TROUBLE GIRL - CHAPTER 21






21.I feel happy with you.
Det kändes aningen konstigt att gå ut med Justin också, dom andra killarna acceptera honom och vi kramades hela tiden för det mesta. Jag kände mig väldigt lycklig med Justin. Jag kände mig för första gången i mitt liv kär. Delano älskar jag men hade aldrig känt den här känslan ändå. Justin var den enda som jag faktiskt skulle kunna tänka mig att ens ta hem. Om man inte tänker på Delano, men min mamma skulle iallafall gilla honom för att han var så omtänksam och rar. Lucy sa att jag hade förälskat mig i honom, så han måste verkligen vara speciell. Det var han. Det hade redan kommit till den där punkten där jag inte längre brydde mig om konsekvenserna. När jag inte tänkte på hur jag såg ut, eller skämdes över något. Jag visste att Justin aldrig skulle dömma min kropp. Hade man en kille som Justin, så kunde man verkligen kalla sig själv lyckligt lottad. Jag skulle sova hos Alfredo där Justin bodde, och han skulle snart hem.
"Vackra du, vad tänker du på?" Justins andetag kittlade mot min hals. Jag skrattade och kände lyckan forsa genom mig. "Dig." Jag vände mig om och kysste honom. Hela världen stannade runt oss, och det enda jag såg var Justin. Det fanns inget som slog Justins läppar. Christian och Q pratade om tjejer. Lucy skrattade åt dom och låtsas tjaffsade. Te.x Christian sa att det första han kollar på tjejer är låren, då sa Lucy, men "om inte ni ser ut som Calvin Klein modeller så kan ni inte förvänta er att vi tjejer ska se ut som Vicktoria Secret modeller." då skrattade Chris och sa att han gillade kurvor, då började dom prata om hur killar påverkar tjejer och får dom att känna sig tjocka. Jag försökte hålla mig ute från konversationen för allt jag tänkte var på Delano och dom. Christian påpekade att det är samma sak när vi vill ha magrutor, och då skrattade Lucy och sa att det inte alls var samma sak. Man fick nog ha en egen åsikt om det där. Jag tyckte iofs inte heller att det var samma sak.
"Ska vi ta bussen till dig?" log jag. Det hade börjat mörkna vilket kanske inte var så konstigt med tanke på att klockan var elva. Melissa var påväg hit precis, min bror hade hämtat dom. "Okej." Jag tog hans hand och vi gick till busshållsplatsen. Här kom bussarna varje kvart, och det var bara några minuter kvar så vi hann säga hejdå till dom andra. Vi skulle ses imorgon igen. När bussen kom så klev vi på, det var ganska tomt skönt nog. Vi satte oss längst bak där det fanns många bänkar, vi båda satte oss med fötterna på bänkarna och gosade in i varandras famn. "Jag älskat det här." log jag. Vi sa inte så mycket, utan tittade mest ut genom föntret. Jag kunde se mitt älskade 141, stora grupper med människor,  bröder som aldrig sviker varandra. Tjejer i alldeles för korta shorts, små barn med deras föräldrar, småkillar sparka på fotbollen, min hemstad.
När vi kom hem till Alfredo så kollade vi en stund på tv, Justin kysste alltid mig. Vilken ilade inom mig, vi pratade om tatueringar. Jag sa att jag skulle tatuera ett kors snart, vilket jag skulle. Justin hade redan två jesusbilder, och det var något annat bra med något, hans tro för Gud. Sedan började vi prata om Lil Wayne, vi lyssnade på hans cover på How to love. Hans röst var helt annorlunda om man jämför med te.x baby 2010.
"Jag tar en dusch." log han och jag satt kvar. Jag bläddrade mellan kanalerna. Tänkte på vad jag skulle hitta på imorgon med småtjejerna. Dom skulle säkert vela träffa Justin igen, dom hade ju verkligen älskat honom. Helt plötsligt vibbrerade Justins mobil och jag tog upp den, slog hans kod och blev chockad när det stod Sarah. Deras tidigare konversation var raderad. Om din tjej ska umgås med dom där barnen imorgon så kan vi ses. Se till att hon inte får reda på det ;) Puss!  Jag var lika stel som sten, och när Justin kom ut ur badrummet stod jag där med mobilen i handen och kollade upp med ledsna ögon "vem är Sarah?"

