Sålänge vi båda andas - chapter 89 - SISTA DELEN



TRE ÅR SENARE :
" Hej älskling. " viskade Justin och la armarna om mig bakifrån.

" Hej . " viskade jag tillbaks .

Jag la händerna på min mage och han la sina händer på mina.

" Hon blir säkert lika fin som sin mamma. " log han och kysste min hals.

" Han blir säkert lika snygg som sin pappa. " skrattade jag.

Han trodde det var en tjej, jag att det var en kille. Vi ville inte kolla och hade bestämt att om det var en tjej så skulle han bestämma namn och tvärtom.

" Vill du bada i poolen ? " frågade han .

Vi hade nyligen flyttat tillsammans till ett stort hus som hade privatadress så vi skulle slippa alla fans och så . Vi hade flyttat dit ungefär en månad efter bröllopet som ägde rum för ett år sedan. Nu var jag gravid i åttonde månaden och var beräknad att föda om en månad, i Juli. Därför skulle Justin ta en liten paus från turnen och sånt tills barnet var ungefär ett år. Det var skönt alla fans accepterade det.

" Gärna, eller jag kan kolla på min sexiga man från kanten . " forsatte jag att skratta.

" Jag älskar dig. "

" Och jag dig. "

Vi kysstes lite och gick sedan till poolen, jag tog av mig klänningen och Justin drog av sin tröja och hoppade i . Jag skrattade åt honom och satte på kanten med bena i vattnet.

" Får jag en kyss om jag kan dyka härifrån till dig? " frågade han och simmade längst bort i poolen.

" Du får en i vilket fall som helst. "

" Okej, räkna till tre. "

" Ett, två , tre . "

Så dök han i och simmade under vattnet fram till mig, han stannade framför mig och drog sig upp med händerna. Jag la bena runt honom och han kom fram till mitt ansikte trots att min mage nästan stoppade honom, haha.

Jag kysste honom passionerat och han stönade besviket efter en stund medans han lämnade mina läppar.

" Vad är det nu då ? " flinade jag.

" Ibland är det inte kul att du är gravid, jag kan inte göra lika många .. saker med dig. "

" Aaw Justin, barnet skadas inte. " skrattade jag.

" Jag tänker inte riskera det tyvärr. Jag älskar er båda för mycket . "

" Du är för gullig älskling, gå och bada nu . "

" Okejdå . "

Han kysste mig snabbt innan han simmade ut igen..

" Vilken film ska jag sätta på ? " frågade jag medans Justin bytte om och jag satt på golvet framför teven.

" Vilken du vill. "

" Okej . " ropa jag och tog ut bara någon , det blev Dear John. Jag och Justin hade sett den hundra gånger säkert.

" Det blev Dear John. " skrattade jag och han kom in till mig med blött hår och endast ett par mjukisbyxor på sig.

" Igen ? " skrattade han.

" Jag tog bara någon . " sa jag oskyldigt.

" Mm ellerhur . Varje gång du "bara" tar någon så blir det den . "

" Okej , välj du då . " skrattade jag .

" Då väljer jag Dear John . "

" Haha ! Där ser du , du vill visst se den . "

" Nej, men jag vet att du vill . "

Han satte sig bakom mig och lutade hela sin kropp emot min.

Jag var verkligen världens lyckligaste.

" Jag kommer älska dig sålänge vi båda andas, det vet du väl ? " log han och kysste mig.



Aww, kommentera vad ni tyckte om slutet ! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

skit bra !! :D <33 kommer bli kul med en ny novell :D <3

2011-04-04 @ 20:45:08
Postat av: Johanna

Naw, vad gulligt litet slut!:D hela novellen har varit grymt bra!!:D

2011-04-04 @ 21:25:30
URL: http://myownstoryss.blogg.se/
Postat av: rebecka

Så grymt bra :-D

2011-04-05 @ 07:16:11

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0