TROUBLE GIRL - CHAPTER 17



17I don't know what to do.
Jag vaknade upp i min egna säng, och jag hörde mina föräldrar diskutera i köket. Jag mindes hela gårdagen, och insåg att jag hade somnat när Justin och jag hade kollat på film. Jag fick skuldkänslor och smsade honom direkt. Varför väckte du mig inte?! När gick du? Samtidigt undrade jag hur jag hade kommit till min säng. Jag hade inget minne utav att jag faktiskt gått till min säng. Du sov så sött ;) Kanske en timme efter att du somnat. Hoppas du inte blir sur över att jag stanna till filmen tog slut.. Puss. * Absolut inte.. har du någon aning om hur jag hamnade i min säng? * Jag bar dig hehe, du var ganska lätt ;) Jag suckade. Du är galen Biebs. Kan vi kanske ses idag igen? Egentligen ville jag träffa Delano idag. Jag ville se hur seriöst det var med hans tjej. Jag hade bara träffat henne två gånger, en gång när dom kom hem till oss, och en gång på avstånd. Känslan när mitt hjärta krossades, gick inte att beskriva. Jadå gumman. Kan jag hämta dig om en timme? * Gör så :D Jag reste mig upp för att ta en dusch. Det fick gå snabbt, även om jag ibland kunde duscha flera timmar. Mitt hår fick som vanligt bara hänga, jag hade börjat tröttna på det. Eller man gick väl igenom såna faser ibland. Jag drog på mig jeans och en stickad tröja till det. Den var vit med vita mönster kan man säga, och samtidigt så såg man lite av huden. Jag gillade den tröjan, trots att jag inte användt den så mycket.
"Okej, jag vet att du kommer hata den här idén. Men jag tänkte fråga dig, om du ville följa med mig och några vänner från LA och campa? Vi ska bo i ett tält över natten bara. Vi tänkte åka typ.. imorgon på morgonen tror jag." Jag skrattade. Jag hade aldrig sovit i ett tält. Jag hade aldrig ens befunnit mig vid skogen på natten. Det skrämde mig lite, vem vet vem som skulle kunna hitta mig där.. Men samtidigt verkade det roligt. "Hm.. Varför inte? Men bara att jag slipper dela tält med någon annan än dig. Även fast dina vänner är roliga och så, men ingen som jag inte känner." Han skrattade, "deal."
Justin hade inget tält, så vi åkte till en utflyktsaffär eller vad det var. Det fanns massor av tält och sådant som man har i skogen. "Aha, hur stort ska det vara?" Han vände på huvudet och försökte förstå något. Vilket fick mig att skratta. "För fyra personer. Vill inte ha ett litet där man knappt kan andas." Han drog en stor kartong och la ner den i vår vagn. Vi forsatte gå runt i affären, jag plockade på mig massor. Myggsprej, sovsäckar, insektssprej, myrsprej, ficklampa, osv. Justin skrattade bara åt mig, och erbjöd sig att betala allt bara han fick med sig mig. Efter det bestämde vi oss för att handla. Han sa att alla skulle köpa sin egen mat. "Jag tycker vi grillar korv, för det är det lättaste. Men jag ska ta med mig massor så jag inte svälter." Jag tror inte Justin förstod vad jag menade med massor. Men när vi kom ut så tror jag att han hade fattat det. Jag köpte bl.a: Nachos, plockgodis över två kilo, chips, dipp, cola, energidricka, breezer, cider, marschmellows, choklad, äpplen, sömntabletter, fem filtar, nya kuddar/täcken samt lakan till dom, vatten, korv med bröd, frallor, bullar, muffins.. ja och listan forsätter! Jag hade åtminstonde laddat med alkohol, vilket jag nog skulle behöva för att bo i ett tält. "Natacha, du är galen. Men det kommer bli kul att tillbringa en hel dag med dig." skrattade han och bar in kassarna i bilen.
