FRÅGESVAR - FORSÄTT FRÅGA!

När började du gilla Justin? Hm, tror det var 2009. Han hade typ precis släppt sin första skiva.
Hur länge har du skrivit noveller? Kanske en månad innan jag startade bloggen. Skrev dom bara på datan och hittade sedan en annan novelblogg och insåg att man faktiskt kunde publicera dom.
Har du nån annan idol än justin? I så fall vem?  Jag älskar the Beadles family. Har chattat med både Chris och Caitlin. Demi Lovato är min största idol, mer än Justin. Selena, Adele.. det finns många! Men dom som är mest finns ovanför! Och sedan Snooki såklart ;)
Kram! Kramkram
Vad fick dig att starta en novellblogg? Jag vet inte.. verkade intressant. Min blogg har aldrig varit särskilt stor men jag skriver för min egna skull, publicerar för mina läsare!
Vad har du för betyg i svenska? Just nu, IG/F. Men egentligen kanske VG/C-B. Vi får väl se till sommarn :)
Hur lång kommer novellen bli? Svårt att säga, gissar på mellan 60-80. Kommer bli min sista novell och sålänge ideerna finns så forsätter jag.
Hur gammal är du? 15.
Skulle du kunna skriva en till del nu? ;) Har redan maaaassa delar klara, men ska självklart lägga ut en nu alldeles snart.
Hur gammal är du irl? 15.
Vad heter du? Julia.
När började du gilla Justin? 2009 tror jag.
Vilken utav Justins låtar gillar du mest? Where are you now. Ger mig alltid rysningar!

När började du gilla Justin? Hm, tror det var 2009. Han hade typ precis släppt sin första skiva.

Hur länge har du skrivit noveller? Kanske en månad innan jag startade bloggen. Skrev dom bara på datan och hittade sedan en annan novelblogg och insåg att man faktiskt kunde publicera dom.

Har du nån annan idol än justin? I så fall vem? Jag älskar the Beadles family. Har chattat med både Chris och Caitlin. Demi Lovato är min största idol, mer än Justin. Selena, Adele.. det finns många! Men dom som är mest finns ovanför! Och sedan Snooki såklart ;)

Kram! Kramkram

Vad fick dig att starta en novellblogg? Jag vet inte.. verkade intressant. Min blogg har aldrig varit särskilt stor men jag skriver för min egna skull, publicerar för mina läsare!

Vad har du för betyg i svenska? Just nu, IG/F. Men egentligen kanske VG/C-B. Vi får väl se till sommarn :)

Hur lång kommer novellen bli? Svårt att säga, gissar på mellan 60-80. Kommer bli min sista novell och sålänge ideerna finns så forsätter jag.

Hur gammal är du? 15.

Skulle du kunna skriva en till del nu? ;) Har redan maaaassa delar klara, men ska självklart lägga ut en nu alldeles snart.

Hur gammal är du irl? 15.

Vad heter du? Amilia.

När började du gilla Justin? 2009 tror jag.

Vilken utav Justins låtar gillar du mest? Where are you now. Ger mig alltid rysningar! 


Forsätt fråga!!

Kommentarer
Postat av: Emmi

Hur fick du tag så att du har chattar me Christian och Caitlin ? :O

2012-03-20 @ 22:54:53
Postat av: lolo

villken är din favorit novell

2012-03-21 @ 09:17:48
Postat av: Ebba :)

Kom på en till fråga, eftersom du skriver så bra om ADHD så undrar jag om du det? Hehe lite pinsam fråga.... menmen <3

2012-03-21 @ 12:08:34

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0