Never let you go - chapter 27




" Skyll inte på Chaz, han har inget med dethär att göra ! " väste hon .

" Jag säger bara ! Vem annars ? Chaz har alltid haft en crush på dig.. " mumlade jag och hon tystnade.

" Han hade min mobil. " sa hon tillslut och jag kollade sorgset på henne.

Jag fattar inte att Chaz gjort såhär mot mig..


Ambers perspektiv:


Jag ville inte tro det, han skulle väl aldrig? Men om Justin nu hade skickat ett sms och Chaz hade hållt i min mobil, vad var chanserna att det inte var s¨å?


Precis när vi satt där chockade och tysta, båda fundersamma så öppnades dörren och alla steg in.

" Hej Amber ! " hälsade Chaz glatt och jag ställde mig upp ilsket.

" HUR KUNDE DU CHAZ?! DU VISSTE HUR DET PLÅGADE MIG, HUR FAN KUNDE DU ?! " Skrek jag och rusade förbi alla ut genom dörren. Jag visste inte vart jag skulle ta vägen, fanns det en plats för mig?


Jag föll ihop i korridoren i hotellrummen under oss, jag tryckte in mig i ett hörn och började gråta hysteriskt. Alla dessa år hade jag gått och trott att Justin inte brydde sig om mig, men i själva verket hade han det, och om jag hade svarat till honom då skulle han säkert skrivit mer till mig. Jag visste inte ens vad han hade skrivit, men jag var säker på att han trodde att jag hade glömt honom eller något.

Chaz .. alla dessa år hade han ljugit till mig. Domdär första veckorna när jag bara grät och han inte hade sagt någonting.


" Amber . " sa Chaz lättat när han hittade mig och la armarna om mig men jag slog undan hans armar.

" Jag hatar dig Chaz ! " nästan skrek jag och gick undan från honom.

" Justin är inte heller så perfekt som du tror att han är ! Kolla här ! " sa han och slängde en tidning till mig.

Jag suckade.


" Hur kunde du se mig i ögonen varje dag och ljuga för mig? Hur kunde du inte ens bry dig om att säga att han faktiskt skickat ett sms? Jag har väntat, fan dig Chaz, fan dig. "

" Förlåt Amber, förlåt mig ." sa han ledset och försökte yttligare en gång krama mig men jag reste mig upp. Jag sprang iväg till en toalett och låste in mig, jag öppnade tidningen.


Det var någon med Justin på omslaget, där fanns en artikel om alla Justins tjejer. Jag drog efter andan och det var ganska många. Selena Gomez, Jasmine Villevegas och ännu fler, Rihanna tillochmed. Jag slog ihop tidningen och slängde den på golvet.


Jag gick upp från golvet och gick ut igen, denna gång ut. När jag var vid uttgången till bakre delen av hotellet så kom både Justin och Chaz bakom mig.

" Amber ! " ropade Justin och jag stannade ilsket.

" Vad ?! " röt jag och vände mig om.

" Chaz gå du, jag vill prata med henne ensam . "

" Fan du kan gå Justin, du tror hon är din .. " jag avbröt honom.

" Gör mig en tjänst och gå båda två. " sa jag ganska bitchigt.


" Va? Vad har han sagt Amber ? " sa Justin chockat och båda två stod brevid varandra framför mig.

" Frågan är vad du inte sagt Justin. "

" Han ljuger Amber. "

" Aha så Jasmine Villevegas är inte någon du kysst i en bil ? Eller Selena Gomez vem är det ? "


" Amber du måste förstå att ... " jag avbröt honom också med att slå till honom med handflatan på kinden som en bitchslap och han vände huvudet mot Chaz med läpparna pressade samman.

Jag gjorde samma sak på Chaz och han gjorde samma sak.

" Här har du ! " skrek jag och slängde brevet till Justin.
" Fan er båda två . " muttrade jag och vände mig om och sprang iväg..


Vad är det för brev Amber slänger till Justin och vad händer nu tro? Kommentera så får ni veta ;)


Kommentarer
Postat av: victoria

Vad taskig amber var! Men det var jättebra ändå!!!! Skriv meer!! <3 :)

Postat av: Johanna

mer mer D:

2011-04-14 @ 21:04:04
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Alva<33

Meeer!!!!<3333

2011-04-14 @ 21:05:06
URL: http://alvabolggisen.blogg.se/
Postat av: Johanna

herregud, so himla bra!!!:D måste ha nästa kapitel nu!!!

2011-04-14 @ 21:19:14
URL: http://myownstoryss.blogg.se/
Postat av: Madde

mera!

2011-04-16 @ 16:31:38
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0