TROUBLE GIRL - CHAPTER 29



29. I get her. Justins perspektiv:
"Helvete" muttrade jag och slog ner dataskärmen. Jag var ensam i den enorma villan,jag förstod inte varför jag var tvungen att köpa en sådan här stor när jag ändå bodde ensam. Väggarna verkade göra rummet större för varje dag som gick. Det enda som egentligen hade gjort min dag bättre, var att Melissa, Natachas syster hade vaknat. Det var söndag, och jag hade redan varit i kyrkan med mormor och morfar som var och hälsade på i LA. Jag hade försökt prata med mina fans, men ingenting hjälpte. Den skyldiga känslan jag hade inom mig. Jag visste så klart att jag hade gjort fel, men samtidigt så visste jag att jag aldrig skulle kunna få det ogjort. När jag gjorde det tänkte jag inte på det, jag bara gjorde det.
*
"Välkomna Justin Bieber upp på scenen!" Ellen's röst fick alla att skrika och applådera. Jag gick ut på scenen och satte mig framför pianot. Jag skulle köra en autisiskt version av min nya låt "boyfriend". Jag hade komiskt nog skrivit den innan jag träffade Tacha, men den kändes väl någorlunda till henne. Jag tog dom första tonerna, och jag kunde höra publikens stöttande jubel tills jag avslutade låten. Då fick jag ta plats bredvid Ellen, och hon hade alltid det leendet på sina läppar. "Hej Biebz, det lät otroligt bra!" Ellen knöt sin knoge mot min och jag slog mot den, innan jag började fiffla med min mick. "Thanks, du hade ju typ rätt om refrängen." Jag skrattade, några veckor hade hon nämligen gissat och haft rätt. "Ja, jag vet." Jag svarade bara med ett leende. "Så vad jag vet så var Sverige först med att toppa iTunes listan. Är det ett land du kommer besöka under turnen tror du?" "Ja, jag har absolut planer på att besöka Sverige. Dom har mycket fans där  som jag inte vill svika. Dessutom är Sveriges tjejer snygga." Jag blickade ut mot publiken vilket fick dom att skrika. "Hur går det med dejtandet förresten? Jag har hört så mycket rykten, men den som lyssnar på allt som man hör." Det blev ett ansträngt andetag, vilket inte märktes allt för alla andra. "Jag har provat på det där med att dejta några tjejer. Men det är svårt att binda sig. I slutändan lider vi båda utav det." "Så vilka tjejer har du testat att dejta exakt?" på skärmen bredvid oss dök det upp fyra bilder. Det var på mig och Selena, en ganska gammal bild när vi fortfarande var tillsammans. En bild på mig och Natacha, en på mig och Sofia och en sista på mig och Taylor Swift. Jag skrattade, men kände mig inte alls på det humöret. "Några tjejer." sa jag med ett flin och låtsades inte veta av skärmen bredvid mig. "Förklara alla bilder, tack kära Justin." jag pekade på den första. "Jag och en gammal väldigt nära vän äter glass." pekade på nästa. Natacha. "Jag och en bekant åt godis. Vi skulle precis träffa några andra vänner." tredje, Sofie. Hennes ansikte fick mig att må precis lika illa som Natacha. Vetandes att jag träffade henne bakom hennes rygg. "Här gick vi en sväng." Tredje. "Jag prankade Taylor. Något alla borde få ta del av!" skrattade jag och Ellen skrattade också och ett klipp dök upp på skärmen. "När hon var här så skrämde jag också henne! Absolut det bästa som finns."
*
Här gick vi en sväng? Du är allt rolig du Justin ;) Sofie hade skickat ett meddelande nästan direkt. Vilket skrämde mig, men jag svarade inte. Jag hade faktiskt berättat för henne att jag inte ville ha något med henne att göra. Vilket hon inte ville förstå.
I get her. Justins perspektiv:
"Helvete" muttrade jag och slog ner dataskärmen. Jag var ensam i den enorma villan,jag förstod inte varför jag var tvungen att köpa en sådan här stor när jag ändå bodde ensam. Väggarna verkade göra rummet större för varje dag som gick. Det enda som egentligen hade gjort min dag bättre, var att Melissa, Natachas syster hade vaknat. Det var söndag, och jag hade redan varit i kyrkan med mormor och morfar som var och hälsade på i LA. Jag hade försökt prata med mina fans, men ingenting hjälpte. Den skyldiga känslan jag hade inom mig. Jag visste så klart att jag hade gjort fel, men samtidigt så visste jag att jag aldrig skulle kunna få det ogjort. När jag gjorde det tänkte jag inte på det, jag bara gjorde det.

