svar på tal!

grymt! men aså jag fattade inte historien hon berätta för justin. aså är alejandro och simon typ samma person? för du skrev "han vill att min bror skulle fria till mig". jag fattar inte riktigt den delen...hehe


sv: haha tack så mycket! okej, ska försöka förklara lite här, förstår att det var svårt att förstå, jag förstod det knappt själv.

Simon är Alyssas bror, men det visste inte hennes pappa, utan hennes riktiga mamma sa ingenting. Alejandro är Alyssas ex, Alejandro och Simon var i samma arme, så Simon ville att Alejandro skulle fria till alyssa.

ehm, jag rättar detdär över till "han sa att min bror ville att han skulle fria till mig" . Haha fan vad fel jag skrivit, övertrött duvet ;)

Fråga mer om detdär om ni vill det, för det är jätte komplicerat, men det är ju liksom meningen :)

NY EPISODE HÄR NEDANFÖR!


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha, jaha okej. nu fattar jag! tack! :D

2011-10-03 @ 21:14:37
URL: http://biebsloverss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0