TROUBLE GIRL - CHAPTER 7

Dirty minded boy
Jag och Delano samtalade, det kändes riktigt roligt. Vi satt säkert tillsammans där på soffan, men sedan kom alla in till vardagsrummet så då försvann han. Jag suckade, och fem sekunder senare så satt Justin där. "Har du ingen annan att irritera?" sa jag seriöst men skrattade till lite när han såg helt skräckslagen ut. "Det finns ingen härinne som är lika sexig som dig." "Du kanske inte borde.. prata sådär alldeles för högt. Delano kommer slå till dig." skrattade jag. "Jag är inte rädd för honom." sa Justin självsäkert. Jag visste inte om det var alkoholen som pratade, eller han själv. Oavsett vad, så gillade jag det inte. "Din syster var faktiskt riktigt söt.." sa jag ihopp om att få byta samtalsämne, men Justin verkade verkligen ha druckit ikväll, för hans dirty mind var verkligen igång. "Om du vill, så kan vi gå och göra såna där söta barn inne på toan.." sa han flirtigt och la sin hand på mitt knä. Jag kände mig inte alls bekväm med det. "Snälla Justin, för din egen skull." Han började dra med händerna på mitt knä, och då kom Delano. Han kollade först på mig, och sedan när han såg handen så såg man hur han flippade ur. Livakts-Delano var tillbaka, och han var verkligen inte nykter. Jag visste hur mycket skit Delano hade gjort, och det var mycket saker som jag inte ville skulle hända med Justin. "Vad fan håller du på med?!" röt han och ställde sig framför oss. Jag ställde mig upp på samma sekund och försökte lugnade sätta min hand på Delanos bröst, som om han skulle lugna ner sig. Justin ställde sig också upp. "Och vem fan är du?" "Delano, snälla, vi går." Han gick närmre Justin och jag hamnade imellan, vilket inte Delano gillade så han försökte flytta på mig. Men jag vägrade, jag stod kvar och höll hårt om Delano. "Tacha, snälla.. låt mig.." Jag skakade på huvudet och då skulle självklart Justin slänga ur sig något. "Natacha, låt mig fixa honom så går vi in till badrummet sen som lovat. Okej?" Delano blev alldeles vannsinig, och nu gick det inte att stoppa honom, jag flög bort från honom för han slet sig förbi. "Handikapp horunge.. jag ska-" han slog till Justin, och Justin slog honom tillbaka. Men Delano hade gått på kickboxning, så han tålde mer än Justin, som fick ännu ett slag och jag försökte dra bort Delano, samtidigt som Alfredo försökte dra bort Justin. Justin puttade till Delano så han flög bakåt några steg, men det resulterade i att jag flög på glasbordet och hela bordet sprack på mig. Det sved till, och hur mycket jag än ville resa mig, så kunde jag inte. Men smällen fick både Delano och Justin att stanna, Justin var helt blodig medans Delano inte såg speciellt annorlunda ut. Justins näsa rann, hans öga var alldeles rött, och hans läpp var sprucken. I mina ögon, såg det bra ut, för det kunde ha gått värre för Justin. Och nu när jag låg på en massa glas, kunde det bli värre. Jag tackade alla Gudar att min bror inte var här. "Alfredo." sa jag och undvek Delanos blick. Han nickade och hjälpte mig upp, hela festen hade stannat. Jag viskade i Alfredos öra "Ta Justin härifrån. Jag menar det, du vet det själv också." Han nickade och Delano drog bort Alfredo från mig som gick direkt till Justin. Det såg ut som om dom tjaffsade, men tillslut försvann dom och då först kunde jag koncentrera mig på min smärta. Min hand blödde, men annars verkade jag ha klarat mig. Jag hade ett stort sår genom hela min hand, men glasbiten var inte ens kvar. "Jag ska visa Justin-" "Det var lika mycket ditt fel." avbröt jag honom och gick därifrån.
*
När jag kom hem så var inte min mamma eller pappa hemma, min pappa skulle lämna en bil till Göteborg och min mamma hade säkert följt med nu. Jag gick in i toaletten och tvättade rent såret, det sved men hellre det än infektioner. Jag lindade sedan bara in det i bandage och gick och la mig. Jag orkade inte med alla tankar, jag hade verkligen bara velat rädda Justin men ställde verkligen till det för sig själv. Delano var mitt hjärta och min själ, men t.o.m han svek mig just då.
*
10 missade samtal. Jag la undan mobilen och sträckte på mig i sängen. Smärtan i handen var värre. Väldigt mycket värre dessutom, men jag bet ihop. Jag reste mig upp och traskade iväg till kylskåpet, tog ut mjölk och sedan flingor. Jag gjorde i ordning en skål och satte mig sedan vid bordet, endast klädd i en stor t-shirt. Då plingade det på dörren, med tanke på att jag redan kunde gissa på vem det var så öppnade jag dörren och in klev Delano. Han satte sig i köket med mig utan att säga något, och jag insåg att detta var första gången vi var helt ensamma. "Jag har inte hittat Justin ännu, men såfort din bror vet-" "Snälla Delano, sluta.. Jag vill inte att Justin ska bli skadad, och jag tycker jag försökte bevisa det igår." sa jag och tog upp min hand. "Det var alkoholen som pratade.. låt han vara.. han vet inget om denna världen, och han behöver inte veta något om den heller." En suck lämnade Delanos läppar, han visste precis som jag, att han skulle få problem om han gjorde något mot Bieber. Och det ville varken jag eller han. "Hur är det med handen?" Jag drog automatiskt bort handen från bordet och forsatte äta mina flingor. "Bra." "Förlåt för allting jag gjorde igår.. Men-" "Orkar inte lyssna, har huvudvärk." Jag tog min skål och sköljde ur den, sedan gick jag in i mitt egna rum och stängde dörren. Delano gick säkert hem, för det hördes inget ljud från honom iallafall.

