Never let you go - chapter 11



" SLÄPP NER MIG JUSTIN ! " skrek jag skrattandes medans han var nära på att kasta ner mig i vattnet vid stranden.

" Säg att jag är bäst ! " log han hånfullt.

" Du är bäst ! "

Han skrattade och gick bort från vattnet innan han släppte ner mig, jag ramlade ner och vek mig av skratt. Han föll ner brevid mig och när vi äntligen slutat skratta och log mot mig innan han slutligen kysste mig .


Varje gång han kysste mig fick jag en pirrande känsla inuti mig, varje gång jag såg honom kunde jag inte låta bli att le. Hans ögon .. dom var obeskrivliga. Det kändes verkligen som om vi hörde hemma här tillsammans.


" Ookej det räcker nu ! " flinade Chaz och satte sig brevid oss sanden. Efter honom kom alla andra och Justin la sig brevid mig.

" Okej , vi tänkte att vi kanske kunde åka till dendär campingen om en vecka typ ? " sa Rachel och flyttade sig närmare Ryan.

" Visst . " sa alla instämmande.

Jag fick syn på en flaska som låg några meter bort och log stort.

" Vi kör snurra flaskan ! " sa jag uppspelt och hämtade flaskan, sedan satte jag mig på samma plats.

" Okej, jag börjar . " sa jag och snurrade flaskan, den snurrade några varv innan den slutligen pekade på Rachel .

" Haha, var inte taskig nu , men jag tar sanning då. " skrattade hon och jag tänkte efter.

" Vem tog din kyss oskuld ? " log jag .

Hon blev alldeles röd och alla kollade på henne.

" Komigen nu Rach ! " sa Chaz och flinade.

" Ehm .. asså ni vet Jonas som bor nära mig ? Han i E ? "


Alla brast ut i skratt och kollade på henne, men sedan blev vi seriösa igen och hon snurrade flaskan . Den hamnade på .. Chaz.

" Okej Chaz .. sanning eller konsekvens ? "

" Konsekvens . " sa han bestämt.

" Okej .. kyss Sandra . "

Sandra började rodna och han flyttade sig närmre henne, sedan kysstes dom snabbt och han snurrade flaskan och den hamnade på Justin .

" Jag tar samma. "

" Kyss Rachel . " sa Chaz och jag kollade på honom .. perfekt .

" Chaz ? "

" Men det är inte kul om ni ska köra i par, komigen Bieber . " sa Chaz och Justin suckade.

" Är det okej ? " sa Justin till mig och jag nickade kort.

Rachel log kanske lite väl mycket, jag menar hon hade väl Ryan ? Han gick fram till henne på knäna och lutade sitt ansikte mot henne.


Sedan möttes deras läppar och jag vände bort huvudet , fräscht . Dom slutade efter ett tag och Justin kom tillbaka och satte sig vid mig. Jag kollade på Ryan och han såg väl likadan ut som mig.

" Justin , din tur att snurra. "

Justin nickade och den hamnade på en kille som heter John och han fick göra ett sugmärke på en tjej som heter Lexie. Jag kände inte dom så bra. John snurrade och den hamnade på mig .

" Jag tar konseksvens . "

" Okej .. eftersom Justin kysste Rachel så kan du få kyssa Ryan . "

Jag suckade och kollade på Justin som kollade ner i sanden, han hade ju gjort det så. Jag kröp fram till Ryan och våra läppar möttes kort, för sedan kom någon skrikandes mot oss.

" Bieeeeeber där är du ! " hon ställde sig bakom Ryan som jag satt framför med Justin bakom oss i cirkeln .

" Kör ni snurra flaskan ? Åh här har ni en sak .. även fast jag vet att du vill frivilligt. " fnittrade hon och gick fram till Justin . Hon kysste honom ..Ännu mer perfekt ! hennes kompisar dök också upp och ropade liknade saker som " bra jobbat Kate ! " Jag tyckte jag såg Ashley tillochmed. Justin backade undan efter kanske .. tio sekunder och kollade chockat på henne.

" Vem fan är du ?! " röt han.

" Åh kommer du inte ihåg från helgen ? Fast du var ganska .. full så du kanske inte minns. " skrattade hon och jag reste mig upp ilsket och gick iväg .

" Va?! Vänta Amber ! " ropade han bakom mig men jag bara forsatte framåt.


" ..  "



Kommentera !


Kommentarer
Postat av: Alva

snäääääääälllllllllaaa skriv meer!<33333

2011-04-07 @ 06:31:36
URL: http://alvabolggisen.blogg.se/
Postat av: Alva

Det var JÄTTE bra!!<333

2011-04-07 @ 06:32:05
URL: http://alvabolggisen.blogg.se/
Postat av: Cissi

SUPER!! mer!

2011-04-07 @ 06:47:29
URL: http://cissanzz.blogg.se/
Postat av: rebecka

Bra:-D!!! Skriv meeeeer :-D snälla . Kram<3

2011-04-07 @ 07:14:40

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0