Never let you go - chapter 25


" Vad ska vi göra då ? " frågade jag och log lite.

" Jag vet inte, kolla på film ? "

" Kolla på film när vi är på semester? "

" Jag trodde du hade huvudvärk. " flinade han och jag skrattade lite.

" Det har jag. "

" Inte för att jag fattar men aja, vill du gå ut då ? "

" Kanske inte det heller, men vi kan kolla om dom har en inomhus bastu eller något." sa jag och han nickade.

" Visst, kom då . "

Vi gick ut och gick till receptionen, frågade om dom hade en bastu och det hade dom. Vi beställde en tid så vi skulle vara ensamma om en halvtimme.

På den halvtimmen hann vi byta kläder och sedan gick vi ner dit igen i badkläder och handuk. Vi gick in i den lilla bastun, satte oss på en bänk längst uppe.

" Så hur går det med Chaz då ? " frågade Justin .

" Jag tror inte det är något mellan oss. " mumlade jag och kollade på hans konstiga ansiktsuttryck.

" Synd. " sa han och log ett snett leende.

" Jaja lägg av och ljug . " sa jag och blåste på honom.

Först fattade han inte vad jag gjorde, men sedan när värmen slog honom fattade han. Om ni kanske vet så blir det skitvarmt när någon blåser på någon i en bastu.

" Aj . " sa han och la handen på armen där jag blåst.

" Rätt åt dig . " flinade jag .

Han kollade ¨på mig med detdär sneda leendet igen och blåste på mig.

" Lägg av ! Aaaaj ! " skrek jag och skrattade när det brände till överallt.

Han forsatte och jag backade, han följde efter och tillslut snubblade jag eller hur man ska säga så att jag låg över plankan. Han forsatte blåsa och la sig över nästan, han hade händerna på varsin sida om mitt huvud.

" Lägg av Justin !" skrattade jag.

Han slutade blåsa och vi såg varandra rakt in i ögonen . Han slickade sig om läpparna och lutade ner sitt huvud mot mitt, han slöt ögonen och precis innan hans läppar skulle snudda mina så drog jag efter andan .

" Du vet att Chaz kysste mig idag." viskade jag och han suckade.

Han lutade pannan mot min och öppnade plågsamt ögonen, återigen fick jag se hans vackra ögon bara några centimeter från mina . Flera sekunder passerade och jag kände hans kropp mot min,

" Juste . " mumlade han och satte sig upp . " förlåt . "

Jag skakade på huvudet och satte mig också upp . " Förlåt, men allting är inte som förut. " sa jag och reste mig upp.

Vissa saker glömmer man inte, det finns inom en och plågar en sakta..



Här kommer äntligen nästa del! vet att alla vill olika men jag försöker göra mitt bästa :) kommentera .

Kommentarer
Postat av: victoria

Jättebra! Skriv mer så fort du kan! <3

Postat av: Cissi

JÄtte bra!!!!

2011-04-13 @ 20:48:51
URL: http://cissanzz.blogg.se/
Postat av: Johanna

mer :D

2011-04-13 @ 21:25:54
URL: http://johannaviveca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0