Never let you go - chapter 24


(ingen aning varför jag la en bild på godis men aa . )


" Vill du bada Amber ? " frågade Chaz efter en timme ungefär.

" Visst . " svarade jag och satte mig upp.


Sakta fick jag kliva ner i vattnet och denna gång respekterade Chaz det och väntade på mig. När jag äntligen var i så simmade vi längst bort i poolen och stannade vid kanten.


" Gillar du resan hittills då ? " log Chaz och jag drog lite på munnen.

" Ja .. eller tills igår iallafall . "

" Juste .. jag ska ta hand om dig frånochmed nu, jag lovar . "

Jag log lite åt hans gulliga tal och han flyttade sig närmare mig.


" Jag lovar. " viskade han innan han sakta kupade handen om min nacke och kollade in i mina ögon. Sedan möttes hans blöta läppar mina.. och vi kysstes .


Det varade inte länge, han släppte mig och log stort.

" Vill du gå upp ? " frågade han med ett flin och jag nickade efterblivet.


Hade jag verkligen kysst Chaz ? Jag visste liksom inte om jag gillade honom, jag gillade inte någon. Eller så gillade jag någon, eller några. Fan vad livet kunde vara komplicerat.


" Såg din och Chaz kyss därborta. " sa Justin från ingenstans och jag hade inte ens märkt att jag nu satt i solstolen och alla andra badade, ja eller alla förutom jag och Justin .

" Gjorde du ? " frågade jag och kollade på honom.

" Ja .. gillar du honom? " han såg lite ledsen ut .

" Jag ve-vet inte. " stammade jag fram och bet mig i läppen.

" Okej . " svarade han bara och vi forsatte sola bara.


En stund under dan försvann killarna för att spela fotboll, jag stannade kvar med tjejerna och vi solade och drack en alkoholfri drink som smakade gott. Därimot så kollade jag noga när dom gjorde den att det inte skulle hända samma sak som jag misstänker hade hänt igår.


Det skrämde mig ärligt talat. Men på kvällen kom dom tillbaka och allting var lite spänt, vi åt iallafall tillsammans och sedan ville alla gå ut förutom jag som fortfarande led av extrem huvudvärk.


" Är det okej om jag stannar här då ? " frågade jag och alla kollade besviket på mig.

" Om det verkligen är nödvändigt, men vill du verkligen vara helt ensam ? " frågade Rachel och satte sig brevid mig.

" Jadå . Ni ska ha kul utan mig, imorgon är det fullt ös igen . "

Alla skrattade lite .


" Jag stannar med dig, jag orkar ändå inte med papparazzis ikväll . " sa Justin .

" Okej, visst ni kan ju spela eller något. " sa Ryan och Chaz nickade lite sorgset.

" Bra, men ska vi andra gå då ? "

" Japp . "


Dom gick till dörren och försvann .. nu hade jag en hel natt ensam med Justin..



bra/dålig ? kommentera mitt sista tidsinställda inlägg, skööönt ! hur många inlägg skrev jag ? 8 stycken , omg .. men det är bara för er :)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jätte bra!!! Ååh tycker hon ska välja Justin!!! ;) men den här novellen är verkligen bra!!!!!

2011-04-12 @ 07:13:16
URL: http://cissanzz.blogg.se/
Postat av: victoria

Suuperbra!! Håller med cicci ;) <3

2011-04-12 @ 07:44:36
Postat av: Johanna

mer :d

2011-04-12 @ 09:39:14
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej jag tycker inte hon ska välja justin för så är det i alla noveller jag tycker hon ska ha chaz nu för dom är så gulliga och han är så gullig emot henne :d

så kan Justin få vara avundsjuk ett tag :D

2011-04-12 @ 12:20:23
Postat av: Johanna

Super duper bra!!D

2011-04-12 @ 16:20:30
URL: http://myownstoryss.blogg.se/
Postat av: emma <33

meeer du äger på att skriva

2011-04-12 @ 17:30:06
Postat av: Alva<33

Jätte bra!!!!! Skriv meer nuuuu?!!!

2011-04-13 @ 17:01:56
URL: http://alvabolggisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0