Never let you go - chapter 30



Ambers perspektiv:

Jag öppnade ögonen sakta och huvudvärken höll på att döda varje del av mitt huvud. Jag mindes ingenting vad som hänt efter jag slagit både Chaz och Justin, kanske dumt gjort men båda hade ljugit för mig..


" Åh du är vaken. " kvittrade Rachel och satte sig vid sängkanten.

" Vad hände? " frågade jag och gäspade.

" Jag vet inte, du borde fråga Justin eftersom han var den som hämtade dig och tog hem dig. Annars vet jag inte vad som hade hänt. "

" Så Justin räddade mig ? " frågade jag chockat.

" Han gillar dig, han bryr sig verkligen Amber. "


Jag suckade " whatever. " mumlade jag och satte mig upp.


Hon suckade också och jag gick in på toaletten, tog en dusch och fixade iordning mig. Sedan gick jag ut och där var alla redan. Jag ställde mig i kanten.


" Så vi går till vatten parken idag och sen på kvällen till dendär festen. " sa Chaz och alla började prata om det.


Vi gick in och jag bytte bikini, lockade mitt hår och sminkade mig med vattentätt smink. Jag flinade och gick ut till tjejerna.

" Wow .. är du påväg till samma ställe som jag? " sa Sandra frågandes och jag skrattade humorlöst.

" Japp.. Hoppas jag träffar någon söt kille. " sa jag och ryckte på axlarna, jag tog en solfaktor och började smöra in min kropp.

" Du har redan två som fajtar över dig . " sa Rach och jag suckade.

" Jag ska börja om, idag är en ny dag. "

" Han gillar dig, Justin alltså . " sa Sandra.

" Ja .. du har sagt det. " sa jag irriterat och gick in på toaletten igen.


Jag drog på mig ett par shorts och en tröja, också en solhatt kan man säga och sedan gick jag ut igen.

" Time to go bitches. " log jag och dom gick reste sig från sängen lite konstigt, sedan gick dom ut och gick först.


Dom knackade på hos dom andra och jag stod en bit bort och väntade. Ryan kom först ut och kollade på mig med stora ögon.

" Olala girl. " log han och jag skrattade.

" Tack Ryan. "

Då kom Chaz och Justin ut, Justin skulle precis säga något när han såg mig men jag avbröt honom.

" Bussen går väl direkt? "

" Japp. " sa Ryan och Justin suckade.

" Great, kom så går vi. " sa han och gick först, jag suckade irriterat och gick bakom.


" Får jag bjuda dig på en drink? " smilade killen brevid mig och jag skrattade.

" Si. " log jag och han vinkade in servitören.

Jag fick en rosa drink och han en grön, jag skrattade och han log. Jag kände hur Justin stod bakom oss med Chaz och Ryan och pratade. Jag kollade fort bakåt och mötte hans blick, sedan forsatte jag prata med killen som inte hade ett namn än.


Justins perspektiv:


Jag såg hur Amber flirtade med killen, hela dan hade hon flirtat med olika och fått alla på fall.

" Hon gör det för att reta dig Justin. " sa Ryan och Chaz som jag hade förlåtit nickade instämmande.

Rachel och Sandra dök upp brevid oss och kollade också på henne.

" Vad är det med henne ? " suckade Rachel.

" Hon sa att hon ska börja om från början. " sa Sandra och vi kollade på dom.

" Varför ? Jag menar hennes liv är ju perfekt . " sa Ryan chockat.


" Sårad kanske. " mumlade Chaz.

" Varför skulle hon vara det ? " forsatte Ryan.

" Kanske för att vi alla har ljugit för henne? " sa jag och suckade, sedan gick jag därifrån ..



ÅH ! glömt allting jag planerat för denna novell, smart, verkligen .. aja, uppdaterar så ofta jag kan nu på lovet, har tappat läsare då när jag inte uppdaterade men aja.. mitt fel . KOMMENTERA ! puss


Kommentarer
Postat av: kolbrun

jag ÄLSKAR denna novellen, helt klart min favorit!

2011-04-20 @ 01:13:39
URL: http://kolbrunkatarina.blogspot.com
Postat av: Johanna

Super duper bra!!:D men lite synd om Justin :(

2011-04-20 @ 09:49:25
URL: http://myownstoryss.blogg.se/
Postat av: Alva

Jaa synd om Justin! Men jätte braa!!<33333

2011-04-20 @ 09:55:27
URL: http://alvabolggisen.blogg.se/
Postat av: Anonym

jättebra! läste heeela idag och älskar den som in i helvete!!

2011-04-20 @ 11:56:09
Postat av: Anonym

asbra , kommer aldrig sluta läsa , och när du slutar blogga ( vilket jag hoppas du aldrig gör ) så kommer jag läsa om alla :DDDDDd kram <3

2011-04-20 @ 13:21:25
Postat av: victoria

Supeer bra!! (Som alltid!) :) <3 fast jag håller me om att de e synd om Justin.

Men supeerbra i allafall!!! :D

Postat av: Cissi :) <3333

Super bra!! men synd att du glömt planerna...

Skriv mer!

2011-04-20 @ 17:23:06
URL: http://cissanzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0