Sålänge vi båda andas - chapter 86



" Hej, kom till arenan när du är hemma , här är adressen , älskar dig xoxo Justin . "

Jag kollade på adressen och la lappen i fickan, jag tog rumsnyckeln och gick ut. Eftersom det var verkligen fullt med fotografer tog det en halvtimme innan jag kunde föras från byggnaden till bilen. Vi fick åka ganska snabbt till arenan som låg i Köpenhamn.

" Där är du . " sa Scooter lättat och jag skrattade lite.

" Yes ! Here Iam . "

" Är du klar ? "

Jag kollade mig snabbt i spegeln.

" Japp . "

" Okej, gå till honom där så fixar han micken och de. "

Jag nickade och gick fram till killen han pekat på som sedan fick fixa allting till mig. Sedan satte jag mig i en utav sofforna och lyssnade hur DJ taggade upp publiken. Justin lekte med hans dansare och Jasmine log på soffan brevid mig.

" ALL SINGLE LADIES PUT YOUR HANDS UP IN THE AIR ! " skrek han i micken och musiken startade igen .

" Overboard ska vara sist , innan det that should be me och up . Okej ? "

" Okej visst . " log jag och Justin nickade.

Vi hann äta lite godis innan, Justin äälskade godis och hann äta hur mycket som helst.

Konserten började lika bra som alltid och publiken var verkligen bäst, dom sjöng med och skrek exakt hela tiden. Sedan var det dags för that should be me och när han sjöng talade musiken till mig på något sett. Samma sak med up . När det sedan var min tur och jag och Justin sjöng så till varandra så kändes allting så verkligt. När han rörde mig försiktigt var det precis som han skulle behövt göra på riktigt . Men nu när vi sjöng där så verkade allting bli bra igen , musiken förde oss på något sett samman.

" Lifesaver . " sjöng jag för sista gången och alla skrek alldeles vilt.

" THANKS DENMARK ! " skrek Justin och vi gick av scenen .

Willow Smith skulle hoppa på turnen nästa konsert och Jaden hennes bror skulle också vara med eftersom han sjunger i Never say never. Ganska coolt , båda två var lika söta. När vi gick fram till hans mamma tog han min hand och jag protesterade inte.

" Hej på er, ni är verkligen så duktiga , jag älskar er ! " sa hon och kramade om oss lite.

" Tack mamma. " log Justin mot sin mamma.

" Så nu får ni åka till hotellet och vila, långa dagar nuförtiden. "

Vi nickade och kom på något sett in i bilen, sedan åkte vi hem under tystnad. Sedan på hotellrummet kollade vi bara på tv tillsammans och somnade tätt intill varandra . Det var som om vi förlät varandra utan att ens säga någonting.



skrev denna för två dagar sen .. kommentera.
tack förresten alla i förra inlägget, tror jag forsätter blogga och ni är verkligen bäst ! alla ord värmde verkligen , love justinbsaga


Kommentarer
Postat av: Cissi

JAAAAAAAAAAAA!!!!! haha blev jätte ledsen när du sa att du skulle sluta blogga!!!!!

Kram!!! <3<3

2011-04-03 @ 14:35:37
URL: http://cissanzz.blogg.se/
Postat av: Alva

JAAAAAA!!!! meeeer meeer meeer!!!! <3<3<3

2011-04-03 @ 14:36:04
URL: http://alvabolggisen.blogg.se/
Postat av: Rebecka

JAAAA ,, din blogg är verkligen bäst och kommer läsa den föralltid , eller tills du slutar blogga ( vilket jag hoppas att du ALDRIG gör ) :DDDDDDDDDDDDDDDd Kram <3

2011-04-03 @ 16:31:59
Postat av: victoria

jaaaaaaaa!!!! det var awsome!!! skriiv meer! <3<3<3 tack för att du inte slutade!!!! :):):) kraam

2011-04-03 @ 16:32:45
Postat av: victoria

ååå det va jättejättejätte bra!!! är skitglad att du inte slutade blogga! :D hurra för justinbsaga!!! <3<3 längtar till nästa kapitel! kraam <3

2011-04-03 @ 16:38:45
Postat av: victoria...igen

:) hihi

2011-04-03 @ 16:39:46

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0