TROUBLE GIRL - CHAPTER 20



20.His eyes.
Justin klev in och kollade förvirrat runt omkring sig. "Är vi ensamma?" Jag kollade på honom med en chokad blick. "Bieber, skulle aldrig ta hem dig annars." Han skrattade och förstod vad jag menade, istället för att bli sur. En hel vecka hade passerat, och vi hade tagit varje tillfälle i akt att umgås. Vi tog av oss skorna och han gick runt medans jag ställde mig i köket. Mamma hade åkt till sin väninna och skulle stanna där över natten, min pappa jobbade i något annat land, och min bror var med sin fru i en annan stad. Perfekt att ta hem Justin. Min mormor hade kommit och gjort mat till mig, som hon lämnat på spisen. Jag tog fram två tallrikar och öste på med ris och kycklinggrytan. Jag hann bara börja värma en innan Justin kom till mig och drog bort ett hårslinga från mitt ansikte. Bara något sånt litet fick mig att må bra, och det var första gången jag kände så. Det hade alltid bara varit Delano, och jag vet inte vad Justin gjorde med mig. Kanske bara känslan att han bryr sig. "Ni har ett otroligt vackert hem, rent också. Jag minns en tjej som jag var hos, hennes hus var så äckligt att jag inte ens kan beskriva det." Jag skrattade, "jag tål inte stökigt. Så jag varnar dig. Om du har stökigt hos dig kommer jag städa upp det eller åka hem." Nu skrattade han och öppnade mikron. Jag stod med ryggen mot den, och han stod precis framför mig och drog med sin andra hand över min rumpa. Jag hade tappat kotrollen, maten hade jag tom glömt bort. Han stoppade smidigt in den andra tallriken och satte på mikron igen. Sedan kollade han på mig igen med sina vackra ögon, som fick mig att smälta. "Kan jag sova över här?" sa han och jag nickade direkt. "Att du ens behöver fråga."
*
Ingen behöver nog ens fråga vad jag och Justin gjorde på natten. Jag vaknade upp med endast underkläder bredvid han och kollade på klockan. Det var redan elva, och jag hade egentligen lust att springa men bestämde mig istället för kvalitetstid med Justin. Jag satte mig gränsle över honom på täcket och kysste honom, vilket fick honom att dra ett djupt andetag så var han vaken. Han besvarade min kyss och sedan möttes jag av ett leende. Hans hår var inte perfekt som alla Bieberfans säkert var vana vid att se, och jag älskade synen av att han inte hade på sig någon tröja. "Detta är nog den bästa morgonen på länge." flinade han och drog med händerna över min kropp. "Vad är din absolut bästa?" frågade jag och la mig ner, han la händerna på min rygg och smekte fram och tillbaka. Ibland enda ner till min rumpa, vilket inte gjorde mig något. "Det måste varit när jag var hemma.. och min syster kom in med en tårta som hon själv bakat och min bror efter. Det var nog den bästa.Din då?" "Jag vet inte..säkert när man varit liten och insett att det är julafton." han skrattade så att hans bröst bullrade. "Kom så äter vi frukost." vi båda reste oss och jag tog på en av Emilios tröjor och satte slarvigt upp mitt hår. Justin kom efter i endast mjukis och hans mage var bar. Vi satte oss i köket och jag plockade fram bröd och pålägg, juice och sånt. "Jag åker inte hem på ett tag. Alfredo är i LA så jag bor själv hos honom. Måste sköta om hans lägenhet tills han kommer tillbaka." Jag log, "då ska jag nog ringa ett samtal till Alfredo. Att om han kommer tillbaka så misshandlar jag honom." Justin skrattade och vi började äta. Vad jag helt hade glömt bort är att min mormor skulle komma, och när jag helt plötlsigt hörde dörren öppnas fick jag en hjärtattack, Justin