*

"Välkomna Justin Bieber upp på scenen!" Ellen's röst fick alla att skrika och applådera. Jag gick ut på scenen och satte mig framför pianot. Jag skulle köra en autisiskt version av min nya låt "boyfriend". Jag hade komiskt nog skrivit den innan jag träffade Tacha, men den kändes väl någorlunda till henne. Jag tog dom första tonerna, och jag kunde höra publikens stöttande jubel tills jag avslutade låten. Då fick jag ta plats bredvid Ellen, och hon hade alltid det leendet på sina läppar. "Hej Biebz, det lät otroligt bra!" Ellen knöt sin knoge mot min och jag slog mot den, innan jag började fiffla med min mick. "Thanks, du hade ju typ rätt om refrängen." Jag skrattade, några veckor hade hon nämligen gissat och haft rätt. "Ja, jag vet." Jag svarade bara med ett leende. "Så vad jag vet så var Sverige först med att toppa iTunes listan. Är det ett land du kommer besöka under turnen tror du?" "Ja, jag har absolut planer på att besöka Sverige. Dom har mycket fans där  som jag inte vill svika. Dessutom är Sveriges tjejer snygga." Jag blickade ut mot publiken vilket fick dom att skrika. "Hur går det med dejtandet förresten? Jag har hört så mycket rykten, men den som lyssnar på allt som man hör." Det blev ett ansträngt andetag, vilket inte märktes allt för alla andra. "Jag har provat på det där med att dejta några tjejer. Men det är svårt att binda sig. I slutändan lider vi båda utav det." "Så vilka tjejer har du testat att dejta exakt?" på skärmen bredvid oss dök det upp fyra bilder. Det var på mig och Selena, en ganska gammal bild när vi fortfarande var tillsammans. En bild på mig och Natacha, en på mig och Sofia och en sista på mig och Taylor Swift. Jag skrattade, men kände mig inte alls på det humöret. "Några tjejer." sa jag med ett flin och låtsades inte veta av skärmen bredvid mig. "Förklara alla bilder, tack kära Justin." jag pekade på den första. "Jag och en gammal väldigt nära vän äter glass." pekade på nästa. Natacha. "Jag och en bekant åt godis. Vi skulle precis träffa några andra vänner." tredje, Sofie. Hennes ansikte fick mig att må precis lika illa som Natacha. Vetandes att jag träffade henne bakom hennes rygg. "Här gick vi en sväng." Tredje. "Jag prankade Taylor. Något alla borde få ta del av!" skrattade jag och Ellen skrattade också och ett klipp dök upp på skärmen. "När hon var här så skrämde jag också henne! Absolut det bästa som finns."

*

Här gick vi en sväng? Du är allt rolig du Justin ;) Sofie hade skickat ett meddelande nästan direkt. Vilket skrämde mig, men jag svarade inte. Jag hade faktiskt berättat för henne att jag inte ville ha något med henne att göra. Vilket hon inte ville förstå.



missa inte chaptert under! :)
ps. tror denna novell kommer bli kanske 100 chapters.. är ni okej med det? 



Kommentarer
Postat av: Emma

Suuuuperbra.

Verkligen okej med så många kapitel. :D

2012-04-15 @ 23:33:23
Postat av: cicci

jätte bra! mer! :D

2012-04-15 @ 23:57:47
Postat av: Emilija med J

Grymt bra !

2012-04-16 @ 07:25:53
URL: http://rromaites.blogg.se/
Postat av: Ebba :)

Åhh grymt! Kram <3

2012-04-16 @ 19:56:31

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0