Never let you go - chapter 31


(ni kan föreställa er att den är längre och med färgat vatten)

Ambers perspektiv:


" Aha, trevligt att träffas. " sa jag tillslut och reste mig.

" Kan jag inte få ditt nummer? " bad killen.

Jag tvekade och tänkte efter.

" Jag skulle gärna ge det, men har inte mobilen på mig och kan inte mitt nummer utantill. " ljög jag och han suckade.

" Hoppas vi ses igen . " mumlade han.

" Jag med, chao . " jag vinkade och gick iväg till dom andra.


" Hej Amber. " sa Sandra , men lät lite sur.

" Hej, jag ska åka dendär nu. " sa jag och pekade på den absolut största kanan. " någon som är sugen på att hänga med? "

Alla tvekade och jag suckade, alla stod där förutom Justin.

" Aha .. men då åker jag slälv. Ses sen. " mumlade jag och gick till backen.


Däruppe ser en grupp med tjejer som omringade någon. Det var säkert Justin för jag kunde skymta hans bruna hår genom massan. Jag gick förbi dom och till kanan, Justin ropade efter mig medans jag stod först.


" Vill du åka tillsammans ? " frågade han flinades och ställde sig brevid mig.

" Nej tack. "

" Ska du åka själv? "

" Nej, jag ska åka med han. " sa jag och kollade mot en kille, snygg som kollade emot oss. När han såg att jag pratade om han kom han emot oss.

" Vill du åka ? " frågade han med sin mörka röst och jag nickade ivrigt.

" Ses sen Justin. " vinkade jag och killen som jag nyss träffat la handen runt min midja.


" Din pojkvän ? " gissade killen och jag skrattade.

" Nej .. bara en vän . " log jag och vi satte oss ner på varsin bana.

Vattnet var färgat i olika färger, jag tog röd.

" Okej, är du redo? "

Jag nickade igen och vi åkte ner.


" Ni borde verkligen ha åkt dendär ! " skröt jag och flinade stort, jag hade försvunnit från killen såfort backen hade tagit slut.

" Ja .. du har sagt det . " suckade Sandra irriterat.

Det var bara vi tjejer kvar nu på den gamla platsen.

" Och killen , whoooh . " flinade jag .

Rachel vände sig om och hennes ansikte var verkligen ilsket.

" Skärp dig Amber ! Vad fan har hänt med dig? Nya killar varje timme, det är inte den Amber jag känner. " röt hon.

Jag kände hur klumpen i halsen växte och jag skakade på huvudet .

" Ledsen, men hon kommer aldrig tillbaka. " sa jag och sprang iväg..



Kommentera ideer ? :)


Kommentarer
Postat av: victoria

Skit bra!!!! Men jag tkr att amber inte ska vara med massa killar, typ som rachel sa.:)

Jättebra! <3 :D

Postat av: Anonym

Justin och Chaz får fan skylla sig själva.

meeer :D

2011-04-20 @ 20:10:20
Postat av: Johanna

Super bra!!:D men tycker att Amber inte ska hålla på sådär längre.Kanske låta Justin lida men inte på det sättet.

2011-04-20 @ 20:31:40
URL: http://myownstoryss.blogg.se/
Postat av: Cissi :) <3333

Jätte bra!! skriv mer!! jag tycker oxå att hon ska sluta hålla på sådär, men att efter ett tag ska Justin o Amber bli ihop igen :)

2011-04-20 @ 20:39:33
URL: http://cissanzz.blogg.se/
Postat av: rebecka

Asbra,hon kan typ springa på justin och de börjar typ prata och de går därifrån som vänner och att amber skärper sig ,men att de typ blir tsm sen efter några dagar :-Dkram<3

2011-04-20 @ 22:07:37
Postat av: Anonym

Jätte bra!!<3 men hon ska nog inte träffa andra killar och så ;D , jag tycker amber och justin ska bli ihop snart :D

2011-04-21 @ 17:45:36
Postat av: linnea

kolla in min novell om Biebs kanske?

http://mybieberstory.blogg.se



Kramis

2011-04-21 @ 19:30:47
URL: http://mybieberstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0