Never let you go - chapter 26



Jag gick in på rummet igen och tryckte händerna framför ansiktet. Efter några minuter knackar det på dörren och Justin steg in.


" Du har inte glömt ellerhur? " sa han sorgset och satte sig ner på golvet framför mig och lutade sig mot ett skåp som stod där.

" Förlåt .. jag visste inte hur jag skulle reagera. Jag trodde aldrig jag skulle se dig igen. "

" Var inte ledsen .. jag vill bara att du ska vara lycklig. "

Från ingenstans blev jag ilsken ..

" Varför ringde du inte ?! " röt jag och kände hur första tåren rann nedför kinden.


15 Juni -08 / Justins perspektiv :


Jag tog ett hårdare tag om mobilen, bilden på mig och henne fick mina ögon tårfyllda igen. Idag var det tre dagar jag hade sett henne sist, tre hela dagar.


Jag ville ringa henne, mobilen var som en neonskylt, ring henne, ring henne. Men det kändes som om det vore bättre att låta bli. Jag ville att hon skulle vara lycklig, och om jag skulle ringa henne varje dag och påminna henne om mig så skulle hon inte vara lycklig.


" Vad är det ? " frågade mamma bekymrat och flyttade sig närmare mig i soffan.

" Jag saknar henne, men det är nog bäst att hon glömmer bort mig och går vidare . " viskade jag och slöt ögonen.

" Åh älskling, du behöver inte glömma henne, hon behöver inte glömma dig men det är nog bäst för er båda att ni tar en liten paus från varandra . "

" Den pausen innebär att jag inte ska ringa henne, ellerhur ? "

Mamma kollade plågsamt på mig och nickade lite, jag suckade och slöt ögonen för några sekunder.

" Jag ska bara säga farväl, och berätta att det är bäst för båda två. " mumlade jag och reste mig upp, jag försvann in i badrummet och slog hennes nummer som jag kunde utantill.


Det kom inte fram, det brukade vara fel på linjen så jag skrev ett sms istället vilket var väldigt fel av mig men jag var tvungen att göra detta nu, och hennes röst skulle bara ändå få mig att ändra mig.


* Älskade Amber .. Till att börja med vill jag bara säga att jag älskar dig, du är det finaste jag någonsin sett och någonsin kommer att se. Även om jag hatar att göra dethär så vet jag att jag måste. Det är bäst att vi tar en paus från varandra, jag menar att vi inte kan prata i telefon eller smsa. Det är bara bäst om du glömmer mig, eller åtminstonde går vidare. Jag kommer aldrig glömma dig.. Detta är fel att skriva på sms, jag behövde bara göra det medans jag fortfarande kunde. Jag älskar dig Amber, snälla glöm mig inte men gråt inte över mig. Gör mig en sista tjänst och var lycklig, det är allt jag begär ..

When I met you girl my heart went knock knock

Now them butterflies in my stomach wont stop stop

// Justin *


Jag väntade flera minuter på ett svar, men det kom aldrig något så jag antar att hon gjorde precis vad jag önskat, raderade mig från mitt liv. Jag hoppas iallafall att hon minns mig lite, för jag kommer aldrig sluta älska henne ...


Nutid :


" Du vet detdär smset jag skickade till dig tre dagar efter jag åkt? " mumlade jag och kände hur minnet högg till i magen.

" Jag fick inget sms. " mumlade hon upprört.

" Det måste du, jag skickade ett. " sa jag chockat.

" Jag var med Chaz och Sandra och jag lovar att jag inte fick ett sms. "

" Isåfall måste någon ha raderat det . "

" Vem skulle göra det ? " sa hon argt och tog bort händerna.

" Chaz .. "



I HATE MITT INTERNET ! kommentera :)


Kommentarer
Postat av: victoria

Nu e det skitspännande!!!!! Skriv meeeer! :D

Postat av: Alva<33

Ja håller me dej Vickan!!!!!<33333 meeer!!! Jätte spännande!!!!! :D

2011-04-14 @ 18:47:36
URL: http://alvabolggisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0