stelnade till och jag hörde min mormor ropa i hallen. Fort pekade jag mot Justin bakom en bänk där han inte skulle synas från dörröppningen. Han skyndade sig dit och hukade sig, jag kände hjärtat i bröstet. Hon ställde sig med ett leende i öppningen, "Jaså du har precis vaknat." "Ja hehe." Jag såg Justins glas och tog fort innan hon märkte det och ställde juicepaketet framför så hon inte skulle se det. "Mitt program börjar på tv. Jag gör lunch sen." hon försvann till vardagsrummet och jag hörde teven gå igång. "Nu. Skynda dig." Justin såg minst sagt skräckslagen ut. Vi smög till rummet, och jag har aldrig gått såhär försiktigt. Direkt när vi kom in så hoppade han nästan in i sina byxor. "Hur ska jag komma ut?" "Jag hämtar dina skor, och sen när jag spolar så stänger du tyst igen ytterdörren. Vi syns sen bakom huset om tjugo minuter." han nickade och mitt hjärta slog fortfarande snabbt. Jag smög igen ut till hallen och tog Justins skor som iallafall stått någorlunda gömda när hon hade kommit in. Hon visste att Emilio inte hade supras. Justin fick på sig skorna och jag räknade med fingrarna till tre och gick sedan ljudligt till toaletten så min mormor hörde och lät dörren vara öppen. Justin smög till ytterdörren och yttligare en gång räknade jag till tre och så spolade jag och Justin försvann nästan ljudlöst. "Vad gjorde du i toaletten?" "Kastade bara ett papper. Fick lite kladd på handen." ropade jag och ställde fort undan disken och frukosten. Sedan fixade jag bara fort i ordning mig och gick till mormor. "Jag ska bara lämna Lucys telefon som hon glömde här. Ska möta henne därborta, kommer snart."Min mormor nickade och jag sprang ut dit jag sagt att Justin skulle vänta. Och när han såg mig och jag han, började vi asgarva. Jag skrattade så mycket att jag nästan låg ner på marken.
His eyes.
Justin klev in och kollade förvirrat runt omkring sig. "Är vi ensamma?" Jag kollade på honom med en chokad blick. "Bieber, skulle aldrig ta hem dig annars." Han skrattade och förstod vad jag menade, istället för att bli sur. En hel vecka hade passerat, och vi hade tagit varje tillfälle i akt att umgås. Vi tog av oss skorna och han gick runt medans jag ställde mig i köket. Mamma hade åkt till sin väninna och skulle stanna där över natten, min pappa jobbade i något annat land, och min bror var med sin fru i en annan stad. Perfekt att ta hem Justin. Min mormor hade kommit och gjort mat till mig, som hon lämnat på spisen. Jag tog fram två tallrikar och öste på med ris och kycklinggrytan. Jag hann bara börja värma en innan Justin kom till mig och drog bort ett hårslinga från mitt ansikte. Bara något sånt litet fick mig att må bra, och det var första gången jag kände så. Det hade alltid bara varit Delano, och jag vet inte vad Justin gjorde med mig. Kanske bara känslan att han bryr sig. "Ni har ett otroligt vackert hem, rent också. Jag minns en tjej som jag var hos, hennes hus var så äckligt att jag inte ens kan beskriva det." Jag skrattade, "jag tål inte stökigt. Så jag varnar dig. Om du har stökigt hos dig kommer jag städa upp det eller åka hem." Nu skrattade han och öppnade mikron. Jag stod med ryggen mot den, och han stod precis framför mig och drog med sin andra hand över min rumpa. Jag hade tappat kotrollen, maten hade jag tom glömt bort. Han stoppade smidigt in den andra tallriken och satte på mikron igen. Sedan kollade han på mig igen med sina vackra ögon, som fick mig att smälta. "Kan jag sova över här?" sa han och jag nickade direkt. "Att du ens behöver fråga."

