NI BESTÄMMER!

Asså jag vet inte, men jag tycker Ljudet av ditt hjärta är konstig? Jag typ ligger hela nätterna och försöker komma på något bra, sen när jag läser andra noveller så inser jag hur dålig min är.. Men sen har jag ju bytt novell ganska ofta .. åh vad ska jag göra? För om jag börjar på en ny så kommer jag fortfarande skriva på LADH ibland, men inte lika ofta som den nya bara.

* Forsätta på Ljudet av ditt hjärta?
* Börja på en ny, BRA novell?
* Andra förslag?

Jag kommer inte vänta på många kommentarer för jag vill verkligen börja skriva redan! Vet redan allting vad den ska handla om, hehe :) DEN FÖRSTA KOMMENTAREN AVGÖR !


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ny, och skriv på LADH ibland! :D

2011-06-27 @ 00:18:20
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: ebba :)

fortsätta på denhära, göra ett riktigt slut och sen göra en ny ;)

2011-06-27 @ 21:03:22
Postat av: frida:)

asså, den börjar bli lite konstig, den va bäst i början , men sen så blev den askonstig och så..... jag tycker som ebba att du ska göra klart LADH och sen fortsätter du mer på den nya ;)

2011-07-02 @ 14:28:28

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0