TROUBLE GIRL - CHAPTER 68

förlåt, men denna del lade jag in för 2 dar sen men den verkar inte ha kommit upp ? :s 
 






Babysitter.
"Erica!" Vi möttes i en kram. Jag hade trots allt försökt hålla kontakten med henne och vi hade lite genom facebook och sms trots att hennes mamma inte gillade det. Hon hade bett om att få se bilder på Antonio och sådana saker som hennes mamma inte brydde sig ett skit om. "Hejsan." Hon hälsade även på Justin, Lucy och Alfredo. "Hur mår Antonio, vart är han?" Jag log stort. "Hos Delanos mamma." "Han kommer ut snart va? Gud vad mycket du måste längta." Jag nickade. "Ja, det gör jag. Om en vecka, känns overkligt." Helt plötsligt kom min moster när hon såg mig och Erica prata. "Får jag prata med dig?" Erica nickade och försvann med sin mamma.


*


Jag och Justin skljdes inte åt något mer under balens gång, utan dansade istället tätt ihoptrycka eller pratade med någon släkting. Tillslut nådde balen sitt slut och vi åkte alla hem tillsammans. Jag och Justin hade det lite mysigt innan vi tillslut somnade tillsammans.


*




Nästa dag skulle jag vara barnvakt åt Amilia och Alexa, enda fram till morgondagen. Justin hade åkt för att köpa allting som skulle behövas till en rolig kväll med tjejerna, och sedan även för att hämta dom. Jag inte hade tid att ha dom lika ofta längre. Dom hade inte sovit hos mig på ett helt år. Melissa och Paul skulle åka in på hotell, och ha det mysigt tillsammans. Innan dom kom så passade jag på att duscha och städa i ordning. Då¨ringde min mobil, och skärmen lyste Lucy. "Hej bitch." svarade jag med ett skratt och hörde hur Antonio slog med en leksaks hammare på bordet. "Heeeeej." hon lät riktigt glad. "Har någonting hänt?" "Mmm." jag suckade. "Hm, berätta kanske?" Jag satte på högtalaren för att kunna sätta på mig rena kläder då jag alltid gick runt i underkläder så länge som möjligt. "Jag ville gärna berätta detta för dig face to face, men jag kan inte hålla mig tills vi ses. Jag är gravid!!" Jag spärrade upp ögonen och munnen gapade. "OMG GRATTIS!!" Antonio kollade mot mig för att se varför jag nästan skrek och skrattade mot mig samtidigt som han kom gåendes. "Jag visste om det för några dagar sen men jag var tvungen att prata med Dani först.." "Så Dani är pappan?" Jag drog över en stickad tröja och sedan ett par ljusa jeans till det. "Japp. Vi ska behålla det. Jag vet att jag och Dani har haft våra problem men jag förlät han för jag vill göra detta tillsammans." Jag satte upp mitt hår i en bulle och pussade på Antonio och kastade sedan en plastboll som han genast gick och hämtade. "Det låter bra. Åh jag önskar verkligen att vi kunde fira detta idag. Imorgon när jag lämnat tjejerna åker vi och äter middag någonstans." "Ja vi gör så. Men ska in till mamma nu och berätta så vi hörs sen." "Okej, hejdå älskar dig." "älskar dig med." Samtalet bröts och Antonio kom tillbaka med bollen i handen. Samtidigt öppnades dörren och ljudet av två små tjejer hördes i hela lägenheten i samma sekund. Nuförtiden var Amilia 8 år och Alexa 4 år. Jag gick för att möta dom i hallen och ge dom båda två en kram. Justin stod också där med två påsar i sin hand och jag gav honom en kyss. "Har ni ätit tjejer?" "Neej." sa Amilia och gick till vardagsrummet. "Okej, då äter vi tacos!" "Jaaa." sa Alexa glatt och följde efter sin storasyster. "Vad för allting har du köpt?" Han skrattade och lade ner påsarna på golvet så jag kunde se in i dom. "Godis, chips, popcorn. Wii, massa spel, sällskapsspel, en bil till Antonio, filmer, pärlplattor, sånt så man kan göra egna smycken, sån man kan göra egna tatueringar, frisörset till barn, olika hårsprayer där det kommer färger. Ja lite sånt." Jag kollade på honom som om han vore sjuk i huvudet och skakade bara på huvudet. "Du är sjuk i huvudet men jag älskar dig." Jag kramade om honom. "Gå du och gör mat för jag ska koppla in Wii och dom ville pärla medans du gjorde mat." Jag nickade och Antonio ville vara med tjejerna och Justin. Han fick sin bil, och jag kan lova er att det inte var hans första. Han hade så mycket leksaker, även fast jag sagt till Justin att inte skämma bort honom. Men han var inte den enda. Emilio också. Delano brukade också göra det när han var ute på permisson och sånt.


