Visste du att ? (inget chapter)

Sorry , men ville verkligen göra en sånhär ! :)



VISSTE NI ATT ? :

*Ordet "Never" sjungs 69 gånger i låten Never Say Never?

*Om Justin skulle skriva en låt om sitt liv så skulle han kallat låten "This Crazy Life" ?

*Justin en gång sa "If I had a twin, I'd follow him around and tell him how good looking he was" ?

*Justin fortfarande blir nobbad av vissa tjejer?

*Ett fan en gång ringde 112 för att hon trodde att Justin var död bara för att han inte hade twittrat på länge?

*När Justin var yngre så brukade han träna att säga "Vill du gå ut med mig" till sin vägg på sitt rum, och en gång kom hans mamma in?

*Justin tror på 'kärlek vid första ögonkastet' ?

*har sagt att om han grälar med sin flickvän och hon börjar gråta så skulle han bli tyst och hålla om henne?

*gillar att säga "Hi ladies" till sina fans bara för att han gillar att se deras reaktion?

*är rädd för att hans fans kommer att glömma bort honom efter några år?
*vill ha en tjej som kan förstå hans upptagna schema, hans fans och hans musikkärriär?
*Justins's mamma sover i ett eget rum på hotell för hon tycker att Justin är hyper och irriterande på kvällen?

*älskar att sätta sin arm runt tjejer för att få dem att känna sig bekvämare?

*Vill ha en tjej som inte blir avundsjuk när han flirtar med sina fans?

*Älskar när en tjej håller honom i handen när de går?

*använder solglasögon för att kunna checka in tjejer?

*tycker att det är konstigt att tjejer blöder en gång i månaden utan att dö? (HAHAHHAHAHA)

 

*att ett fan frågade honom en gång om han kunde spanska och han svarade "ALOHA"

*älskar när tjejer skrattar åt hans skämt?

*tycker om att ta hans fingrar igenom håret på tjejen han kysser?

*Har en vana att sticka ut sin tunga när han dansar?

*Älskar när en tjej kysser han på halsen?

*Sa en gång: "Jag bryr mig inte om min tjej är lite pervers, jag menar jag vill ju ha roligt med henne"

Visste ni att jag började gilla Justin bara för hans humor och klädstil först ?
Och att jag först läste noveller om honom innan jag gillade honom :)

 Om ni inte gillade dethär så ska jag inte göra igen , men ville bara prova haha :) kommentera !

 





Kommentarer
Postat av: Cissi

det var jätte bra!! hihi nu vet jag lite mer om han!!! :)

2011-04-08 @ 15:13:41
URL: http://cissanzz.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jo det var jättebra:D typ allt som stod i inlägget var nytt som jag aldrig har hört, för jag har läst många såna ;)

2011-04-08 @ 15:37:47
URL: http://myownstoryss.blogg.se/
Postat av: Laramore ^^

Haha, epic guy! x3

2011-04-08 @ 17:20:01
URL: http://laramore.blogg.se/
Postat av: rebecka

Dt var jätteroligt och läsa . Visste typ inte det om han förut xd kram <3

2011-04-08 @ 20:06:28
Postat av: Anonym

Hahah kul att veta det var bra ,snälla gör det fler gånger :D<3

2011-04-08 @ 21:25:01

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0