:)

Hejhej världens bästa läsare!
Som sagt så har jag ju börjat en ny novell som heter Never let you go , men jag tycker själv den är ganska .. dålig ? Asså jag vet inte och jag önskar verkligen ni kunde säga era åsikter, helt ärligt ! För om det kan bli bättre så ska jag göra en ny , eller kanske börja om på denna men bara göra den bättre ? Jag vet inte, men iallafall , så snälla kommentera era åsikter .. inte bara bra utan verkligen säg vad ni tycker !

Haha , och till er som undrar hur jag har kunnat skriva så mycket, jag är sjuk och ska resa snart så jag har massor av onödig tid , hehe :)

Tack på förhand !

#lovetou


Kommentarer
Postat av: K A R I N

Nej, jag tkr inte den är dålig!:)

2011-04-06 @ 00:05:50
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker faktiskt den är bra. Fortsätt skriva på den så ska du se att den blir riktigt bra. Raden du ligger in i slutet (från nutid typ?) gör att jag vill fortsätta läsa. Så fortsätt bara kämpa med den, och tänk på att inte gå lika fort fram som alla andra noveller gör! ;)

2011-04-06 @ 00:15:51
Postat av: Alva

Jag tycker den är JÄTTE BRAA!!<3

snälla sluta unte skriva på denhär novellen!! vill veta mmeer!!<333 ;) ;)

2011-04-06 @ 06:25:16
URL: http://alvabolggisen.blogg.se/
Postat av: Cissi

Jag tycker den är jätte bra!!!!! jag lovar!!!! den ÄGER!!!! :) så sluta inte skriva! <3<3

2011-04-06 @ 07:06:23
URL: http://cissanzz.blogg.se/
Postat av: rebecka

Den är grymt bra . Så SNÄLLA sluta inte skriva på den . Nutidstexterna gör den ännu mer intressant och gör att man vill fortsätta läsa ännu mer :-). Kram<3

2011-04-06 @ 07:17:04

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0