Live, laugh & love - Grr..Justin goes hot - episode 26


"Snälla..snälla...snälla..snälla." bad Chels om och om igen.

Jag ville inte.. jag såg ingen bra anledning till det. Hon ville att jag skulle komma och kolla på hennes cheerleading idag på matchen. Men jag visste hur mycket jag skulle plågas utav det, men sedan älskade jag min bästa vän så jag fick väl göra det för henne.

" Okej! Men då ska du hjälpa mig packa upp innan." muttrade jag och öppnade dörren till mitt rum.

" Med hjälpa menar du hålla sällskap. Nemen kolla, du har ju datorn på. " flinade hon och satte sig med laptopen i knät.

" Jaja. " suckade jag och började packa upp kläderna.

" Har du hört om det nya programmet alla har på sin Iphone? "

" Öh nej? "

" Det heter Instagram, du borde skaffa det. "

" Ofta? Har du det? "

" Ja, Justin skaffade igår. "

" Uh verkligen? Stalkar du min pojkvän eller? "

" Hm.. kanske.. kanske inte. " skrattade hon och jag gav henne ett sarkastist leende.

" Så vad går det ut på? "

" Kom så visar jag. " sa hon och drog fram sin Iphone och tryckte på appen.

Efter att hon visat allting så fixade jag instagram till mig själv.

" Vad heter Justin?" frågade jag medans jag klickade in sök.

" JustinBieber, vad annars? "

" Gossip girl. " sa jag och kollade på bilderna han lagt upp.

" Nice. " log jag och bet mig i läppen. Grr.

" Alyssa! " sa Chelsea och jag hoppade till.

" Vad? "

" Ja, hej. Du behöver inte drömma om sånt nu tack. "

Jag skrattade och forsatte packa upp mina saker.


Jag var tvungen att åka dit själv, när jag gick och satte mig så stirrade alla. Det kändes mer obehagligt än när papparazzid fotar varje steg du tar. Jag såg några tjejer viska om mig. Jag ville bara resa mig upp och gå härifrån, jag suckade och satte mig ner på läktaren. Jag skickade ett sms till Justin medans jag väntade på att det skulle börja.


Jag saknar dig mer än vad ord kan beskriva.. l o v e y o u


Jag saknar dig ännu mera, come home to me. Kan jag ringa dig på Skype? l o v e y o u t o o


Awie, den dagen var så underbar.När han sjöng come home to me alltså.

 Jag är inte hemma.. Chels tvingade med mig på hennes cheerleading, alltså skolmatchen och alla stirrar på mig.. xxx


Det är bara för att du är så vacker! xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo


Juste.. råkade klicka mig in på din Instagram.. visste inte att du delade av din snygghet till alla.. bara sådär ;)


Baby, jag är bara din!


Jag log åt smset och sedan startade matchen så jag slet bort ögonen från skärmen och började kolla. Jag kollade en stund tills jag såg Lucas, då började jag må illa och kollade på Chels istället hela tiden enda tills det var slut.

" Heeeej! " ropade mina andra vänner och rusade emot mig när det var slut.

" Shit vad vi har saknat dig! Kommer du också över till Chels senare.. eller nu ? "

" Såklart hon kommer. " sa Chels innan jag hann nämna att hon inte sagt n¨ågot. " du kan väl åka dit eller vänta i bilen, hämta dina saker och sånt medans vi duschar. Så syns vi sen hemma hos mig ? Eller? "

" Det låter bra. " log jag och vinkade hejdå medans jag gick ut ur deras omklädningsrum.

Det var en ganska mörk parkeringsplats, det var tomt också nu när jag gick såklart.

" Du! " ropade någon bakom mig och jag vände mig snabbt om och såg två tjejer springa emot mig.

" Hejsan. " sa jag och log.


" Blä le inte, det gör dig bara fulare. Jag fattar inte att Justin vill ha dig. Ditt ansikte är så fult.. din röst.. uäk. " sa dom och började slänga ur sig ord medans jag backade lite. Den ena tog helt plötsligt sats och slog till mig så jag flög ner på marken. Då sparkade den andra mig och det tog luften ur mig. Det var hemskt.. men jag fattade inte riktigt vad som hände. Jag fattade knappt att jag låg på marken.


" Hey låt henne va! " ropade någon och tjejerna sprang snabbt iväg.. "gick det bra?" rätt som det var stod jag upp och en kille höll om mig. När han sedan kollade på mig såg jag att det var Lucas. " låt mig vara. " väste jag och ryckte mig undan från honom innan jag sprang in i bilen och låste..




Justin är så... het på dendär bilden, kolla hans mage!!! :O



Kommentarer
Postat av: Johanna

grymt ;d

2011-08-23 @ 07:17:21
URL: http://johannaviveca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0