*


Efter vi hade ätit, så spelade vi Wii. Till och med Antonio var med på ett hörn. Det var ett dansspel och mariospel som var mer anpassat för Amilia så vi spelade också ett annat som var för mindre barn. Efteråt fick båda tjejerna leka frisör och färga mitt hår i rosa slingor, och lila. Sedan fick Justin blått och grönt hår, Antonio fick blått och båda tjejerna rosa. Efteråt placerade vi massa låtsastatueringar på hela dom, och jag fick också ett hjärta här och där. "Kan du inte sätta ett Justin i pannan?" Jagskrattade bara åt honom och vi forsatte. Vi bestämde oss för att köpa glass, dom skulle nog undra vart vi hade varit då varenda en hade något färg i håret. Det var som vanligt papparazzis, och när vi kom hem kunde jag inte låta bli att se vad dom hade skrivit.


"Här ses Justin Bieber med sin flickvän köpa glass.
Sent på lördagskvällen ses Justin och Natacha köpa glass. Även Natachas son Antonio, 2 och hennes syskonbarn fick följa med. Alla kom i olika färger i håret och tjejerna sågs ha tatueringar. Att Natacha var en bra mamma visste vi redan men att både Justin och Natacha var så bra barnvakter bevisar bara att Justin är redo för barn. Kanske är Natacha gravid igen?"


Jag skrattade bara åt dom, och bilderna på oss hade redan spridits överallt. Jag orkade inte bry mig. Vi åt våran glass samtidigt som vi gjorde smycken. Klockan var ganska mycket så efter det somnade dom till Askungen 2, utan att ens ha borstat tänderna. Antonio hade somnat för länge sen och Justin såg ut att slumra till också då och då. "Vi bär dom till madrasserna och lägger oss sedan." Justin nickade och tog Amilia i famnen medans jag tog Alexa. Vi hade bäddat åt dom på Antonios golv med madrasser, och Antonio sov redan i sin säng. Efter det gick jag för att borsta tänderna. Jag gick sedan in i sovrummet där Justin satt med ett paket framför sig. "Vad har du köpt nu då?" suckade jag och satte mig på mig plats utav sängen. "Snälla sluta. Det är till oss båda två om det får dig att känna dig bättre." Jag la huvudet på sne och gav med mig. Jag började öppna pappret. "Lämna du tillbaka smycket?" Han suckade. "Nej, jag tänker behålla den tills du tar emot den." "Men Justin-""Inget du sägen kan få mig att ändra mig." Jag suckade och såg sedan vad han hade köpt till mig. En Ipad."Aw, tack babe." Jag kysste honom och sedanbörjade han själv installera allt för jag somnade direkt.


*


Jag vaknade när tre barn hoppade på mig, och ropade på mig att jag skulle vakna. Jag hörde Antonios välbekanta skratt, han såg verkligen upp till tjejerna. "Mmmm sluta hoppa." Jag orkade inte ens öppna mina ögon. "Vi har ju gjort frukost." sa Amilia med en ledsen röst. Jag öppnade ett öga, och såg ett fat framför mig som Justin höll i och därpå fanns en tallrik med toast. "Har ni ätit?" sa jag hest och alla tre nickade. Antonio nickade och hoppade fortfarande på mig. Jag tog han i min famn och drog han ner med mig under täcket. "min mamma." sa han menande och jag pussade på han. "Min kille." Jag fick fatet framför mig och tog ett bett. Det var med ost och skinka. Min favorit. "Mmm tack tjejer, och min bästa Justin också såklart." Jag drog ner även Alexa och Amilia bredvid mig också och Justin kollade ledset på oss. "Varför får inte jag vara med?" Jag skrattade och han började också skratta. "Låt mig ta en bild på er." Justin drog fram mobilen för att ta en bild på oss.

 


Fattar inte varför jag har problem hela tiden med bloggen/datan!! Har uppdaterat hela natten och ba wft, varflr är den inte uppe? Aja här är den! Kunde inte sätta ihop bilder för hade bara två stycken som passade in.. 

haha minns när jag och min boyfriend var barnvakt och gjorde sådär, skit kul! ;) 



Kommentarer
Postat av: Emma

Aaaas bra!

2012-08-02 @ 14:36:55

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0