TROUBLE GIRL - CHAPTER 15


HAHAHA, mitt försök till att försöka hitta en Delano. Men det är svårt, ni måste förstå att han är ren perfektion. Han har tatueringar, ganska många, från händerna till halsen. Allting med han är perfekt, och i mina ögon är det perfekt. Har letat o letat men helvete heller, detta är det bästa jag hittat. Kan försöka leta vidare men än så länge så är detta Delano! ;) 



15.That one guy who loves you to little and that one who loves you too much.
Ingenting blev bättre. Allting, exakt allt blev sämre. Delano hade presenterat för min familj sin nya tjej. Jag hatade henne. När jag såg henne bet jag mig så hårt i tungan att jag började blöda. Skolan hade ordnat ett kris möte för mig, vilket jag fullkomligt sket i. Kanske inte världens bästa val.. Min brors frus mage bara växte och växte. Varje gång jag såg henne blundade jag bara och försökte se framåt. Att springa ute blev värre och värre, tillslut såg jag till att bara springa på morgonen när det var mycket folk ute. Dock så kunde det bli alldeles för varmt, vilket kortade ner mina springturer med en kilometer minst varje gång. Godmorgon. Kommer idag till Alfredo så när kan du ses? Puss snygging. Jag suckade och svarade direkt till Justin. Med tanke på att jag inte sett honom på en månad så saknade jag faktiskt honom lite. Vi kan gå ut ikväll :)
*
Dagen var ganska seg. Jag träffade Millie och vi åt lunch tillsammans. Det speciella med henne var att hon lekte dum , trots att hon var super smart. Någon som jag, som faktiskt var dum ville vara smart och dom som väl var det slängde bara bort det sådär. Efter det pratade hon om sin nya diet, jag tog en glass på bryggan medans hon bara satt där och pratade. "Jag ska skämma ut dig till nästa kille som går förbi." flinade jag. "Va Nej?!" sa hon och jag skrattade. En kille som var några år äldre än oss kom förbi och jag drog efter andan "ursäkta. Vad heter du?" Han stannade och log mot oss. "Johannes. Du då?" "Jag heter Natacha, men min vän här heter Millie. Hon pratade enda sen hon såg dig tidigare idag om hur snygg du var. Hon har stalkat dig hela dagen." "Hon ljuger!" "Sluta skämmas Millie. Jag hjälper dig." sa jag allvarligt och drog smekande med handen på hennes bara arm. Hon verkade skämmas ihjäl, hennes kinder var illröda och hon kunde inte ens få fram ett ord från sin mun. "Iallafall.. kan hon få ditt nummer?"
*
"Heeej Justin!" sa jag och slängde mig runt hans hals. När min kropp väl pressades mot min så insåg att jag verkligen saknat honom. "Hej du." "Kom vi går och köper godis." flinade jag och han gick bredvid mig. Det var precis som han vore som vilken person som helst som gick runt mitt i centrum. När vi var i LA var det alltid fullt med papparazzis men här hade jag aldrig sett några.
Med en påse full av godis berättade Justin skrattande om något fan som hade jagat honom med en segway och vägrat stanna. Alldeles galen. "Jag skulle älska att se dig live, faktiskt. Har aldrig ens hört dig sjunga." Han log, som om mina ord gjorde honom lycklig. "Justin jag vet att du vill.. men jag vet inte om jag kan riktigt. Jag älskar verkligen Delano, och det känns så fel att uttnyttja dig." suckade jag och drog upp en riktigt sur godis. Sura och choklad var mina favoriter, vilket tydligt syntes i påsen som jag plockat. Justin sa att han var på något träningsdiet men han tog ändå några godisar då och då. "Delano borde vara lycklig att han har dig.. men han tar inte vara på det." "Jag kan hålla med på det sista." skrattade jag. "Påtal om Delano, jag tror jag ser honom därborta." Mitt hjärta stannade och jag kunde skymta honom stå och tjaffsa med någon. Han och några kompisar tjaffsade inte, dom bråkade. Och när jag såg den ena dra fram en kniv och närma sig Delano fick jag panik. Godiset jag höll i min hand föll ner på marken och jag sprang framåt såfort jag kunde, killen med kniven närmade sig Delano..
That one guy who doesnt love you enough and that one who loves you too much.
Ingenting blev bättre. Allting, exakt allt blev sämre. Delano hade presenterat för min familj sin nya tjej. Jag hatade henne. När jag såg henne bet jag mig så hårt i tungan att jag började blöda. Skolan hade ordnat ett kris möte för mig, vilket jag fullkomligt sket i. Kanske inte världens bästa val.. Min brors frus mage bara växte och växte. Varje gång jag såg henne blundade jag bara och försökte se framåt. Att springa ute blev värre och värre, tillslut såg jag till att bara springa på morgonen när det var mycket folk ute. Dock så kunde det bli alldeles för varmt, vilket kortade ner mina springturer med en kilometer minst varje gång. Godmorgon. Kommer idag till Alfredo så när kan du ses? Puss snygging. Jag suckade och svarade direkt till Justin. Med tanke på att jag inte sett honom på en månad så saknade jag faktiskt honom lite. Vi kan gå ut ikväll :)

