Never let you go - chapter 29



Jag fick inte ut ett ord, jag skulle behöva leta upp henne. Jag la brevet på sängen och började springa, jag sket i Kenny och hoppades på det bästa. Jag visste varrt jag skulle hitta henne och började springa mot klubben. Jag kom in och letade efter henne i flera minuter innan jag hittar henne vid disken alldeles vimlig, precis som några dar innan, helvete. Någon äcklig kille hängde över henne, jag skyndade mig dit och tog ett tag om hennes midja och drog henne intill mig.

" Vem fan är du ?! " röt killen och backade ett steg.

" Hon är med mig, vad har du gjort med henne?"

" Ingenting, hon är bara lätt påverkad . " log han.

" Din idiot. " muttrade jag .

" Äh du kan ändå ta henne, vem vill ha en hora som henne? "

" Hon är fan heller en hora, vänta du bara. " väste jag och drog bort Amber som inte verkade ens vara vaken.

Jag tog ut henne och satte henne på en trapp en bit bort och hon lutade sig mot mig.

" Amber? " sa jag och kollade på henne.

" Mm. "

" Det är ingen fara nu . " suckade jag och la armen om henne, hon hade gåshud och jag antog att det var kallt. Jag tog av mig min egen hoodie och la den runt hennes axlar.

Hon reagerade inte ens, inga papparazzis, skönt.

" Nu går vi hem. " sa jag och ställde oss upp, jag tog ett tag om henne och hon hängde med sina armar runt mig.

När vi äntligen var framme tog jag henne till hennes rum och Sandra och Rachel började direkt fråga massor av frågor.

" Vart var hon ?! " " Mår hon bra? "

" Det som räknas är att hon är här nu, låt henne sova. " mumlade jag och gick till dörren.

Sandra började pyssla om henne medans Rachel följde mig till dörren.

" Tack Justin, du bryr dig verkligen om henne. "

" Ja, det gör jag. Men hon vet inte det, och just nu vet jag inte vad som är bäst. " suckade jag och ställde mig i dörröppningen.

" Du borde berätta det för henne. "

" Eller så låter jag henne gå, hon kommer ha det bättre utan att veta det. "

" Nej Justin, tro mig. "

" God natt Rachel. " sa jag och gick ut, hon suckade och stängde dörren.

Jag hade ingen lust att sova i samma rum som Chaz, men med tanke på vad klockan var sov dom säkert. Jag smög försiktigt in i rummet och letade fram mig till min säng och somnade nästan direkt.

 




Vi ses opm några dar, kommentera ! :D

(läs under)


Kommentarer
Postat av: Alva<33

JÄTTE JÄTTE BRAAA!!!!!!!<3<3<3<3

Hehehehe jag trodde du va död!!!!!! :P

Kram

2011-04-18 @ 16:55:56
URL: http://alvabolggisen.blogg.se/
Postat av: Cissi

Skit bra!!! Kram! Och ha en bra påsk!!

2011-04-18 @ 17:00:47
URL: http://cissanzz.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Skönt o höra att du lever:D , längtar tills nästa , även om dt kanske dröjer ett tag. Ha en fin påsk . Kram<33

2011-04-18 @ 17:37:54
Postat av: Johanna

Super bra!!!:D

2011-04-18 @ 18:02:46
URL: http://myownstoryss.blogg.se/
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-04-19 @ 11:09:33
URL: http://johannaviveca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0