Never let you go - chapter 23



" Beautiful, vakna . " sa någon alldeles intill mitt ansikte.

Jag andades in snabbt och öppnade ögonen, Chaz ansikte var bara några centimeter från mitt och jag vågade inte andas.

Han började skratta och satte sig vid mina fötter, jäklar vilken huvudvärk jag hade!

" God morgon sömntuta. " skrattade Chaz.


" Vart är alla andra?" frågade jag sömnigt och satte mig uppe lite.

" Dom är redan ute, du har sovit ganska länge. "

" Varför har jag sån huvudvärk ? " klagade jag och la ena handen på huvudet.

" Du blev lite full igår. " skrattade Chaz och jag kollade menade på honom.

" Chaz jag drack ingenting . " sa jag allvarligt och han slutade skratta.

" Det måste du ha gjort, du kunde knappt gå och höll på att somna så vi fick bära hem dig. "


" Jag menar allvar, jag drack bara en cola och ingenting mer. Fast jag minns typ inget, allting är suddigt och du kanske menar svimma istället för somna . "

" Kanske någon la något i din dricka. " sa han chockat och jag nickade.

" Kanske... fan vad äckligt . "

" Aja du är ju här nu iallafall. "

" Med världens huvudvärk ja . "

" Kom det går över med lite fiesta. "

" Låter inte lockande men okej . " flinade jag och ställde mig upp . När jag kollade mig i spegeln drog jag efter andan .


Jag hade nog aldrig sett mig själv i dåligare skick.

" Du kan gå ut och vänta Chaz, jag behöver en extreme makeover . " suckade jag och han nickade glatt.

" Väntar här utanför, dröj inte länge okej ? "


" Haha visst . " skrattade jag och gick in i badrummet, jag tog en snabb dusch och smörjde sedan in mig i solkräm. Jag tog på den lila bikinin och log åt färgen jag fått dagen innan. Sedan tog jag på mig en lätt klänning och gick utanför dörren där Chaz väntade.


" Klar att gå ? " skrattade han och jag nickade.


Jag vågade inte fråga om någon huvudvärkstablett i receptionen eftersom jag säkert blivit drogad eller något dagen innan vilket kändes alltför obehagligt.

" Så där kommer våran partyprinsessa . " skrattade Ryan och jag kollade menade på honom och satte mig i en solstol, Chaz i en annan .

" Asså hon menar att hon inte drack någonting, hon tror hon blev drogad. " sa Chaz allvarligt och kollade på dom andra.


Jag ville inte se deras rektioner så jag slöt ögonen och började sola medans jag drog av mig klänningen.

" Det är ganska vanligt när man reser utomlands . " sa Rachel.

" Från och med nu håller vi bättre koll på varandra ! Jag vet iallafall att ingenting annat hände sen, ingen som gjorde någonting .. " svalde Justin och jag skrattade, Ryan med.

" Dude, du erkände precis att du höll koll på henne hela natten . " skrattade han och jag tystnade.

" Någon måste ju . " skrattade Justin också .

" Aww, du är så söt Justin . " log jag och alla skrattade förutom en ..



Sorry för konstiga bilder/chapters men klockan är på riktigt 03:07 och vill bara sova just nu :p kommentera ! har en till att tidsinställa ..


Kommentarer
Postat av: Cissi

jätte bra!!!!! hihi verka som att både Justin och Chaz gillar henne ;)

2011-04-11 @ 20:27:06
URL: http://cissanzz.blogg.se/
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-04-11 @ 21:18:25
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: victoria

Ja vad ska man säga? Lika bra som alltid såklart!!!!!! :)

2011-04-11 @ 21:27:58

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0