TROUBLE GIRL - CHAPTER 16


16.You're stupid, and I'm gonna kill your girlfriend.
Såfort jag var framme vid Delano ställde jag mig emellan och hans ögon spärrades upp. Allt jag kunde tänka på var Delano, att jag helt glömt bort Justin. Han fick inte följa efter mig. "Gå bort härifrån. Nu." sa han argt och drog mig närmre. "Han har en kniv. Du måste komma med mig härifrån." Jag viskade det mot hans ansikte så bara han hörde. Dom på andra sidan ropade på dom, och dom andra började gå men jag vägrade låta honom gå. "Jag klarar mig. Gå härifrån nu. Innan du blir skadad." "Jag går inte utan dig. Fattar du? Om du blir misshandlad så blir jag det också." "Jag lämnar inte mina bröder här ensamma." "Snälla för min skull. Så onöidgt att hålla på såhär Delano." Han suckade, och Delano drog mig bakåt i armen. Sedan bröt det andra gänget ut, dom började verkligen bråka och jag såg ingenting. Bara att Delano fick en smäll och jag föll ner på marken, då blev han galen och attackerade alla. Han med kniven närmade sig och jag reste mig snabbt vingligt upp och skulle precis sprarka honom när jag såg Justin hoppa på honom och jag fattade verkligen inget. Jag förstod inte vem som slog vem, men tillslut slutade det och någon bar mig bort.
När allting klarnade till hade jag missat allt. "Va-vad hände?" Delano vände sig oroligt och han hade blod över hela ansiktet. "DELANO!!" Han suckade och Justin räckte över vatten till mig. Han hade bara ett litet sår i läppen. "Vi har mycket att prata om. Vi går hem till dig, din mamma och dom är hos Emilio."
"Aaj." gnällde Delano och jag forsatte rengöra hans sår i ansiktet. Justin stod i dörröppningen och tittade noga på mig. "Jag sa åt dig, gå hem. Snälla Delano när ska du förstå-" "Du kan inte lägga dig i mina saker, okej? Ärligt Tacha, det där var sista gången. Det kunde ha gått riktigt illa." Jag suckade och tryckte hårt på hans sår så han stönde till. "Du är dum i huvudet, och jag ska döda din flickvän. Det är hennes fel." han skrattade och stönade igen. "Det var en kille där som terrosierat henne. Han som putta dig, men nu tog jag hand om honom." Jag kände mig anigen ledsen. "Vad gör du här?" sa Delano lagom surt och stirrade på Justin. "Hälsar på." "Delano han räddade dig så käften." "Jag undrar bara. Så länge du håller dina händer borta från dig." Justin skrattade. "Så nu är du fixad. Detta var sista gången hoppas jag."
*
Kvällen med Justin blev inte som jag tänkt mig, men Delano åkte iallafall hem och Justin stannade kvar för att kolla på film. "Det har varit en stökig kväl.. Jag minns knappt något." suckade jag och satte mig i soffan. Justin satte sig bredvid mig och filmen hade redan börjat. Men helt ärligt, så somnade jag direkt, utan att ens filmen hade gått tjugo minuter.

.You're stupid, and I'm gonna kill your girlfriend.
Såfort jag var framme vid Delano ställde jag mig emellan och hans ögon spärrades upp. Allt jag kunde tänka på var Delano, att jag helt glömt bort Justin. Han fick inte följa efter mig. "Gå bort härifrån. Nu." sa han argt och drog mig närmre. "Han har en kniv. Du måste komma med mig härifrån." Jag viskade det mot hans ansikte så bara han hörde. Dom på andra sidan ropade på dom, och dom andra började gå men jag vägrade låta honom gå. "Jag klarar mig. Gå härifrån nu. Innan du blir skadad." "Jag går inte utan dig. Fattar du? Om du blir misshandlad så blir jag det också." "Jag lämnar inte mina bröder här ensamma." "Snälla för min skull. Så onöidgt att hålla på såhär Delano." Han suckade, och Delano drog mig bakåt i armen. Sedan bröt det andra gänget ut, dom började verkligen bråka och jag såg ingenting. Bara att Delano fick en smäll och jag föll ner på marken, då blev han galen och attackerade alla. Han med kniven närmade sig och jag reste mig snabbt vingligt upp och skulle precis sprarka honom när jag såg Justin hoppa på honom och jag fattade verkligen inget. Jag förstod inte vem som slog vem, men tillslut slutade det och någon bar mig bort.

När allting klarnade till hade jag missat allt. "Va-vad hände?" Delano vände sig oroligt och han hade blod över hela ansiktet. "DELANO!!" Han suckade och Justin räckte över vatten till mig. Han hade bara ett litet sår i läppen. "Vi har mycket att prata om. Vi går hem till dig, din mamma och dom är hos Emilio."

"Aaj." gnällde Delano och jag forsatte rengöra hans sår i ansiktet. Justin stod i dörröppningen och tittade noga på mig. "Jag sa åt dig, gå hem. Snälla Delano när ska du förstå-" "Du kan inte lägga dig i mina saker, okej? Ärligt Tacha, det där var sista gången. Det kunde ha gått riktigt illa." Han lät väldigt arg, och hans mörka röst lät hotande. Jag suckade och tryckte hårt på hans sår så han stönde till. "Du är dum i huvudet, och jag ska döda din flickvän. Det är hennes fel." han skrattade och stönade igen. "Det var en kille där som terrosierat henne. Han som putta dig, men nu tog jag hand om honom." Jag kände mig anigen ledsen. "Vad gör du här?" sa Delano lagom surt och stirrade på Justin. "Hälsar på." "Delano han räddade dig så käften." "Jag undrar bara. Så länge du håller dina händer borta från dig." Justin skrattade. "Så nu är du fixad. Detta var sista gången hoppas jag."

*

Kvällen med Justin blev inte som jag tänkt mig, men Delano åkte iallafall hem och Justin stannade kvar för att kolla på film. "Det har varit en stökig kväl.. Jag minns knappt något." suckade jag och satte mig i soffan. Justin satte sig bredvid mig och filmen hade redan börjat. Men helt ärligt, så somnade jag direkt, utan att ens filmen
hade gått tjugo minuter.



Ösaaaaa på med kommentarer!! 



Kommentarer
Postat av: Linnea

LOOOOOOVE IT. :)

2012-03-29 @ 21:52:31
Postat av: Ebba :)

Åhh älskar't <3

2012-03-29 @ 23:06:11
Postat av: Ebba

Jag håller på med en liten blog awards och det skulle vara jättekul om du ville vara med! :)

http://thatsmile.blogg.se/2012/march/blog-awards.html

2012-03-30 @ 08:00:29
URL: http://thatsmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0