Never let you go - chapter 12



Jag hörde hur Justin sprang bakom mig, fan också ..

" Amber stanna ! " ropade han när vi var tillräckligt långt borta från dom andra.

" Vad ? " röt jag och vände mig om.

" Jag vet inte vem dendär tjejen var, jag svär ! "

" Justin .. var du på någon fest ? "

" Jag var med dig om du kanske minns ? "

" Åh .. just ja . " sa jag och rodnade.

" Där ser du . " sa han och närmade sig mig, han ena armen om min midja och lyfte upp min haka med den andra. Försiktigt närmade hans läppar sig mina och kysste dom långsamt, det var perfekt. Jag besvarade kyssen och la armarna om hans nacke.

" Jag älskar dig. "

" Jag älskar dig också . " log jag och la huvudet på hans bröstkorg.

" Kom så sätter vi oss. " sa han bekymrat och jag suckade , men vi satte oss sedan i sanden och kollade ut mot vattnet. Han la armen om mig och jag undrade vad som gjorde honom såhär ledsen ?

" Jag måste berätta en sak för dig. " mumlade Justin nästan ohörbart och pillade i sanden.

" Okej .. " sa jag nervöst och lutade mig mot honom .

" Jag vet inte hur jag ska berätta det, jag vill inte att du ska vara ledsen. "

" Du gör mig orolig, kan du berätta ? "

" Jag ska iväg på en liten resa .. jag åker i övermorgon . "

Jag suckade ut lättat .

" Det var väl inte så farligt ? " skrattade jag .

" Det finns mer. " suckade han och återigen blev jag orolig.

" Jag ska dit .. för att försöka få ett skivkontrakt .. " fick han fram och kollade ner i sanden.

" Va ?! Vad menar du ? "

" Jag har lagt upp videos på youtube där jag typ sjunger, och nu har en kille som heter Scooter försökt ringa oss och han säger att vi ska komma till Atlanta och försöka få någon att skriva på . " sa han och kollade på mig.

Jag var tyst en stund för att ta in allting .

" Men du kommer ju tillbaka .. visst ? " viskade jag .

" Saken är .. den .. att om någon skriver på så ska jag flytta. "

" Till ett större hus hoppas jag . " mumlade jag .

" Nej , till en annan stad . "

" Ligger det nära ? Kommer vi kunna träffas varje dag ? "

" Amber .. " viskade han plågat och slöt ögonen .

Jag kände hur en tår rann nedför kinden .

" Justin .. ? "

" Jag menar att vi ska flytta till Atlanta . "


" And here we go . "

 



Kommentera :) fast tror jag lägger upp nästa 15.00 .

 


Kommentarer
Postat av: Alva

Jätte braa!!!<333 meer :)

2011-04-07 @ 14:48:16
URL: http://alvabolggisen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Asbra :-D mer :-D kram <3

2011-04-07 @ 15:40:06
Postat av: Alva

Snälllaa skriv 13 NU!!!!!!! :DDD

2011-04-07 @ 16:14:50
URL: http://http:alvabolggisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0