Dirty minded boy
Jag och Delano samtalade, det kändes riktigt roligt. Vi satt säkert tillsammans där på soffan, men sedan kom alla in till vardagsrummet så då försvann han. Jag suckade, och fem sekunder senare så satt Justin där. "Har du ingen annan att irritera?" sa jag seriöst men skrattade till lite när han såg helt skräckslagen ut. "Det finns ingen härinne som är lika sexig som dig." "Du kanske inte borde.. prata sådär alldeles för högt. Delano kommer slå till dig." skrattade jag. "Jag är inte rädd för honom." sa Justin självsäkert. Jag visste inte om det var alkoholen som pratade, eller han själv. Oavsett vad, så gillade jag det inte. "Din syster var faktiskt riktigt söt.." sa jag ihopp om att få byta samtalsämne, men Justin verkade verkligen ha druckit ikväll, för hans dirty mind var verkligen igång. "Om du vill, så kan vi gå och göra såna där söta barn inne på toan.." sa han flirtigt och la sin hand på mitt knä. Jag kände mig inte alls bekväm med det. "Snälla Justin, för din egen skull." Han började dra med händerna på mitt knä, och då kom Delano. Han kollade först på mig, och sedan när han såg handen så såg man hur han flippade ur. Livakts-Delano var tillbaka, och han var verkligen inte nykter. Jag visste hur mycket skit Delano hade gjort, och det var mycket saker som jag inte ville skulle hända med Justin. "Vad fan håller du på med?!" röt han och ställde sig framför oss. Jag ställde mig upp på samma sekund och försökte lugnade sätta min hand på Delanos bröst, som om han skulle lugna ner sig. Justin ställde sig också upp. "Och vem fan är du?" "Delano, snälla, vi går." Han gick närmre Justin och jag hamnade imellan, vilket inte Delano gillade så han försökte flytta på mig. Men jag vägrade, jag stod kvar och höll hårt om Delano. "Tacha, snälla.. låt mig.." Jag skakade på huvudet och då skulle självklart Justin slänga ur sig något. "Natacha, låt mig fixa honom så går vi in till badrummet sen som lovat. Okej?" Delano blev alldeles vannsinig, och nu gick det inte att stoppa honom, jag flög bort från honom för han slet sig förbi. "Handikapp horunge.. jag ska-" han slog till Justin, och Justin slog honom tillbaka. Men Delano hade gått på boxning, så han tålde mer än Justin, som fick ännu ett slag och jag försökte dra bort Delano, samtidigt som Alfredo försökte dra bort Justin. Justin puttade till Delano så han flög bakåt några steg, men det resulterade i att jag flög på glasbordet och hela bordet sprack på mig. Det sved till, och hur mycket jag än ville resa mig, så kunde jag inte. Men smällen fick både Delano och Justin att stanna, Justin var helt blodig medans Delano inte såg speciellt annorlunda ut. Justins näsa rann, hans öga var alldeles rött, och hans läpp var sprucken. I mina ögon, såg det bra ut, för det kunde ha gått värre för Justin. Och nu när jag låg på en massa glas, kunde det bli värre. Jag tackade alla Gudar att min bror inte var här. "Alfredo." sa jag och undvek Delanos blick. Han nickade och hjälpte mig upp, hela festen hade stannat. Jag viskade i Alfredos öra "Ta Justin härifrån. Jag menar det, du vet det själv också." Han nickade och Delano drog bort Alfredo från mig som gick direkt till Justin. Det såg ut som om dom tjaffsade, men tillslut försvann dom och då först kunde jag koncentrera mig på min smärta. Min hand blödde, men annars verkade jag ha klarat mig. Jag hade ett stort sår genom hela min hand, men glasbiten var inte ens kvar. "Jag ska visa Justin-" "Det var lika mycket ditt fel." avbröt jag honom och gick därifrån.



