Sålänge vi båda andas - chapter 85

" Justin .. om hon inte vill sjunga mer så kan jag sjunga istället för henne. " sa Jasmine till Justin och jag hörde hur han suckade.

" Helevete Jasmin .. när ska du förstå ? Serena sjunger overboard, hon kommer göra det alltid, okej ? Sluta försöka förstöra exakt allting, tror du inte jag såg smsen eller? "

" Herregud. " muttrade Jasmin och jag vände mig ilsket om .

" Kan ni vara lite tystare , folk försöker faktist sova här ?! " sedan vände jag mig om och kände hur dom stirrade på mig..

Vägen till Danmark var inte lätt, ständigt höra Justin och Jasmine prata.

" Ska bara till toaletten. " sa Justin och reste sig upp.

Såfort toalettdörren stängdes klämde Jasmine sig imellan min bänk och den andra tomma brevid mig.

" Kom över Justin . " suckade hon och blängde på mig.

" Ursäkta mig, jag har inte tid till dina försök att få Justin. Vi är tillsammans, acceptera det istället. "

" Är ni tillsammans? Det syns inte iallafall. " skrattade hon och satte sig till räta i stolen. Jag himlade med ögonen och forsatte läsa i tidningen. Justin verkade ha hört allting och istället för att sätta sig på sin gamla plats så satte han sig på den tomma platsen brevid mig.

Vi sa ingenting utan satt bara där i tystnad tills planet landade och vi åkte till hotellrummet.

Jag och Justin hade ju såklart samma rum vilket störde mig lite nu, Justin duschade och passade på att ta fram dagboken bara för att fylla den lite snabbt.

" Kära dagbok.

Mina tankar om Jasmine och Justin blev precis besannade, eller vad ska man säga. Jag visste att någonting skulle hända mellan oss p.g.a henne. Nu pratar vi inte ens med varandra, roligt att ha en konsert ikväll nu, verkligen. Igår var iallafall perfekt, känslan när 15.000 människor skriker när du sjunger är helt overkligt. "

Jag tog även fram en ny tom sida och klottrade ner.

" Jag önskar allting var som då, enkelt och tråkigt.

Men allting förändras, tro mig. "

Jag suckade och Justin kom ut ur duschen i endast en handuk.

" Fortfarande sur? " frågade han medans han rotade i väskan efter nya kläder.

" Jag är irriterad Justin. Du smygträffar Jasmine bakom min rygg, hur tror du att det känns efter allting med henne? Jag ger inte upp allting vi gått igenom bara sådär men om du seriöst inte skärper det är det slut och jag menar allvar. " sa jag och gick ut ur rummet. Jag var redan klar för konserten och passade på att bara gå runt i Danmark. Jag tog med mig min livvakt och började gå runt, alla började skrika när dom såg mig och alla pratade väldigt konstigt, haha. Jag shoppade lite nya kläder och tog upp mobilen för att ringa Selena.

" Hej, hur är det ? " frågade hon direkt när signalerna tystnade.

" Jo det är väl okej .. själv då ? "

" Skit i mig, vad menar du med okej ? Borde inte du vara världens lyckligaste just nu? "

" Jag var världens lyckligaste till i morse . " suckade jag .

" Vad menar du ? "

" Justin umgås med Jasmine igen, bakom min rygg också. "

" Åh, jag kommer snart ... dendär Jasmine. "

" Jag med, aja vi får väl se vad som händer efter konserten . "

" Japp, pratade med Alex idag och hon är så lycklig . " skrattade hon.

" Åh , fattar inte att jag missar alla domdär månaderna . "

" Ta det lungt, jag tar hand om henne. "

" Ja, det måste du . Men du det kommer massa fans nu, hälsa och ta hand om alla . Jag älskar dig , puss . "

" Det ska jag, puss . "

Precis när jag lagt ner mobilen i fickan så kommer runt tjugo tjejer fram till mig. Dom pratar ganska konstig engelska men man förstod nätt och jämt.

" Omg , är inte du typ Justin Biebers flickvän ? " sa den ena medans den andra skrek.

" Serena Sawyer faktist, jag är så uppspelt om din film, när kommer den ut? "

" Står du precis här ? framför mig ? "

" Jag älskar dig så mycket. "

Alla pratade imun på varandra så det var svårt att höra vad någon av dom sa faktist.

" Hej, ja jag är Serena Sawyer och jag vet inte när filmen kommer ut . Vill ni har en autograf eller något ? "

" JAA ! " skrek alla imun på varandra och dom gav mig en svart penna. Snabbt skrev jag mitt namn på alla papper och några av tjejernas armar . Sedan tog vi några bilder och dom släppte mig sedan äntligen . Jag gick med raska steg tillbaka till hotellrummet, där fanns en lapp..



Detta inlägg är tillägnat dom som fick se JB i DANMARK :( Kommentera


Kommentarer
Postat av: Alva

Meeeer!!!<333

2011-04-01 @ 23:24:30
Postat av: Cissi

Super!!!!!! :)

2011-04-02 @ 07:34:41
URL: http://cissanzz.blogg.se/
Postat av: rebecka

Så jäklans bra , mer :-D<3

2011-04-02 @ 09:54:18
Postat av: rebecka

Så jäklans bra , mer :-D<3

2011-04-02 @ 09:55:12
Postat av: rebecka

Så jäklans bra , mer :-D<3

2011-04-02 @ 09:56:03
Postat av: rebecka

Så jäklans bra , mer :-D<3

2011-04-02 @ 09:56:05
Postat av: victoria

har inte kunnat vara inne på denhär bloggen på vääldigt länge men min kompis alva har läst för mig :) tack alva och tack världens bästa blogg för att du skriver!!!!!!!! <3<3<3<3<3 :):):):)

2011-04-03 @ 11:48:40

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0