*
Efter att vi handlat skjutsade han hem mig. Vi skulle ändå ses en hel dag efter det, och jag sa till min mamma att jag skulle sova hos Lucy imorgon. Så hon visste om det. Jag ringde min bror och bad han hämta mig. Kom ut. Jag sprang ut och när jag stod utanför bilen så fick jag en chock. Utanför bilen stod alla, min bror, hans fru, Delano och hans tjej. Jag stannade verkligen till för att jag blev så chockad och ledsen. "Kom då." både Delano och Emilio fimpade sina cigaretter och hoppade in i bilen. Men långsamma steg gick jag till bilen och tvingades sitta bredvid henne. Tårarna var inte långt borta. Med Isabelle var det annorlunda, för min bror älskade jag inte på det sättet. Men här sårades jag mest, och varje gång någon utav dom log till varandra kände jag mig alldeles tom, men samtidigt full av hat och sorg. Hon sjöng vackert i bilen, och alla berömde henne. Jag gjorde inget, satt bara där som ingenting. Vilket Delano ville påpeka såfort vi kom ut från bilen, han tog mig runt axlarna och viskade med sin underbara röst i mitt öra. "Vad är det med dig?" men jag struntade i han. Jag skakade av mig honom och gick snabbare.
*
Längtar tills imorgon :) Kommer njuta varje sekund i din närhet. <3 Justin hade världens finaste personlighet. Jag visste att om vi skulle bli tillsammans, så skulle han behandla mig som guld. Delano var elak mot mig, han gjorde egentligen allt för att såra mig verkade det som. Justin var verkligen helt underbar, inte konstigt att alla småtjejer älskade honom. Mm, hämtar du mig tio? <3 * Ja, så var klar utanför :) Kommer inte vara en sekund försenad ;)<3 Jag skrattade och ställde in klockan på larm. Jag hade redan packat mina kläder. Sex tjocktröjor, tre tröjor, två mjukisar, ett par tajts, två par strumpor plus raggstrumpor, vantar, jacka. Jag hoppades inte på att frysa.. Jag somnade sedan, och drömde om både Delano och hans tjej.
I don't know what to do.
Jag vaknade upp i min egna säng, och jag hörde mina föräldrar diskutera i köket. Jag mindes hela gårdagen, och insåg att jag hade somnat när Justin och jag hade kollat på film. Jag fick skuldkänslor och smsade honom direkt. Varför väckte du mig inte?! När gick du? Samtidigt undrade jag hur jag hade kommit till min säng. Jag hade inget minne utav att jag faktiskt gått till min säng. Du sov så sött ;) Kanske en timme efter att du somnat. Hoppas du inte blir sur över att jag stanna till filmen tog slut.. Puss. * Absolut inte.. har du någon aning om hur jag hamnade i min säng? * Jag bar dig hehe, du var ganska lätt ;) Jag suckade. Du är galen Biebs. Kan vi kanske ses idag igen? Egentligen ville jag träffa Delano idag. Jag ville se hur seriöst det var med hans tjej. Jag hade bara träffat henne två gånger, en gång när dom kom hem till oss, och en gång på avstånd. Känslan när mitt hjärta krossades, gick inte att beskriva. Jadå gumman. Kan jag hämta dig om en timme? * Gör så :D Jag reste mig upp för att ta en dusch. Det fick gå snabbt, även om jag ibland kunde duscha flera timmar. Mitt hår fick som vanligt bara hänga, jag hade börjat tröttna på det. Eller man gick väl igenom såna faser ibland. Jag drog på mig jeans och en stickad tröja till det. Den var vit med vita mönster kan man säga, och samtidigt så såg man lite av huden. Jag gillade den tröjan, trots att jag inte användt den så mycket.

