TROUBLE GIRL - CHAPTER 2

(ta bort håret, "skägget" och mer tatueringar så har vi Emilio.)

Love hurts.
Vet ni känslan när den man älskar kollar på någon annan tjej? När man kan se hur han kollar in någon annan som går förbi, och du verkar helt osynlig? När han kramar någon annan framför dig? När han avbryter dig för att berätta något till någon annan? När han kollar på dig, och ger dig den där blicken även om jag vill, kan jag inte. Den känslan lever jag med varje dag. Och ändå, kan jag inte sluta älska honom. Det var exakt därför, för jag skulle aldrig få honom, och han tog det antagligen bättre än jag. Det handlade mer om en vuxen kille, han var lika gammal som min bror och han jobbade redan, precis som min bror, och dom var vänner såklart. Dom såg nästan likadana ut om man tänker på musklerna, kläderna, tatueringar. Därför visste han att min bror skulle döda honom om han ens rörde mig, och varje annan kille också. Dessutom hade han och min bror gjort en pakt när jag hade varit mindre att båda skulle se till att jag inte hade killar, och jag fick knappt ha jeans. Men desto större jag blev, desto större blev mina känslor och nu var jag kär i min egna "livvakt". Helt sjukt.
*
Jag skulle ut med Delano, och min bror. Sedan skulle deras andra kompisar också vara där, och sedan Lucy. Vi både två hade mjukis, en bulle i håret och inget smink. Bara lite mascara, och sedan en kofta på det och skinnjacka. Vi betedde oss som killar när vi var med min bror. "Vi ska åka bil först lite." sa min bror och öppnade dörren. Det var en kille som hette Felix, han var egentligen bara sjutton men han kunde köra bil. (JAG VET ATT MAN BARA BEHÖVER VARA 16 I USA MEN VI LÅTSAS SOM DE ÄR 18..) Vi åkte runt lite i staden och Felix och Lucy hade någonting på gång, men de brydde sig inte Emilio och Delano om så länge det inte var jag. "Den där festen är på fredag, ska ni gå?" frågade Felix och jag visste mycket väl att jag skulle gå. Men frågan var om min bror skulle, för isåfall skulle jag nog stanna hemma. Förhoppningsvis inte, att han skulle åka någonstans. "Nej, Felix vi är nog för gamla, hehe. Vi drar till huvudstaden va? Hörde du-vet-vem skulle dit." Min bror nämde aldrig tjejer när jag var med, och det var nog bara bra, för jag hade lust att skära halsen utav dom. Och dessutom blev jag alltid sårad när jag såg Delano med tjejer, så det var bara bra att dom inte pratade om alla tjejer dom haft högt när jag hörde. "Vad ska vi göra Tacha? Kanske filmkväll?" hon slog mig i sidan så ingen såg och jag visste vad hon menade. "De låter bra. Hör med Millie om hon vill komma." flinade jag. "Tjockisar." skrattade Delano och min bror och Felix också. Jag slog till honom i huvudet och faktiskt så blev jag riktigt riktigt sårad, men det skulle jag såklart inte visa till dom.
Love hurts.
Vet ni känslan när den man älskar kollar på någon annan tjej? När man kan se hur han kollar in någon annan som går förbi, och du verkar helt osynlig? När han kramar någon annan framför dig? När han avbryter dig för att berätta något till någon annan? När han kollar på dig, och ger dig den där blicken även om jag vill, kan jag inte. Den känslan lever jag med varje dag. Och ändå, kan jag inte sluta älska honom. Det var exakt därför, för jag skulle aldrig få honom, och han tog det antagligen bättre än jag. Det handlade mer om en vuxen kille, han var lika gammal som min bror och han jobbade redan, precis som min bror, och dom var vänner såklart. Dom såg nästan likadana ut om man tänker på musklerna, kläderna, tatueringar. Därför visste han att min bror skulle döda honom om han ens rörde mig, och varje annan kille också. Dessutom hade han och min bror gjort en pakt när jag hade varit mindre att båda skulle se till att jag inte hade killar, och jag fick knappt ha jeans. Men desto större jag blev, desto större blev mina känslor och nu var jag kär i min egna "livvakt". Helt sjukt.

*

Jag skulle ut med Delano, och min bror. Sedan skulle deras andra kompisar också vara där, och sedan Lucy. Vi både två hade mjukis, en bulle i håret och inget smink. Bara lite mascara, och sedan en kofta på det och skinnjacka. Vi betedde oss som killar när vi var med min bror. "Vi ska åka bil först lite." sa min bror och öppnade dörren. Det var en kille som hette Felix, han var egentligen bara sjutton men han kunde köra bil. (JAG VET ATT MAN BARA BEHÖVER VARA 16 I USA MEN VI LÅTSAS SOM DE ÄR 18..) Vi åkte runt lite i staden och Felix och Lucy hade någonting på gång, men de brydde sig inte Emilio och Delano om så länge det inte var jag. "Den där festen är på fredag, ska ni gå?" frågade Felix och jag visste mycket väl att jag skulle gå. Men frågan var om min bror skulle, för isåfall skulle jag nog stanna hemma. Förhoppningsvis inte, att han skulle åka någonstans. "Nej, Felix vi är nog för gamla, hehe. Vi drar till huvudstaden va? Hörde du-vet-vem skulle dit." Min bror nämde aldrig tjejer när jag var med, och det var nog bara bra, för jag hade lust att skära halsen utav dom. Och dessutom blev jag alltid sårad när jag såg Delano med tjejer, så det var bara bra att dom inte pratade om alla tjejer dom haft högt när jag hörde. "Vad ska vi göra Tacha? Kanske filmkväll?" hon slog mig i sidan så ingen såg och jag visste vad hon menade. "De låter bra. Hör med Millie om hon vill komma." flinade jag. "Tjockisar." skrattade Delano och min bror och Felix också. Jag slog till honom i huvudet och faktiskt så blev jag riktigt riktigt sårad, men det skulle jag såklart inte visa till dom.

kommer nog inte bli två om dagen men denna var väldigt kort så gjorde ett undantag:)
åh juste, dom tre första kommer mer presentera Natacha så snart blir det bättre, promise!



Kommentarer
Postat av: Anonym

gryyymt :D

2012-03-11 @ 19:45:38
Postat av: Linnea

Blev överlycklig när jag såg att du lagt upp en till! Så sjukt bra helt enkelt!!! :)

2012-03-11 @ 20:21:48
Postat av: Ida ;)

as bra alltid lika bra :') <3

2012-03-11 @ 20:32:15
Postat av: Emma

Superbra!

2012-03-11 @ 20:40:38
Postat av: Anonym

kommer denna inte handla om Justin? :)

2012-03-12 @ 00:52:51
URL: http://storyofjustin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0