Unbroken - episode 8

Varje dag såg jag mig i spegeln och försökte hitta en gravid mage, tillslut efter ett par veckor så fanns det faktiskt en liten bula.
Justin var iväg till Tyskland, och några andra länder så jag var ensam med Aria.
Annars så brukade han faktiskt komma över iallafall varannan dag för att checka att allting var bra, han lagade mat till mig för han ville inte att jag skulle stressa.
Han hade tillochmed skickat pengar nu när han var iväg men dom låg orörda på kontot.
-
"Titta, denhär skulle passa perfekt till dig!" sa Aria med ett stort leende och höll en röd klänning mot min hud.
"Ja, men när skulle jag använda den?"
"Jag vet inte"
"Åh, jag försöker hitta kläder som jag kan ha hemma"
Hon suckade och  drog med mig till Forever21 istället, där hade dom säkert ett större urval av just sådana kläder.
När vi gick där kunde jag plocka med mig massor utav kläder, även lite annat som jag behövde.
Jag slängde ner alla fem kassar på golvet och la dom återstående sedlarna på bordet, nu när jag hade allt jag behövde, skulle jag börja spara.
Jag hade mycket att handla, mitt bebis rum stod än sålänge tomt.
Jag satte på datorn och sökte på en affär som sålde sånt, sedan skrev jag samtidigt upp en lista med det jag bestämde mig för att jag ville ha.
Min mobil började ringa, och Justin lyste upp.
"Hej" sa jag och log lite för mig själv.
"Hej, vad gör du?"
"Kollar saker till bebisen, det känns som jag borde börja fixa rummet"
"Vänta tills jag kommer hem!" sa han stressat.
"Ja, om du vill det så"
"Ja, kommer hem på tisdag. Kan du vänta sålänge?"
"Ja, det kan jag" skrattade jag.
När jag pratade men Justin spreds alltid ett stort leende på mina läppar. Jag kunde inte hjälpa det, om jag kämpade emot det så blev det bara värre.
Jag var så glad att mitt barn var en del utav Justin, att den kunde ta del av hans charm och underbara personlighet. Varenda kille som skulle ha haft det Justin har inom karriären och sådant skulle ha lämnat mig för länge sen, men så var inte han. Så som sagt, jag var väldigt glad över att det var hans barn.
När yttligare en morgon var kommen så skulle jag till skolan, jag drog på mig jeans och en tröja, jag fixade mig aldrig speciellt mycket till skolan.
När jag var klar drog jag på mig en tunn jacka, halsduk och vantar. Det började närma sig vinter.
När jag väl var framme i skolan så var min näsa alldeles röd, mina öron också för den delen. Jag stod och skakade och fick knappt upp låset till mitt skåp.
"Fryser du?" skrattade Victor och hjälpte mig med låset.
"Sk-skoja in-te" hackade jag fram.
"Haha, här har du" sa han och la låset i min vante som jag la in i skåpet.
"kan du dra ut mina engelska böcker?" frågade jag och hängde av mig alla ytterkläder.
"Visst"
Efter jag låst mitt skåp gick jag tillsammans med Emily (Em).
"Vart är Aria?" frågade hon plötsligt och jag ryckte på axlarna.
"Hon svarar inte på sms"

Varje dag såg jag mig i spegeln och försökte hitta en gravid mage, tillslut efter ett par veckor så fanns det faktiskt en liten bula.
Justin var iväg till Tyskland, och några andra länder så jag var ensam med Aria.
Annars så brukade han faktiskt komma över iallafall varannan dag för att checka att allting var bra, han lagade mat till mig för han ville inte att jag skulle stressa.
Han hade tillochmed skickat pengar nu när han var iväg men dom låg orörda på kontot.

-

"Titta, denhär skulle passa perfekt till dig!" sa Aria med ett stort leende och höll en röd klänning mot min hud.
"Ja, men när skulle jag använda den?"
"Jag vet inte"
"Åh, jag försöker hitta kläder som jag kan ha hemma"
Hon suckade och  drog med mig till Forever21 istället, där hade dom säkert ett större urval av just sådana kläder.
När vi gick där kunde jag plocka med mig massor utav kläder, även lite annat som jag behövde.

Jag slängde ner alla fem kassar på golvet och la dom återstående sedlarna på bordet, nu när jag hade allt jag behövde, skulle jag börja spara.
Jag hade mycket att handla, mitt bebis rum stod än sålänge tomt.
Jag satte på datorn och sökte på en affär som sålde sånt, sedan skrev jag samtidigt upp en lista med det jag bestämde mig för att jag ville ha.

Min mobil började ringa, och Justin lyste upp.
"Hej" sa jag och log lite för mig själv.
"Hej, vad gör du?"
"Kollar saker till bebisen, det känns som jag borde börja fixa rummet"
"Vänta tills jag kommer hem!" sa han stressat.
"Ja, om du vill det så"
"Ja, kommer hem på tisdag. Kan du vänta sålänge?"
"Ja, det kan jag" skrattade jag.
När jag pratade men Justin spreds alltid ett stort leende på mina läppar. Jag kunde inte hjälpa det, om jag
kämpade emot det så blev det bara värre.

Jag var så glad att mitt barn var en del utav Justin, att den kunde ta del av hans charm och underbara personlighet. Varenda kille som skulle ha haft det Justin har inom karriären och sådant skulle ha lämnat mig för länge sen, men så var inte han. Så som sagt, jag var väldigt glad över att det var hans barn.

När yttligare en morgon var kommen så skulle jag till skolan, jag drog på mig jeans och en tröja, jag fixade mig aldrig speciellt mycket till skolan.
När jag var klar drog jag på mig en tunn jacka, halsduk och vantar. Det började närma sig vinter.

När jag väl var framme i skolan så var min näsa alldeles röd, mina öron också för den delen. Jag stod och skakade och fick knappt upp låset till mitt skåp.
"Fryser du?" skrattade Victor och hjälpte mig med låset.
"Sk-skoja in-te" hackade jag fram.
"Haha, här har du" sa han och la låset i min vante som jag la in i skåpet.
"kan du dra ut mina engelska böcker?" frågade jag och hängde av mig alla ytterkläder.
"Visst"
Efter jag låst mitt skåp gick jag tillsammans med Emily (Em).
"Vart är Aria?" frågade hon plötsligt och jag ryckte på axlarna.
"Hon svarar inte på sms"



väldigt tråkig del, ska precis skriva del 14 haha, spännande visst ? ;)
älskar era kommentarer, ni är bääääst! love you <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

GRYMT

2011-11-20 @ 00:07:06
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Emma

Super.

Meeer :D

2011-11-20 @ 00:58:01
URL: http://justindblovestories.blogg.se/
Postat av: Cherry

Så super duper bra :DD ♥♥

Älskar den här novellen :D ♥♥

2011-11-20 @ 01:13:37
Postat av: Anonym

Meeeeeeeeeeeeeer :D

2011-11-20 @ 01:28:10
URL: http://storyofjustin.blogg.se/
Postat av: Marielle

Svar; Det är bra att du är beroende, för det är jag av din ;P haha ^

2011-11-20 @ 10:00:54
URL: http://firststeptwoforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0