"Okej, jag vet att du kommer hata den här idén. Men jag tänkte fråga dig, om du ville följa med mig och några vänner från LA och campa? Vi ska bo i ett tält över natten bara. Vi tänkte åka typ.. imorgon på morgonen tror jag." Jag skrattade. Jag hade aldrig sovit i ett tält. Jag hade aldrig ens befunnit mig vid skogen på natten. Det skrämde mig lite, vem vet vem som skulle kunna hitta mig där.. Men samtidigt verkade det roligt. "Hm.. Varför inte? Men bara att jag slipper dela tält med någon annan än dig. Även fast dina vänner är roliga och så, men ingen som jag inte känner." Han skrattade, "deal."

Justin hade inget tält, så vi åkte till en utflyktsaffär eller vad det var. Det fanns massor av tält och sådant som man har i skogen. "Aha, hur stort ska det vara?" Han vände på huvudet och försökte förstå något. Vilket fick mig att skratta. "För fyra personer. Vill inte ha ett litet där man knappt kan andas." Han drog en stor kartong och la ner den i vår vagn. Vi forsatte gå runt i affären, jag plockade på mig massor. Myggsprej, sovsäckar, insektssprej, myrsprej, ficklampa, osv. Justin skrattade bara åt mig, och erbjöd sig att betala allt bara han fick med sig mig. Efter det bestämde vi oss för att handla. Han sa att alla skulle köpa sin egen mat. "Jag tycker vi grillar korv, för det är det lättaste. Men jag ska ta med mig massor så jag inte svälter." Jag tror inte Justin förstod vad jag menade med massor. Men när vi kom ut så tror jag att han hade fattat det. Jag köpte bl.a: Nachos, plockgodis över två kilo, chips, dipp, cola, energidricka, breezer, cider, marschmellows, choklad, äpplen, sömntabletter, fem filtar, nya kuddar/täcken samt lakan till dom, vatten, korv med bröd, frallor, bullar, muffins.. ja och listan forsätter! Jag hade åtminstonde laddat med alkohol, vilket jag nog skulle behöva för att bo i ett tält. "Natacha, du är galen. Men det kommer bli kul att tillbringa en hel dag med dig." skrattade han och bar in kassarna i bilen.

*

Efter att vi handlat skjutsade han hem mig. Vi skulle ändå ses en hel dag efter det, och jag sa till min mamma att jag skulle sova hos Lucy imorgon. Så hon visste om det. Jag ringde min bror och bad han hämta mig. Kom ut. Jag sprang ut och när jag stod utanför bilen så fick jag en chock. Utanför bilen stod alla, min bror, hans fru, Delano och hans tjej. Jag stannade verkligen till för att jag blev så chockad och ledsen. "Kom då." både Delano och Emilio fimpade sina cigaretter och hoppade in i bilen. Men långsamma steg gick jag till bilen och tvingades sitta bredvid henne. Tårarna var inte långt borta. Med Isabelle var det annorlunda, för min bror älskade jag inte på det sättet. Men här sårades jag mest, och varje gång någon utav dom log till varandra kände jag mig alldeles tom, men samtidigt full av hat och sorg. Hon sjöng vackert i bilen, och alla berömde henne. Jag gjorde inget, satt bara där som ingenting. Vilket Delano ville påpeka såfort vi kom ut från bilen, han tog mig runt axlarna och viskade med sin underbara röst i mitt öra. "Vad är det med dig?" men jag struntade i han. Jag skakade av mig honom och gick snabbare.

*

Längtar tills imorgon :) Kommer njuta varje sekund i din närhet. <3 Justin hade världens finaste personlighet. Jag visste att om vi skulle bli tillsammans, så skulle han behandla mig som guld. Delano var elak mot mig, han gjorde egentligen allt för att såra mig verkade det som. Justin var verkligen helt underbar, inte konstigt att alla småtjejer älskade honom. Mm, hämtar du mig tio? <3 * Ja, så var klar utanför :) Kommer inte vara en sekund försenad ;)<3 Jag skrattade och ställde in klockan på larm. Jag hade redan packat mina kläder. Sex tjocktröjor, tre tröjor, två mjukisar, ett par tajts, två par strumpor plus raggstrumpor, vantar, jacka. Jag hoppades inte på att frysa.. Jag somnade sedan, och drömde om både Delano och hans tjej. 



Team Delano eller Justin? ;)



Kommentarer
Postat av: sozii

Jag älskar helt klart bad boys och därför Delano men det kommer ändras ju längre det går. Ett till ikväll snälla??

2012-03-30 @ 22:04:36
Postat av: Emma

Superbraaaa.

Team Justin såklart, men gillar Delano också, men vill att det ska vara Justin och hon. :)

2012-03-30 @ 22:20:50
Postat av: cicci

team Justin såklart !! mer ! :D<3

2012-03-31 @ 00:06:31
Postat av: Ebba :)

Team Justin såklart för Delanos personligt het är inte guld men d e Justins!!!! :D ÄLSKAR'T kram! <3

2012-03-31 @ 01:16:06

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0