Never let you go - chapter 20



Tack för tipset , here we go ! :

Mitt i filmen fick jag ett sms, Justin hörde det inte så jag tog ljudlöst upp mobilen och kollade från vem , Chaz ? :


* Se till att inte gå för långt med Bieber nu därborta ;) *

* Haha Chaaz , det är lungt :) *

* Hela stämningen blev tråkig när du åkte, kom tillbaka ? :'( *

* Sorry, men vi ses imorgon ? Och spaninen , TAGGAD ! :D *

* Me too, vi kan ju dela rum ? ;) *

* Det skulle du vela va ? *

* Såklart .. jag menar man säger inte nej till en snygging som dig. *

* Aw vad gullig du är ! :) *

* Betyder det ett ja ? *

* Sorry , ska dela med tjejerna men deppa inte över det (: *


" Vem skriver du med ? " frågade Justin plötsligt och jag hoppade till lite.

" Öhm .. ingen . " sa jag och la ifrån mig mobilen , när det plingade till igen så ville jag verkligen kolla vad han skrivit med lät det vara.


4 dagar senare :


Skolavslutningen gick bra ! Allting hade varit bra, och idag var det Spaninen som gällde. Jag var på något sett nervös, mamma och pappa hade kommit hem också så mamma hjälpte mig att packa lite. Jag skulle nog aldrig växa ifrån min mamma, haha.


" Har du allt nu ? " sa mamma oroligt när jag stod vid dörren.

" Jadå mamma. "

" Jag kommer sakna dig ! " sa hon och kramade om mig en sista gång , jag besvarade kramen men släppte henne sedan.

" Jag kommer om två veckor. " skrattade jag .

" Jag vet. Tänk din första resa, hitta inte på något dumt därborta . "

" Nejnej, jag har Rachel och Sandra . "

" Bra , okej nu får du åka . Du måste hinna hämta alla också . "


" Okej , hejdå mamma och pappa . " sa jag och vinkade , sedan gick jag ut och drog med mig väskan. Eftersom jag var den som precis fått körkort så skulle jag köra, inte mig emot. Vi skulle låna Justins bil som skulle få åka med samma flyg som oss och få vara där i två veckor också innan han drog vidare . Bilen stod redan parkerad utanför och jag satte mig i den när jag slängt in väskan i bagageluckan .


" Here we go . " mumlade jag för mig själv och satte igång bilen.

Sedan körde jag försiktigt till Ryans hus, där både Chaz och Ryan var. Dom stod redan därute klart med sina väskor. Jag körde in på sidan och dom la skrattandes in allting dit bak innan dom satte sig i baksätet.


" Whats'up Amber ? " sa Chaz glatt och satte sig bakom mig medans Ryan satte sig imitten.

Lexie hade tyvärr gått och blivit sjuk så hon skulle inte följa med, vi hade nästan gråtit över det men så var livet.

" Haha Chaz. " log jag innan jag körde vidare till Sandra där Rachel var och det låg en liten längre bit bort.

" Två veckor i Spaninen, vad kommer hända där tro ? " flinade han .

" Vet inte, det ska bli awesome iallafall. " sa jag och koncenterade mig på vägen.


Vi plockade upp tjejerna innan det slutligen var dags för Justin, jag körde till hans mormor där han bodde nu och han stod utanför och väntade . Sedan hoppade han in i det andra framsätet som var det enda lediga. Han log stort mot mig .


" Du borde verkligen ha en Range Rover, du ser snygg ut där bakom ratten . " sa han och jag skrattade lite medans jag rodnade.

" Jaja Biebs. "


Vi spenderade tiden på flygplatsen genom att köpa godis , parfym och fika innan det var dags att gå på flyget. Jag var lite nervös och hamnade brevid Chaz .

" Nervös ? " frågade han och log .

" Lite. " erkände jag och han tog min hand.


För några sekunder kollade jag på handen sedan ut igen eftersom jag hade fönsterplatsen . Jag kände på mig att denna resa skulle innehålla lite av varje ..


Ser ni fram emot resan ? haha .. vad ska man säga ? Amber har rätt, det kommer verkligen innehålla lite av varje, kommentera !


Kommentarer
Postat av: rebecka

Asbra :-Dlängtar tills nästa :-D kram<3

2011-04-10 @ 21:08:42
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-04-10 @ 21:19:50
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: victoria

Goodgood! <3

2011-04-10 @ 21:25:39
Postat av: Cissi

Skit bra! Längtar såklart tills nästa!! :D

2011-04-10 @ 21:32:24
URL: http://cissanzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0