Never let you go - chapter 5



Nästa morgon började jag med att leta efter mobilen som låg under kudden . Jag hade tre nya sms, jag började med det från Sandra.

* Usch, mår skit . Tack för igår , Ryan berättade, älskar dig . *

* Det var så lite, vi är ju bästa vänner. Ryan är .. bra för dig . Älskar dig också * svarade jag och tog det från Rach.

* Hade en perfekt natt med Dan, ring mig när du vaknar . xoxo *

Jag suckade och svarade inte, jag tog smset från Justin . Direkt blev jag gladare när jag läste hans namn.

* Godmorgon, skriv när du har vaknat så kanske vi kan .. plugga ? Haha sorry, men måste verkligen ta tag i matten, förstår om du hellre gör någonting annat. xoxo *

Sen när lät plugga så lockande?

* Absolut inte, jag behöver nog också plugga lite. Du kanske kan komma till mig om en timme ? xoxo :) *

* Visst, jag vet ju vart du bor nu . *

* Yes, skicka sms när du är här typ . *

* Okej, ses snart ;) *

Jag reste mig upp ur sängen och öppnade dörren för att lyssna, mamma var bara hemma så jag gick ner med mjukisbyxor och en t-shirt . Jag satt upp håret i en slarvig tofs.

" Godmorgon mamma . " log jag medans jag öppnade kylskåpet.

" Godmorgon, trodde du skulle sova hos Sandra ? "

" Japp, men det blev ändrade planer. "

" Okej, har du några planer idag ? "

" Ja, en vän till mig som heter Justin ska komma hit och plugga. " sa jag och tog en drickyougurt.

" Vänta lite här nu .. plugga ? Dessutom vem är denhär Justin ? " sa hon chockat och log stort.

" Ja plugga .. Han är en vän till mig, ingenting mer. "

" Hm okej , jag tror dig. " sa hon retsamt.

" Bra . " skrattade jag .

" Men är han söt ? "

" Mamma ! "

" Men komigen . " skrattade hon .

" Jodå , han är söt. Du får väl se honom när han kommer . "

" Ja, jag tänkte dra till stan men nu väntar jag tills han kommer. "

Min mobil plingade till och jag öppnade smset.

* Jag kommer nu om det är okej ? :) *

* Sure, är inte fixad men vi skulle ju plugga. *

* Haha, är där om fem minuter. *

" Det var han va ? " sa mamma med ett hånflin .

" Va nej ? "

" Jodå , det var han för du log större än någonsin . " log hon .

" Åh sluta ! Skäm inte ut mig sen när han kommer , okej ? "

" Nejnej , jag ska inte. "

" Bra . "

" Amber är kär , Amber är kär . " skrattade hon .

" Det är jag inte alls ! "

Dörren ringde och jag kollade på henne med spända ögon . " var normal nu , okej ? "

" Visst , haha. " log hon och jag öppnade dörren , där stod Justin med världens vackraste leende...



Ser ni ? det kommer direkt :) så kommentera !


Kommentarer
Postat av: Alva

Meeer!!!!!<333

2011-04-05 @ 20:44:14
Postat av: Neejra<3'

Ojj, har du verkligen skrivit så mkt?!:O fast ioförsig.. jag har INGET imot det xd



mer?!<3

2011-04-05 @ 20:49:14
Postat av: Cissi

MEEEEER SNÄLLA!!!!! mermermermemremrmermer!!! <3 :)

2011-04-05 @ 20:54:41
URL: http://cissanzz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha, jag känner igen det där med mamma tjatet så väl :P Plus super duper bra!!:D

2011-04-06 @ 16:25:17

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0