Sålänge vi båda andas - chapter 49

" Kom så går vi in . " Log han och la handen runt min midja medans han gick framåt . Brevid honom så hörde jag hemma ..



När vi äntligen kom hem igen slängde jag mig i soffan och kurade ihop mig brevid Justin som hade mer eller mindre sprungit till soffan .
" Nu kan vi ta igen sju månader . " Flinade han och bar mig ungefär så att jag låg över soffan och han hamnade över mig . Han började kyssa mig från käkbenen till halsgropen fram och tillbaka . Jag fnissade lågt och la mina händer i hans hår. Efter några minuter så drog jag upp hans ansikte och kysste honom , han besvarade kyssen och placerade händerna på min midja. Det blev allt mer passionerat och han började försiktigt dra upp min dragkedja där bak . Jag började också dra av hans kostym , han hjälpte mig lite och drog av den helt . Sedan började jag knäppa upp hans knappar .
" Justin .. kan .. vi inte .. kolla på film ? " Mumlade jag mellan kyssarna .
" Självklart .. eller så kan vi .. spela tv-spel för jag har saknat det . "
" Okej , jag väljer spel . " Flinade jag och reste mig snabbt .
" Hmm okej , men tycker inte du att det är varmt här ? " Log han och blinkade med ena ögat .
" Kanske , jag kanske borde byta kläder . " Sa jag lite smått flirtigt .
Han drog av sin skjorta och jag gjorde mina läppar till ett streck och försökte att inte titta på hans mage .
" Varför väljer du inte spel medans jag byter kläder ? "
Han nickade och satte sig på golvet och började leta efter ett bra spel , jag drog av min klänning och hans ögon fastnade vid min kropp .
" Ses snart . " Log jag och började gå mot sovrummet.
" Vänta vänta vänta ! " Stoppade han mig och sprang efter mig .
Jag kollade in i min garderob och tog en magtröja och shorts . Innan jag hann sätta på mig kläderna så började han kyssa mig .
" Haha Justin ! Vi ska spela . "
" Okejdå . " Muttrade han besviket och vände sig om .
Jag satte på mig kläderna och släppte ut håret . Jag kollade mig i spegeln och kollade på min mobil snabbt . Tre nya meddelanden , alla från Selena . Jag skulle precis öppna dom med då ropade Justin på mig och jag kunde inte låta bli att springa dit direkt .
" Så vad valde du ? "
" Jag valde ett basketspel . " log han .
" Åh , jag vann dig sist , minns du ? " jag satte mig brevid honom .
" Haha min lilla prinsessa klart du gjorde . "
" Det är inte meningen att du ska hålla med mig . " Fnittrade jag.
" Jag vet men jag har saknat dig alldeles för mycket för att inte göra det . "
Jag skrattade och sedan forsatte vi att spela , och Justin vann .När vi tjaffsat om det en stund på låtsas så la vi oss i sängen och somnade direkt .
På morgonen så gjorde han världens bästa frukost till mig och jag kysste honom i flera minuter som tack. Jag hade den bästa julklappen i tanke till honom och jag hoppades att han skulle tycka likadant .
" Vill du åka på en shoppingresa ? " Frågade han och la armarna runt mig .
" Absolut ! " Log jag .
Vi åt lite av frukosten och sedan åkte vi , i köpcentrumet kramades och kysstes vi bland alla människor och såklart skulle alla ta kort men det störde inte oss längre .
" Jag älskar att visa upp dig till alla . " skrattade han och la armarna om mig. Vi hade ganska många kassar men dom fick Kenny bära . Då kom jag på att jag hade fått ett sms från Selena , eller tre stycken. Jag öppnade det och när jag öppnade det  fick jag läsa det om och om igen som om jag inte förstod , vilket jag inte gjorde .
" Det kan inte vara sant . " Mumlade jag och Justin läste också smset , han ansiktsuttryck liknade mitt .
" Åh nej . "



Känns som om jag förstört hela novellen med att hoppa sju månader , vad tycker ni ?


Kommentarer
Postat av: Rebecka

tycker inte att du har förstört alls det är jätte bra , men nu vill jag veta vad som händer :D

2011-03-15 @ 15:37:12
Postat av: victoria

Du har inte alls förstört den! Den e jättebra! Skriv mer! Nu är den så spännande!! :D <3<3<3<3

2011-03-15 @ 18:57:08

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0