Live, laugh & love - What do you wanna name our kids? - episode 40


Efter en stund så gick vi ut med Jazzy och Jazon, vi gick till parken med dom och gungade lite, sedan strövade vi bara omkring på gatorna.

"När jag blir stor vill jag bli som du." sa Jazzy.

"Aaw vad söt!" jag bar upp henne och pussade henne på pannan.

"Visst är hon." sa Justin.

Jag nickade och vi forsatte gå tillbaka till Justins hus.

"Vad vill döpa våra barn?" frågade Justin sedan med ett leende.

"Öh.. Jag gillar Leah, Caitlin och om det är en kille så tycker jag om Justin."

"Om det är en tjej så tycker jag Alyssa, Alyssa och Alyssa."

"Haha, nej men seriöst."

"Caitlin heter en utav mina närmsta vänner, tyvärr. Leah? Neeeej!"

"Nehe, vad tycker du då?" skrattade jag.

"Natascha, Cheryl..Alison är fint"

"Nathan, Jacob.." forsatte jag.

Han vände mig plötsligt om och kysste mig passionerat "you're my one and only."


"Babe, det finns kameror.." skrattade jag.

"sötnos."

"Snygging."

"Hottie."

"Handsome."

"Babe."

"Baby."

"Future Mrs.Bieber."

Jag började skratta. "Det är min dröm babe."

 


PANIK!!!!!!!!!!!!! KAN DU KOMMA TILL KANADA?!?!?!?!?!?!?!?!!??!?!?!?! BRYR MIG INTE OM ATT VI BRÅKAR, LOVE YOU!

 


Chelsea svarade bara inom några minuter:

 


Love yah too, bara töntigt att tjaffsa sådär. Vad har hänt?!

 


LETS JUST SAY THAT I NEED YOU

 


Till vad?

 


Snälla, Justins födelsedag..

 


Ooooh, när är den?

 


Snart!!!!! HJÄLP?

 


Mm okej, jag kommer väl.. finns de hotell?

 


Ja, tack kolla på flyyg.

 


Jag ska, men vi håller det hemligt, ok?

 


Ja, kom inom 3 dar.

 


Ja.

 


;*

 


Jag raderade snabbt smsen, ifall Justin skulle få för sig att läsa.

"Behöver ni hjälp?" frågade jag och kollade på när farmorn och Justin lagade mat.

"Nej, sitt du bara där och gör vad du nu gör." sa farmorn

Jag sårades lite men låtsades som inget och forsatte kolla ner i mobilen, jag försökte spela något men det blev bara tråkigt.

 


Du vet att jag fortfarande gillar dig va?

 


från Lucas, skulle han aldrig ge upp?

 


Du vet att jag älskar Justin va?

 


Kändes som hela min dag var konstig..

"Kan jag sova en stund? Jag har ont i huvudet."

"Visst shawty" svarade Justin medans farmorn mumlade "om det är så hemskt så gör de då."



HHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHHA VAD SÄÄÄÄÄMST..

Kommentarer
Postat av: Johanna

wohhii :D

2011-10-03 @ 16:52:38
URL: http://johannaviveca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0