Unbroken - episode 40

Tillslut rullade Justin upp mig på han, så jag låg på honom men ändå hade mina ben på sidan utav honom. Så låg vi i flera minuter innan jag slutligen drog bort hans boxers och gav honom ett handjobb, han blev tillräckligt hård och jag lät honom sedan glida in i mig, sedan red jag honom försiktigt. Vi försökte vara tysta så att inte Jazmyn skulle låta.
"snabbare" viskade han och jag gjorde som han sa.
Vi forsatte enda tills han kom och var båda alldeles utmattade "Du är bäst älskling, det visste du va?"
Jag pussade honom och strök honom över håret, sedan blundade jag och jag somnade verkligen direkt.
Så, nu stod jag i ett val mellan min bästa vän och min kusin. Jag hade varnat henne om att han var en player, och hon hade alltid skrattat åt mig när jag förbannat hade berättat om alla hans tjejer. Men nu verkade hon inte alls komma ihåg det.
"Var det inte han och Aria?" sa Justin chockat.
"Detta var vad jag försökte varna henne för, vad ska jag göra nu?"

Jag ska inte säga något, DU ska.

Jag hade faktiskt aldrig vågat vara uppkäftig mot Oliver, men jag var bara förbannad på honom just nu, så jag brydde mig inte.
Vi alla fyra trängde oss in i en stimulator innan vi åkte hem. Vi hämtade först upp Jazmyn, som verkade glad över att se oss.
Det var först när vi skulle sova som han svarade igen.


Hon kommer bli sårad.


Jaså, det kunde du inte tänka på tidigare?

"Vad säger han?" viskade Justin mot mitt ansikte.
Jag tog min hand på hans ansikte som om jag skulle känna om han var verklig. Han blundade bara när jag gjorde det och jag kunde inte låta bli att kyssa honom.
Att få  känna hans underbara läppar mot mina.
Tillslut rullade Justin upp mig på han, så jag låg på honom men ändå hade mina ben på sidan utav honom. Så låg vi i flera minuter innan jag slutligen drog bort hans boxers och gav honom ett handjobb, han blev tillräckligt hård och jag lät honom sedan glida in i mig, sedan red jag honom försiktigt. Vi försökte vara tysta så att inte Jazmyn skulle låta.
"snabbare" viskade han och jag gjorde som han sa.
Vi forsatte enda tills han kom och var båda alldeles utmattade "Du är bäst älskling, det visste du va?"
Jag pussade honom och strök honom över håret, sedan blundade jag och jag somnade verkligen direkt.

På morgonen så hade jag ett sms utav Oliver, två faktiskt.

Vi kan inte berätta, men ska försöka hålla mig till henne.

Du berättade aldrig väl?

Jag svarade inte utan la frusterat undan telefonen och reste mig upp, jag hade blivit van att vakna innan Jazzy och göra allting klart tills hon vaknar.
Jag gick försiktigt in till henne, där låg hon och pratade med sig själv.
"Hej gullunge" log jag och lyfte upp henne.
Jag bar henne mot mig själv och valde en rosa klänning till henne. Hon skulle såklart ha strumpbyxor under och en vanlig långärmad tröja under. Jag fick byta hennes blöja och klädde sedan på henne. Efter det matade jag henne och la henne på golvet på en filt så hon kunde leka.

Vissa kanske ttrodde det var dåligt att barnet fick tillbringa mycket tid på golvet, som Aria te.x hon tyckte alltid synd om Jazzy när jag la henne på golvet. Men då lär hon sig att krypa och gå mycket snabbare.

"Är du redan vaken?" frågade Justin chockat och satte sig trött vid bordet.
"Ja, Jazzy matar ju inte direkt sig själv"
"Mm juste, god morgon"  han drog ner mig i hans knä och kysste mig.
Det var Jazzy som avbröt oss när hon skrek till och Justin ville gå och mysa med henne.
Så jag forsatte men att göra lunch, vilket räknades som frukost.

Det var krävande att vara en ung mamma, men jag gillade det. Jazmyn var en ganska lugn faktiskt, jag pluggade när jag hade tid över vilket inte var allt för ofta. Men min lärare hade sagt att jag borde klara sista året. Sedan skulle jag nog inte plugga mer, jag visste inte hur jag skulle göra med mitt jobb eller något, men hade inte tid att tänka på sådant nu.
Jag tog upp mobilen för att ringa Aria.
"Ja?" svarade hon.
"Jag gör det här för din skull, även om du inte ibland förtjänar det. Jag vet att Oliver är otrogen mot dig, du kanske inte tror mig nu men det är sant"
"Du har rätt, jag tror dig inte. Jag vet att du inte gillar mig och Oliver men-"
"Skitsamma då. hejdå" jag la på och ångrade att jag ringt henne.
"Bry dig inte älskling, sålängde det alltid är du och jag så har vi inga problem. Jag älskar dig"

RÖRIGT!!
hela episoden blev rörig och texterna bytte platser, hoppas ALLT är rätt nu!
nästa del är vi två år framåt :d kommentera!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Loooove it! Vill bara ha mer och mer!!!! ;)

2012-01-04 @ 23:14:52
Postat av: bella

Verkligen älskar din blogg<3<3 Superbra kapitel:D

2012-01-04 @ 23:27:13
Postat av: Alexandra

BRa:)!!!



meeer :)

2012-01-04 @ 23:44:50
Postat av: Felizia

Awezome! :D

2012-01-05 @ 00:02:44
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: Cherry ♥

Sjukt bra skrivet :D <33

2012-01-05 @ 02:53:27
Postat av: Anonym

MER! :D

2012-01-05 @ 20:56:41

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0