*

Ingen behöver nog ens fråga vad jag och Justin gjorde på natten. Jag vaknade upp med endast underkläder bredvid han och kollade på klockan. Det var redan elva, och jag hade egentligen lust att springa men bestämde mig istället för kvalitetstid med Justin. Jag satte mig gränsle över honom på täcket och kysste honom, vilket fick honom att dra ett djupt andetag så var han vaken. Han besvarade min kyss och sedan möttes jag av ett leende. Hans hår var inte perfekt som alla Bieberfans säkert var vana vid att se, och jag älskade synen av att han inte hade på sig någon tröja. "Detta är nog den bästa morgonen på länge." flinade han och drog med händerna över min kropp. "Vad är din absolut bästa?" frågade jag och la mig ner, han la händerna på min rygg och smekte fram och tillbaka. Ibland enda ner till min rumpa, vilket inte gjorde mig något. "Det måste varit när jag var hemma.. och min syster kom in med en tårta som hon själv bakat och min bror efter. Det var nog den bästa.Din då?" "Jag vet inte..säkert när man varit liten och insett att det är julafton." han skrattade så att hans bröst bullrade. "Kom så äter vi frukost." vi båda reste oss och jag tog på en av Emilios tröjor och satte slarvigt upp mitt hår. Justin kom efter i endast mjukis och hans mage var bar. Vi satte oss i köket och jag plockade fram bröd och pålägg, juice och sånt. "Jag åker inte hem på ett tag. Alfredo är i LA så jag bor själv hos honom. Måste sköta om hans lägenhet tills han kommer tillbaka." Jag log, "då ska jag nog ringa ett samtal till Alfredo. Att om han kommer tillbaka så misshandlar jag honom." Justin skrattade och vi började äta. Vad jag helt hade glömt bort är att min mormor skulle komma, och när jag helt plötlsigt hörde dörren öppnas fick jag en hjärtattack, Justin stelnade till och jag hörde min mormor ropa i hallen. Fort pekade jag mot Justin bakom en bänk där han inte skulle synas från dörröppningen. Han skyndade sig dit och hukade sig, jag kände hjärtat i bröstet. Hon ställde sig med ett leende i öppningen, "Jaså du har precis vaknat." "Ja hehe." Jag såg Justins glas och tog fort innan hon märkte det och ställde juicepaketet framför så hon inte skulle se det. "Mitt program börjar på tv. Jag gör lunch sen." hon försvann till vardagsrummet och jag hörde teven gå igång. "Nu. Skynda dig." Justin såg minst sagt skräckslagen ut. Vi smög till rummet, och jag har aldrig gått såhär försiktigt. Direkt när vi kom in så hoppade han nästan in i sina byxor. "Hur ska jag komma ut?" "Jag hämtar dina skor, och sen när jag spolar så stänger du tyst igen ytterdörren. Vi syns sen bakom huset om tjugo minuter." han nickade och mitt hjärta slog fortfarande snabbt. Jag smög igen ut till hallen och tog Justins skor som iallafall stått någorlunda gömda när hon hade kommit in. Hon visste att Emilio inte hade supras. Justin fick på sig skorna och jag räknade med fingrarna till tre och gick sedan ljudligt till toaletten så min mormor hörde och lät dörren vara öppen. Justin smög till ytterdörren och yttligare en gång räknade jag till tre och så spolade jag och Justin försvann nästan ljudlöst. "Vad gjorde du i toaletten?" "Kastade bara ett papper. Fick lite kladd på handen." ropade jag och ställde fort undan disken och frukosten. Sedan fixade jag bara fort i ordning mig och gick till mormor. "Jag ska bara lämna Lucys telefon som hon glömde här. Ska möta henne därborta, kommer snart."Min mormor nickade och jag sprang ut dit jag sagt att Justin skulle vänta. Och när han såg mig och jag han, började vi asgarva. Jag skrattade så mycket att jag nästan låg ner på marken.


Haha.. gick ni på några aprilskämt förresten? Har ett jätte bra som jag gjorde på min vän, kan dock inte berätta det  ;) men berätta gärna ni! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0