Never let you go - chapter 22



Jag tog på mig ett par shorts och en tröja, sminkade mig lite och tyckte det räckte så.Också en jeansjacka på det
ifall det skulle bli kallt, eller det var mer som en väst. Dom andra var klara samtidigt som mig bara för att jag duschat typ en halvtimme.


Det knackade på dörren och Rachel öppnade medans jag låg på sängen och Sandra framför spegeln.

" Hey girls . "

" Där är ni ! " suckade jag och satte mig upp i sängen.

" Saknat dig med snygging . " flinade Chaz och alla reste sig.

" Då går vi då . "


Vi gick ut och hittade någon mysig resturang.

" Let me guess, du vill ha pasta ? " log Justin som satt framför mig.

" Haha .. okej låt oss beställa till varandra . " flinade jag .

" Okej. " sa han och en kypare kom fram till oss.

Alla sa sina rätter och tillslut var det bara jag och Justin kvar.

" En pasta bolognese , tror jag att det heter ? " sa jag och kollade ner i menyn .

" Okej , och du ? " sa han och syftade på Justin .

" En .. pasta carbonara . "

" Dricka ? "

" Cola. " sa vi imun på varandra och brast ut i skratt . " cola. " sa jag igen och han nickade innan han gick iväg.

" Vad ska vi göra sen ? "

" Jag har hört att det finns fina fotbollsplaner här. " sa Justin.

" Men kan vi inte göra det imorgon ? Jag tycker vi ska .. gå ut någonstans. " suckade Sandra.

" Visst . " sa jag och tog brödet som skulle föreställa någon slags förrätt.

" Är alla fixade för det ? " Frågade Rachel.

" Vem ska kolla på oss? Vi är på s-e-m-e-s-t-e-r ! " sa jag och dryckerna kom in.

" Du har rätt, vi går in i bikini . " skrattade Chaz.

" Låter bra Chaz, ska jag ta den lila eller svarta ? " sa jag och låtsades fundera .

" Du ser bäst ut i den lila, även om du ser bra ut i allt . " sa Justin flirtigt och jag rodnade lite .

" Blev det bra vad jag beställde ? " frågade jag och drack lite.

" Japp, själv ? "

" Perfekt. "


Det var nästan inga papparazzis, alla här var bara avslappnade och om det var någon som tog kort så var det fan. Men dom ville mest bara ta bilder på dom och Justin, Justin gick med på det eftersom dom var så få. När han berättade att han var på semester så respekterade dom det och gick iväg med världens största leende, dom hade ju träffat Justin Bieber.


Till efterrätt åt vi glass och sedan strövade vi omkring på gatorna där innan vi hittade en klub kan man säga. Vi kom in där, men bestämde oss för att ingen skulle dricka någonting. Vi skulle bara ha kul , och hur kunde man inte ha kul med världens bästa människor ?

 



Kommentera !

Kommentarer
Postat av: Cissi

Kanon! lika bra som alltid om inte bättre!! :)

2011-04-11 @ 16:35:53
URL: http://cissanzz.blogg.se/
Postat av: victoria

Suuperduperbraaaa!!!!!!!!!!!! :D

2011-04-11 @ 16:37:23
Postat av: Johanna

mer mer -,d

2011-04-11 @ 19:07:35
URL: http://johannaviveca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0