Never let you go - chapter 14





Ungefär 3 år senare :



" JAG FICK KÖRKORTET ! " skrek jag i luren och hoppade runt som en galning.

Jag hörde hur både Rachel och Sandra också började skrika och vi forsatte så i kanske fem minuter.

" Grattis .. ska vi komma över ? "

" Visst, kan vi inte åka och shoppa avslutningsklänningar sen ? Det är avslutning om 4 dagar." sa jag ivirgt och igen skrek vi lite.

" Okej visst. Ska vi komma nu, skolan börjar om två timmar? "

" Ja, jag är ensam för mamma och pappa åkte till New York igen . "

" Aha okej, vi tar inte bilen så du kan skjutsa oss. "

" Gör så, men jag ska duscha snabbt så om jag duschar när ni är här så kan ni bara öppna dörren. "

" Okej, ses snart, puss . "

" Puss . "


Jag la på och slängde mobilen i sängen, sedan tog jag snabbt en ny handuk och hoppade in i duschen.

Jag gjorde någon inre hejaklacksremsa som gick ungefär såhär : nanana, jag fick ett körtkort . Dom kom in i mitt rum när jag höll på att skölja håret, så jag skyndade mig lite och gick sedan ut till dom.

" Hej . " hälsade jag glatt och ställde mig framför min garderob.

" Hejsan . " sa dom bara för att dom var helt inne i datorn.

Jag valde en blå t-shirt med jeansshorts bara och sedan gick jag in på toaletten igen, jag tog på mig det och fönade håret innan jag blev nöjd och sminkade mig lite. Sedan gick jag ut till dom igen och satte mig på sängen.


" Jag tycker vi ska ringa resten så dom också kommer och firar ditt körkort. " sa Sandra och la sig ner i sängen.

" Med resten menar du ? "

" Ryan, Chaz, Dan, Lexie och du vet. "

" Aha , men vi ber Chaz och Ryan komma hit. "

" Okej . " sa Sandra glatt.

Ganska coolt att hon och Ryan fortfarande var tillsammans, trots det gått över tre år.

" Ring du honom, säg ingenting okej ? "

" Okej . " sa hon och ringde honom.



Dom kom efter tjugo minuter och knackade på dörren, vi sprang ner alla tre och jag öppnade dörren med ett leende.

" Vad var så viktigt att vi var tvungna att komma innan skolan ? " suckade Ryan och kom in, han kramade om Sandra och jag drog efter andan.

" JAG HAR FÅTT ETT KÖRKORT ! " skrek jag sedan plötsligt och började hoppa precis som tjejerna.

" Grattis ! " sa Chaz och kramade om mig, jag kramade tillbaks och sen Ryan.

" Så du kör oss till skolan ? "

" Absolut ! "

" Bra .. vi har kollat resan till Spaninen nu . Det blir en dag efter skolavslutningen ! "

Vi började skrika igen, vi skulle alla sex åka till Spaninen, Lexie också .


" Så coolt, jag fattar inte att vi fick åka själva . " sa jag och vi gick ut, jag låste dörren och vi gick in till min helt nya bil. Allt jag kunde om den var att man tryckte på en knapp så åkte taket ner, haha. Och ja, jag hade fått tjata ganska länge på pappa att han skulle köpa den bilen till mig, tillslut hade han gett med sig.

" Inte jag heller, hur länge stannar vi ? " frågade Rach och vi satte oss i bilen med mig i förarsätet.

" Två veckor, perfekt start på sommaren . "

" Verkligen . " sa jag och startade motorn, den började spinna och jag tryckte försiktigt på gasen...




Glöm inte att Amber ser ut som Serena fast blåa ögon :) OCH GLÖM INTE ATT KOMMENTEEERA ! :D


Kommentarer
Postat av: Alva<33

Jätte braaa!!!<3334 vill ha meeer!!!<333

Kram

2011-04-07 @ 22:15:58
URL: http://alvabolggisen.blogg.se/
Postat av: Alva<33

Jätte braaa!!!<3334 vill ha meeer!!!<333

Kram

2011-04-07 @ 22:16:00
URL: http://alvabolggisen.blogg.se/
Postat av: Cissi

Jätte bra!!

2011-04-08 @ 07:06:03
URL: http://cissanzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0