I feel happy with you.
Det kändes aningen konstigt att gå ut med Justin också, dom andra killarna acceptera honom och vi kramades hela tiden för det mesta. Jag kände mig väldigt lycklig med Justin. Jag kände mig för första gången i mitt liv kär. Delano älskar jag men hade aldrig känt den här känslan ändå. Justin var den enda som jag faktiskt skulle kunna tänka mig att ens ta hem. Om man inte tänker på Delano, men min mamma skulle iallafall gilla honom för att han var så omtänksam och rar. Lucy sa att jag hade förälskat mig i honom, så han måste verkligen vara speciell. Det var han. Det hade redan kommit till den där punkten där jag inte längre brydde mig om konsekvenserna. När jag inte tänkte på hur jag såg ut, eller skämdes över något. Jag visste att Justin aldrig skulle dömma min kropp. Hade man en kille som Justin, så kunde man verkligen kalla sig själv lyckligt lottad. Jag skulle sova hos Alfredo där Justin bodde, och han skulle snart hem.

"Vackra du, vad tänker du på?" Justins andetag kittlade mot min hals. Jag skrattade och kände lyckan forsa genom mig. "Dig." Jag vände mig om och kysste honom. Hela världen stannade runt oss, och det enda jag såg var Justin. Det fanns inget som slog Justins läppar. Christian och Q pratade om tjejer. Lucy skrattade åt dom och låtsas tjaffsade. Te.x Christian sa att det första han kollar på tjejer är låren, då sa Lucy, men "om inte ni ser ut som Calvin Klein modeller så kan ni inte förvänta er att vi tjejer ska se ut som Vicktoria Secret modeller." då skrattade Chris och sa att han gillade kurvor, då började dom prata om hur killar påverkar tjejer och får dom att känna sig tjocka. Jag försökte hålla mig ute från konversationen för allt jag tänkte var på Delano och dom. Christian påpekade att det är samma sak när vi vill ha magrutor, och då skrattade Lucy och sa att det inte alls var samma sak. Man fick nog ha en egen åsikt om det där. Jag tyckte iofs inte heller att det var samma sak.
"Ska vi ta bussen till dig?" log jag. Det hade börjat mörkna vilket kanske inte var så konstigt med tanke på att klockan var elva. Melissa var påväg hit precis, min bror hade hämtat dom. "Okej." Jag tog hans hand och vi gick till busshållsplatsen. Här kom bussarna varje kvart, och det var bara några minuter kvar så vi hann säga hejdå till dom andra. Vi skulle ses imorgon igen. När bussen kom så klev vi på, det var ganska tomt skönt nog. Vi satte oss längst bak där det fanns många bänkar, vi båda satte oss med fötterna på bänkarna och gosade in i varandras famn. "Jag älskat det här." log jag. Vi sa inte så mycket, utan tittade mest ut genom föntret. Jag kunde se mitt älskade 141, stora grupper med människor,  bröder som aldrig sviker varandra. Tjejer i alldeles för korta shorts, små barn med deras föräldrar, småkillar sparka på fotbollen, min hemstad.

När vi kom hem till Alfredo så kollade vi en stund på tv, Justin kysste alltid mig. Vilken ilade inom mig, vi pratade om tatueringar. Jag sa att jag skulle tatuera ett kors snart, vilket jag skulle. Justin hade redan två jesusbilder, och det var något annat bra med något, hans tro för Gud. Sedan började vi prata om Lil Wayne, vi lyssnade på hans cover på How to love. Hans röst var helt annorlunda om man jämför med te.x baby 2010.

"Jag tar en dusch."
log han och jag satt kvar. Jag bläddrade mellan kanalerna. Tänkte på vad jag skulle hitta på imorgon med småtjejerna. Dom skulle säkert vela träffa Justin igen, dom hade ju verkligen älskat honom. Helt plötsligt vibbrerade Justins mobil och jag tog upp den, slog hans kod och blev chockad när det stod Sarah. Deras tidigare konversation var raderad. Om din tjej ska umgås med dom där barnen imorgon så kan vi ses. Se till att hon inte får reda på det ;) Puss! Jag var lika stel som sten, och när Justin kom ut ur badrummet stod jag där med mobilen i handen och kollade upp med ledsna ögon "vem är Sarah?"



Hm, vem är Sarah tro? ;) 



Kommentarer
Postat av: Emma

Superbra.

2012-04-02 @ 22:55:22
Postat av: cicci

omg! jätte bra ! mer vill veta vem Sarah är! ;)

2012-04-02 @ 22:58:31
Postat av: Linnea

Yes! Lite drama! ;) hihi måste säga för tusende gången att Jagger ÄLSKAR novellen! :)

2012-04-02 @ 23:01:21

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0