Unbroken - episode 51

Jag är mamma åt två barn, och inget utav dom ångrar jag en enda sekund. Vad jag ångrar är att jag och Justin faktiskt bråkade om det, om vi skulle göra abort eller inte. Tillslut hade jag sagt till honom helt lungt, att jag ville behålla det. Vid det laget hade han redan accepterat mitt beslut, om aborten.
"OLIVER" ropade jag och slängde mig i hans famn. Jag hade saknat honom obeskrivligt mycket, man kan aldrig sluta behöva sin kusin. Han var som en utav mina bröder, vilka jag också saknat.Men dom hade jag träffat dagen innan, och mamma hade tagit hand om barnen medans jag fått bete mig som vilken tonåring som helst. Brottats med Max och retats med Alex.
Han skrattade och tog emot mig med öppna armar, han hade byggt ännu mera muskler och ännu mera tatueringar.
"Saknat mig?" frågade han med ett flin.
"Du anar inte.."
"Jag visste att du saknade mig, jag är ju din favorit kusin."
"Vart har du brodern din?" frågade jag och han kom efter. Hans bror Dennis kom in och jag hoppade över honom. Han var yngre än Oliver och han hade alltid varit den som spionerat med mig , varit ansvarslös. Vi sågs inte lika ofta som jag och Oliver, men idag hade jag sett till att han följde med.
Precis som Oliver hade han mer muskler och tatueringar, hans hår var borta och han snurrade runt mig.
"Justin!" ropade jag som kom i samma sekund.
"Du har aldrig fått träffa Dennis va? Här är han iallafall." dom hälsade och han hade iallafall tagit det bättre än Oliver första gången.
"Vart är han? Emilio?"
Direkt när Oliver såg Emilio så var han i hans knä och Jazzy som faktiskt träffat Dennis flög i hans knä. Justin hade befunnit sig i London då, när han hade kommit på besök.
"Hur mår min favorit tjej?"
Hon fnittrade till och dom började brottas på skoj. Det var så roligt att se dom leka tillsammans, speciellt Oliver och Emilio. Jag fick ta ett kort på dom som han kunde sätta på facebook gudfars ängel och sedan med Jazzy min prinsessa.
"Lek inte med maten" sa jag åt Jazmyn och hon lyssnade faktiskt. Jag hade gjort middag och Emilio hade somnat.
"Hur går det med era tjejer?"
Framsteg Alison, du klarar faktiskt av att din kusin har en kille..
Dennis hade alltid haft långa förhållanden, eller så var han singel.
"Singel" flinade Dennis och jag gissade på att han inte hade något seriöst och Oliver skrattade.
"Amanda heter hon.."
"Vad hände med ditt 'jag har mognat och kan ha långa förhållanden' snack då? Paulina hette hon va? Dennis säg ärligt hur många tjejer har han haft efter det?"
"Tre" skrattade Dennis och Oliver skrattade också, Justin med.
Vi hade det faktiskt trevligt.
Justins perspektiv:
"Sov gott min prinsessa" sa jag  till Jazzy och kysste hennes panna. Hon somnade säkert samma sekund som hon la sig ner i sängen.
Jag gick ut till Alison, Dennis och Oliver. Jag hade kanske aldrig varit en bra vän med Oliver, men nu hade vi det riktigt roligt. Han hade väl insett att vi faktiskt hade barn tillsammans, och vi var förlovade. Hon var inte ett litet barn längre.

Jag är mamma åt två barn, och inget utav dom ångrar jag en enda sekund. Vad jag ångrar är att jag och Justin faktiskt bråkade om det, om vi skulle göra abort eller inte. Tillslut hade jag sagt till honom helt lungt, att jag ville behålla det. Vid det laget hade han redan accepterat mitt beslut, om aborten.

"OLIVER" ropade jag och slängde mig i hans famn. Jag hade saknat honom obeskrivligt mycket, man kan aldrig sluta behöva sin kusin. Han var som en utav mina bröder, vilka jag också saknat.Men dom hade jag träffat dagen innan, och mamma hade tagit hand om barnen medans jag fått bete mig som vilken tonåring som helst. Brottats med Max och retats med Alex.
Han skrattade och tog emot mig med öppna armar, han hade byggt ännu mera muskler och ännu mera tatueringar.
"Saknat mig?" frågade han med ett flin.
"Du anar inte.."
"Jag visste att du saknade mig, jag är ju din favorit kusin."
"Vart har du brodern din?" frågade jag och han kom efter. Hans bror Dennis kom in och jag hoppade över honom. Han var yngre än Oliver och han hade alltid varit den som spionerat med mig , varit ansvarslös. Vi sågs inte lika ofta som jag och Oliver, men idag hade jag sett till att han följde med.
Precis som Oliver hade han mer muskler och tatueringar, hans hår var borta och han snurrade runt mig.
"Justin!" ropade jag som kom i samma sekund.
"Du har aldrig fått träffa Dennis va? Här är han iallafall." dom hälsade och han hade iallafall tagit det bättre än Oliver första gången.

"Vart är han? Emilio?"
Direkt när Oliver såg Emilio så var han i hans knä och Jazzy som faktiskt träffat Dennis flög i hans knä. Justin hade befunnit sig i London då, när han hade kommit på besök.
"Hur mår min favorit tjej?"
Hon fnittrade till och dom började brottas på skoj. Det var så roligt att se dom leka tillsammans, speciellt Oliver och Emilio. Jag fick ta ett kort på dom som han kunde sätta på facebook gudfars ängel och sedan med Jazzy min prinsessa.

"Lek inte med maten" sa jag åt Jazmyn och hon lyssnade faktiskt. Jag hade gjort middag och Emilio hade somnat.
"Hur går det med era tjejer?"
Framsteg Alison, du klarar faktiskt av att din kusin har en kille..
Dennis hade alltid haft långa förhållanden, eller så var han singel.
"Singel" flinade Dennis och jag gissade på att han inte hade något seriöst och Oliver skrattade.
"Amanda heter hon.."
"Vad hände med ditt 'jag har mognat och kan ha långa förhållanden' snack då? Paulina hette hon va? Dennis säg ärligt hur många tjejer har han haft efter det?"
"Tre" skrattade Dennis och Oliver skrattade också, Justin med.
Vi hade det faktiskt trevligt.

Justins perspektiv:
"Sov gott min prinsessa" sa jag  till Jazzy och kysste hennes panna. Hon somnade säkert samma sekund som hon la sig ner i sängen.
Jag gick ut till Alison, Dennis och Oliver. Jag hade kanske aldrig varit en bra vän med Oliver, men nu hade vi det riktigt roligt. Han hade väl insett att vi faktiskt hade barn tillsammans, och vi var förlovade. Hon var inte ett litet barn längre.

Det blir bara 53 delar, men två epiloger! :)
Jag längtar efter den nya, som kommer publiceras nästa vecka redan tror jag! Det beror på er.. Jag kommer tillbaka, jag lovar :D



Kommentarer
Postat av: Ebba :)

Åhh så bra! :D <3

2012-03-04 @ 19:11:26
Postat av: Emma

Jättebra :)

Längtar till nästa!

2012-03-04 @ 22:59:40
Postat av: Alizzdream

Jättebra! :)

2012-03-05 @ 21:44:34
URL: http://biebersecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0