*

När jag kom hem så var inte min mamma eller pappa hemma, min pappa skulle lämna en bil till Göteborg och min mamma hade säkert följt med nu. Jag gick in i toaletten och tvättade rent såret, det sved men hellre det än infektioner. Jag lindade sedan bara in det i bandage och gick och la mig. Jag orkade inte med alla tankar, jag hade verkligen bara velat rädda Justin men ställde verkligen till det för sig själv. Delano var mitt hjärta och min själ, men t.o.m han svek mig just då.

*

10 missade samtal. Jag la undan mobilen och sträckte på mig i sängen. Smärtan i handen var värre. Väldigt mycket värre dessutom, men jag bet ihop. Jag reste mig upp och traskade iväg till kylskåpet, tog ut mjölk och sedan flingor. Jag gjorde i ordning en skål och satte mig sedan vid bordet, endast klädd i en stor t-shirt. Då plingade det på dörren, med tanke på att jag redan kunde gissa på vem det var så öppnade jag dörren och in klev Delano. Han satte sig i köket med mig utan att säga något, och jag insåg att detta var första gången vi var helt ensamma. "Jag har inte hittat Justin ännu, men såfort din bror vet-" "Snälla Delano, sluta.. Jag vill inte att Justin ska bli skadad, och jag tycker jag försökte bevisa det igår." sa jag och tog upp min hand. "Det var alkoholen som pratade.. låt han vara.. han vet inget om denna världen, och han behöver inte veta något om den heller." En suck lämnade Delanos läppar, han visste precis som jag, att han skulle få problem om han gjorde något mot Bieber. Och det ville varken jag eller han. "Hur är det med handen?" Jag drog automatiskt bort handen från bordet och forsatte äta mina flingor. "Bra." "Förlåt för allting jag gjorde igår.. Men-" "Orkar inte lyssna, har huvudvärk." Jag tog min skål och sköljde ur den, sedan gick jag in i mitt egna rum och stängde dörren. Delano gick säkert hem, för det hördes inget ljud från honom iallafall. 


kommentar: 
Denna novell är sjukt bra! Jag kommer inte sluta kommentera!
Och vad jobbigt för dig om detta är som ditt liv :( om du har nån sådan som Emilio som en övervaknings kamera :( <3 din novell är en av de bästa glöm inte det!





HAAHAHAHAHAHHAA, JAG DÖR AV SKRATT. mina läsare, ni är bäst!! min "emilio" är mitt allt, och det är inte så jobbigt. Eller kanske joo.. ska gå på onsdag möte med skolan blabla, och han kommer slå till lärarna o allt. INTE så roligt, men jag klarar mig! :)"Delano" är värre. KOMMENTERA!
La ut ett chapter för den roliga kommentaren.. tacka henne :)<3



Kommentarer
Postat av: lolo

riktigt bra har fastnat för din novell

2012-03-18 @ 13:41:22
Postat av: Alexandra

Skit bra! meerrraaa :D

2012-03-18 @ 18:34:00
Postat av: Linnea

SÅ OTROLIGT BRA!!!

2012-03-18 @ 19:51:21
Postat av: Alizzdream

Haha här blev jag komiker.. :p

Men men skit bra!

2012-03-18 @ 20:53:03
URL: http://biebersecret.blogg.se/
Postat av: Emma

Vill ha nästa nu. Såååå bra kapitel. :D

2012-03-18 @ 21:13:30
Postat av: Johanna

GRYMT BRA! :d

2012-03-19 @ 16:27:13
URL: http://johannaviveca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0