Never let you go - chapter 32 [sista delen]



Medans jag sprang bort från parken hörde jag hur Justin plötsligt ropade på mig, jag vände mig om och han kom och la händerna på mina axlar.

Hans bruna ögon kollade in i mina, jag höll tillbaka tårarna och snyftade till.


" Jag vet att jag har varit en skit, jag vet att du måste hata mig. Men snälla Amber, förlåt mig för vad jag har gjort. " bad han och jag svalde hårt.

" Jag ville bara att du skulle kämpa för mig. " sa jag och kände hur rösten skar sig.

" Amber .. " sa han plågat och slöt ögonen.


Precis då dök säkert fem kameramän upp och jag drog mig undan.

" Jag ska gå nu. " sa jag och vände mig om, jag forsatte springa till jag kom in i en taxi som tog mig tillbaka till hotellet.


* Vi tar ett flyg tillbaka till Stratford, bara du & jag . * löd smset från Justin.

* Varför borde jag Justin? * skrev jag tillbaks.

* För det är så det borde vara. *

* Nej .. *

* Inte nej Amber, det är det visst. Jag känner precis likadant som jag gjorde för tre år sedan. *

* Säg det . *

* Vad vill du att jag ska säga? *

* Säg att du älskar mig så är jag din .. *

Jag fingrade på mobilen i flera minuter utan svar .. jag visste det.


Det knackade på dörren, jag gick för att öppna och när jag öppnade dörren så stod någon service personal där.

" Ursäkta, men är du Amber? " frågade mannen .

" Ja ? "

" Kom med mig. " han började gå och jag kollade konstigt på honom, men gjorde tillslut som han sa. Jag stängde dörren bakom mig och vi gick hela vägen till något bakrum jag inte sett förut. Vi stod utanför och då stannade han.


" Gå in sen bara. " sa han och v'ände sig om.

" Ehm .. tack antar jag ? " log jag och han tackade och försvann.

Jag la försiktigt handen på handtaget och dörren gled upp några centimeter. Doften av rosor mötte mig direkt och jag drog ett djupt andetag.


Jag öppnade dörren yttligare tills jag kunde komma genom springan, det var så vackert. Det var en stig av ljus, fast man kunde gå mellan. Det var det rosenblad och ljus överallt. Jag gick fram genom stigen med ett leende på läpparna.

Låg musik spelades, det var secrets med OneRepublic .

Jag stannade längst framme där stigen slutade och det var bara ett plant golv.

" Jag älskar dig . " viskade en röst och en rysning for genom min kropp ..



Vet att ni måste hata mig för att dethär var sista delen nu. Men jag gillade riktigt aldrig denhär novellen och det är tråkigt att skriva då. Gör en ny och förhoppningsvis kommer första delen redan ikväll ! :) Tro mig, den kommer bli så mycket bättre än denna. Kommentera!


Kommentarer
Postat av: victoria

Blev jätte chockad först men jag vet att den nya novellen blir bra! Längtar!! :) <3

Postat av: Anonym

åh, lite tråkigt att den tog slut, men jag hoppas på det bästa för den nya novellen - för du är jätteduktig!

2011-04-21 @ 20:44:47
Postat av: Johanna

tråkigt att det redan tog slut:( men nästa kommer såklart bli lika super duper bra !!!:D

2011-04-21 @ 21:20:49
URL: http://myownstoryss.blogg.se/
Postat av: Cissi :) <3333

Gud så bra den va :)

Men jätte synd att det var sista delen :'( Men den nya kommer såäkert bli ennu bättre!

Skynda dig o skriva mer :D

2011-04-21 @ 21:24:16
URL: http://cissanzz.blogg.se/
Postat av: Alva

Ååh vA synd!! :)

Som dom andra sa, den andra kmr säkert bli jätte braaa!!!!<33333

2011-04-21 @ 22:15:47
URL: http://alvabolggisen.blogg.se/
Postat av: Matilda

Snälla, kan inte du göra en Never Let You Go 2 ? Snälla! Den skulle bli skitbra!!

2011-10-13 @ 22:24:14
URL: http://Www.captanunc.devote.se

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0