*

Dagen var ganska seg. Jag träffade Millie och vi åt lunch tillsammans. Det speciella med henne var att hon lekte dum , trots att hon var super smart. Någon som jag, som faktiskt var dum ville vara smart och dom som väl var det slängde bara bort det sådär. Efter det pratade hon om sin nya diet, jag tog en glass på bryggan medans hon bara satt där och pratade. "Jag ska skämma ut dig till nästa kille som går förbi." flinade jag. "Va Nej?!" sa hon och jag skrattade. En kille som var några år äldre än oss kom förbi och jag drog efter andan "ursäkta. Vad heter du?" Han stannade och log mot oss. "Johannes. Du då?" "Jag heter Natacha, men min vän här heter Millie. Hon pratade enda sen hon såg dig tidigare idag om hur snygg du var. Hon har stalkat dig hela dagen." "Hon ljuger!" "Sluta skämmas Millie. Jag hjälper dig." sa jag allvarligt och drog smekande med handen på hennes bara arm. Hon verkade skämmas ihjäl, hennes kinder var illröda och hon kunde inte ens få fram ett ord från sin mun. "Iallafall.. kan hon få ditt nummer?"

*

"Heeej Justin!" sa jag och slängde mig runt hans hals. När min kropp väl pressades mot min så insåg att jag verkligen saknat honom. "Hej du." "Kom vi går och köper godis." flinade jag och han gick bredvid mig. Det var precis som han vore som vilken person som helst som gick runt mitt i centrum. När vi var i LA var det alltid fullt med papparazzis men här hade jag aldrig sett några.
Med en påse full av godis berättade Justin skrattande om något fan som hade jagat honom med en segway och vägrat stanna. Alldeles galen. "Jag skulle älska att se dig live, faktiskt. Har aldrig ens hört dig sjunga." Han log, som om mina ord gjorde honom lycklig. "Justin jag vet att du vill.. men jag vet inte om jag kan riktigt. Jag älskar verkligen Delano, och det känns så fel att uttnyttja dig." suckade jag och drog upp en riktigt sur godis. Sura och choklad var mina favoriter, vilket tydligt syntes i påsen som jag plockat. Justin sa att han var på något träningsdiet men han tog ändå några godisar då och då. "Delano borde vara lycklig att han har dig.. men han tar inte vara på det." "Jag kan hålla med på det sista." skrattade jag. "Påtal om Delano, jag tror jag ser honom därborta." Mitt hjärta stannade och jag kunde skymta honom stå och tjaffsa med någon. Han och några kompisar tjaffsade inte, dom bråkade. Och när jag såg den ena dra fram en kniv och närma sig Delano fick jag panik. Godiset jag höll i min hand föll ner på marken och jag sprang framåt såfort jag kunde, killen med kniven närmade sig Delano..


Mitt internet är alldeles för segt för en låt till chaptert. Vi försöker igen imorgon :) Den som vill se bild på mig, bättre om du lägger till mig på fb! ;) 



Kommentarer
Postat av: Emma

Suuuperbra!

2012-03-27 @ 22:45:11
Postat av: Linnea

Loooooove it!

2012-03-28 @ 11:41:29
Postat av: Alizzdream

Jättebra! :)

Nu blev det allt spännande!

2012-03-28 @ 22:13:32
URL: http://biebersecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0