Never let you go - chapter 16

går inte att ladda upp bilder ?! ;o


Jag försökte att inte tänka på det, men det gick inte. Han hade vuxit, han hade vart längre än mig. Hans ansikte var mycket snyggare, allting med honom hade vart mer perfekt än innan. Jag hoppas verkligen inte han hade känt igen mig, han hade ju trots allt stelnat till liite när han sett mig.


Till min besvikelse hade ingen någonting att prata om så jag fick inte honom ur mina tankar.


" Hem till mig sen ? " sa Ryan till Sandra och hon nickade.

" Visst, kan jag ta med mig tjejerna? "

" Gör det, vi kan bada eller något. "

" Nej juste ! Vi skulle åka och köpa klänningar, men kan vi kanske komma sen?"

" Visst . " sa han och kysste henne.

Jag suckade och gick till mitt skåp, drog ut min jacka och kände hur någon dök upp brevid mig. Jag såg inte vem eftersom skåpdörren var ivägen men jag gissade på Sandra eller något.


" Så vad heter du ? " sa Justin och jag stelnade till.

Hans röst var lätt att känna igen även om den var lite hes, men jag visste att det var han.

" Ehm .. öhm Nellie. " sa jag och tog min hunds namn, typiskt ..

" Så Nellie, har du gått här länge ? "

" Jag .. började här förra året. " ljög jag stammandes.

" Åh okej . "

" Japp . "

" Kommer jag någonsin få se ditt vackra ansikte ? " skrattade han och syftade på skåpdörren.

" Asså jag är inget .. fan av dig så du behöver inte vara snäll . " suckade jag och svalde hårt.

" Det gör inget. "


Chaz kom bakom oss , man hörde det på hans sätt att gå .

" Öhm Justin och .. " innan han sa någonting annat så avbröt jag honom.

" Chaz, borde inte du visa Justin någonting ? "

" Jo .. juste . " mumlade han och Justin suckade.

" Ses väl senare Nellie . " sa Justin och gick iväg med Chaz, jag kände hur Chaz kollade på mig medans dom gick iväg.


När vi alla bestämt klänningar, och allas var verkligen fina så tog vi bussen hem till Ryan.

" Så hur gick det med Justin då ? " frågade Sandra och log lite.

" Dåligt .. bara så att ni vet heter jag Nellie och började här förra året . " sa jag och log lite.

" Du skulle inte behövt ljuga . "

" Jag vill inte träffa honom som Amber . "

" Jaja .. försök att glömma det nu så ska vi ha lite kul hos Ryan . "

" Mm . " vi steg av bussen och gick till hans hus.

Såfort vi öppnade dörren så hörde jag Ryan ropa .

" Saaaaaaaandra , Aaaaamber och Raaaaaachel . "


Vi skrattade lite och sedan dök Chaz upp också , han kollade beklagande på mig och mimade ett "förlåt" . Jag mimade tillbaka ett "va? " och så såg jag Justin som kom bakom ...



som sagt .. går inte att ladda upp bilder .. men kommentera för jag kämpade verkligen med denna ;p


Kommentarer
Postat av: Anonym

awesome, meeeer :D

2011-04-08 @ 19:19:03
Postat av: Alva<33

Jätttteee braa!!!<333 skriv meeer!!! :DD

2011-04-08 @ 19:26:31
URL: http://alvabolggisen.blogg.se/
Postat av: rebecka

Asbraaa :-D kram <3

2011-04-08 @ 19:27:59
Postat av: Anonym

aww, tycker amber och chaz skulle passa för han är alltid så gullig mot henne och sen så gör det Justin svaertsjuk och allt för jag vill inte att amber ska börja gilla han nu direkt jag tycker hon ska börja gilla Chaz och att Chaz ska gilla henne. :D

2011-04-08 @ 20:02:20
Postat av: Anonym

Mer :D !

2011-04-08 @ 20:27:03
Postat av: Cissi

Skit bra!!!! Du är verkligen duktig på att skriva noveller!!! Du får en verkligen att vilja läsa mer!!!!! :) hoppas du får de bra på resan :)

Kram!

2011-04-08 @ 21:32:32
URL: http://cissanzz.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sjukt bra!!!:D längtar ihjäl mig tills nästa!!:D

2011-04-09 @ 00:25:36
URL: http://myownstoryss.blogg.se/
Postat av: Madde

mer mer meerr, mega braaaaaaaaaaaaaaaaaa :D

2011-04-09 @ 09:37:17

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0