Never let you go - chapter 4


(sandra) 

" SANDRA ! " utbrast jag och sprang fram till sängen där Ryan skakade om henne och slog lätt på hennes kind .

Justin rusade efter mig och jag puttade bort Ryan och skakade om henne.

" Herregud , vad är det som har hänt ?! " skrek jag och forsatte skaka henne oroligt.

" Jag vet inte, hon sa att hon var snurrig och jag tog hit henne, jag lovar bara för de ! Sedan svimmade hon bara. "

" Sandra, vakna gumman. " sa jag och hon hostade till.

Jag suckade lättat och hon satte sig upp vimligt.

" Vart är jag ? " sa hon .

Man märkte att hon var ganska påverkad.

" Jag ska ta hem dig. " sa jag och drog upp henne.

" Jag hjälper dig. " sa Ryan och jag förstod att han hade talat sanning, han hade inte velat göra någonting med henne och Justin gick bakom oss medans Sandra hängde mellan oss.

" Justin , leta upp Rachel och säg att vi åker hem, okej ? "

Han nickade och försvann för att hitta henne. Jag öppnade ytterdörren så kommer Ashley och skrattar åt oss.

" Ojdå .. vad har hänt med eran vän ? " flinade hon hånfullt.

" Lägg dig inte i Ashley, gå och stör någon som bryr sig. " suckade jag .

" Ryan , du förtjänar bättre, ring mig , du har mitt nummer . " skrattade hon och försvann . Jag kollade skyldigt på honom medans han kollade ner i golvet.

" Jag hoppas verkligen du inte har det . " suckade jag ännu en gång och vi fick med oss Sandra hem till honom.

" Jag orkar verkligen inte bära hem henne, kan hon sova här Ryan ? " frågade jag och släppte ner henne på sängen.

" Absolut, men kan du lova mig en sak bara ? "

" Visst . "

" Säg inget till henne om Ashley, jag ska radera hennes nummer och det hände för länge sen. Jag skulle aldrig göra illa Sandra. " bad han och satte sig på sängen brevid henne.

" Nej , jag ska inte. Men se till att radera numret för jag kanske ber henne att kolla igenom din mobil. Fan om du sårar henne Ryan .. "

" Jag lovar ! Jag älskar henne. "

" Okej, jag går hem nu . "

" Okej, jag tar hand om henne, ses imorgon säkert. "

" Japp , hejdå . " mumlade jag innan jag försvann från hans hus. Då kom Justin joggandes mot mig och jag kramade om honom lättat.

" Förlåt . " sa jag efter och skakade på huvudet.

" Ingen fara, Rachel sover hos Dan . "

" Okej . Ska du hem nu ? "

" Jag tänkte så, tar du bussen där? " sa han och pekade på busshållsplatsen .

" Japp. "

Vi började gå ditåt.

" Jag kanske kan få ditt nummer ? " sa han hoppfullt och kollade på mig.

" Absolut, här ge mig din mobil . "

Han räckte över sin mobil till mig och jag knappade in numret på hans mobil, sedan sparade jag det som Amber :) och räckte tillbaka mobilen.

" Tack, vi kanske kan ses imorgon ? "

" Ja, det kanske vi kan göra. Rachel och Sandra lär ju ha en härlig huvudvärk. " flinade jag .

" Haha, det lär dom säkert ha. "

Vi pratade om normala saker tills vi skildes åt i bussen och jag smög in hem, tur att ingen var vaken och jag la mig ner i sängen. Jag drog av mig alla kläderna och kollade på min mobil , jag hade fått ett nytt sms .

* Godnatt xoxo biebs :) *

* Godnatt xoxo * skrev jag och la mobilen under kudden, sedan somnade jag lyckligt..



Vill ni har mer ? Kommentera , har redan skrivit chapter 10 så kan liksom lägga in hur mke som helst ;)


Kommentarer
Postat av: Alva

Meer!! Snälla har så himla tråkigt!!! Vill ha meeer!!!!<333

Det är jätte bra!! :DD

2011-04-05 @ 20:26:40
URL: http://alvabolggisen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Super duper bra ofc!!!:D längtar redan tills nästa!!

2011-04-05 @ 20:30:24
URL: http://myownstoryss.blogg.se/
Postat av: vilma

Härre gud vad bra !<33 mer !!<3333

2011-04-05 @ 20:43:10
Postat av: Cissi

Meeeeer!!! snälla kan du inte lägga upp alla nu!!!! xoxoxo

2011-04-05 @ 20:51:04
URL: http://cissanzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0