Unbroken - episode 18



THANKSGIVING:
Vi hade lyckats få massor från Kanada, vilket glädje mig, men mest Justin såklart.
Hans pappa, hans lillebror, mormor och morfar. Farmor och farfar, Chaz och Ryan som skulle närvara vid middagen. Annars så hade även Nolan och Mitch kommit.
Även närvarande vid middagen var min mormor, mamma och pappa. Mina bröder, och min moster. Aria kom också till middagen, Scooter, Justins manager och hans flickvän Carin.
Alla fick inte riktigt plats, men det löste sig.
Jag, mormor, mamma och Pattie hade lagat maten för det mesta. Men Justin's mormor Diane hade te.x tagit med sig någon maträtt från Kanada. Det var fullt med mat, jag skämtar inte, men nästan hela köket.
Men jag klagade inte, inte Chaz och min bror Max heller. Vi var nog dom största matfreaken här, haha.
När vi väl plockat på maten och satt oss vid borden så kollade Justin stort på min tallrik, jo nog hade jag nog mer mat än han.
"Jag äter för två" påminde jag han och kysste jag hans kind för jag visste att det gjorde han glad..
-
"Brunch imorgon?" frågade Pattie Justins mamma och kysste min kind.
"Absolut, först ska jag bara göra frukost till grabbarna sen kommer jag" log jag.
"Låt dom klara sig själva" flinade hon.
Vi sa adjö till alla och åkte till Justins lägenhet, där Mitch och Nolan redan väntade.
Jag ringde även dit Emily och Lexie, under ett samtal hade jag berättat allt till dom. Jag orkade inte med längre att bara ha Aria där, jag behövde mina andra vänner också.
"Så vad ska vi hitta på?" log Ryan "badhus, paintball, bio?"
"Paintball och gravid går ju bra ihop" flinade jag och Justin höll om mig hårdare.
"Ingen paintball" sa han hårt.
Jag skrattade och la armen runt hans nacke så jag kunde viska honom i örat "va inte så stel, jag klarar mig" sedan pussade jag honom på kinden och tittade på Ryan igen.
"Ja juste, glömde bort dig"
-
En timme senare bestämde vi oss för badhus, och vi hyrde hela stället. Men vi tog ett lite mindre badhus, men ändå med mycket aktiviter, dessutom var det thanksgiving så det kostade inte speciellt mycket. Vi delade alla på kostnaden.
"Wow, du är så smal Lexie" sa Emily och kollade häpet på hennes smala ben.
Alla hade redan hunnit klä på sig baddräkterna medans jag hade svårt att lirka av mig tröjan.
Jag ville inte visa alla hur stor jag var, dom andra kunde inte sluta prata om hur många kilon dom gått ner. Dessutom verkade Aria så glad över att kunna prata om sånt igen, med tanke på att jag bara pratat bebisar alldeles för länge nu.
"Kommer du Ali?" frågade Emily och fnittrade.
"En minut, ni kan duscha och gå dit sålänge, jag kommer efter" log jag och dom nickade.
Dom försvann in i duschen och jag ställde mig framför spegeln och började borsta igenom mitt hår.
Tillslut satte jag upp det i en bulle på huvudet och tvättade av allt smink, då överraskades jag av två armar bakom mig.
Jag hoppade till och såg Justin bakom mig. Jag vände mig om och la armarna om honom samtidigt som våra läppar möttes.
"Varför är du inte ombytt?" frågade han ledset.
Jag kollade ner på magen som syntes redan tydligt under tröjan.
"Jag kände inte för att tävla med dom andra tjejerna om vem som var smalast" sa jag tyst.
Han la handen under min haka för att jag skulle se honom i ögonen.
Men innan han hann säga något pratade jag igen
"Justin, det är okej. Du behöver inte vara med mig för Jazmyn's skull. Hon kommer ändå älska dig, vi kan fortfarande träffas. Du kan ta någon annan tjej, någon som är mycket finare än mig, okej?"
Han skakade på huvudet och tystade mig genom att pressa sina läppar hårt emot mina "varför gör du såhär? Förstår du inte hur vacker du är?"
"Jag är allt annat än vacker" mumlade jag.
"Älskling, börja inte ens. Jag kan stå här hela natten om det behövs för att få dig att inse att du är vacker" Jag skrattade åt han och kysste honom för tredje gången, vid dethär laget hade han hunnit bära mig upp på handfatet, så jag hade hunnit linda mina ben runt hans midja och nu nådde till mina läppar perfekt utan att jag behövde stå på tå eller han luta sig ner.
"Dessutom är du sjukt sexig" flinade han.
Han knäppte upp min tröja så den fall ner på golvet.
"Kan du hjälpa mig att byta om?" frågade jag och hoppade ner.
Han nickade och jag kollade ner på hans mage, och bet mig i läppen.
"Knäpp upp min bh" sa jag och drog allt hår till ena sidan, medans jag tog min överdel.
Han kom bakom mig och knäppte upp min bh, sedan kysste han mina skulderblad och enda fram till min hals.
Jag drog på mig överdelen och vände mig om "kan du vända dig om några sekunder?" log jag och syftade på underdelen.
Han nickade och hade det största flinet på läpparna "jag väntar i duschen"
När jag kom in i duschen stod Justin där under vattnet och såg sjukt sexig ut, han visste hur mycket han retade mig. Jag gick fram till honom och la igen armarna om honom och lät vattnet falla ner på mig också.
Han tryckte mig mot väggen, men min mage hindrade honom från att stå exakt framför mig, så han fick nöja sig med ett kort kyss innan vi båda började asgarva.
"Kom så går vi ut" log jag och tog hans hand.
THANKSGIVING:
Vi hade lyckats få massor från Kanada, vilket glädje mig, men mest Justin såklart.
Hans pappa, hans lillebror, mormor och morfar. Farmor och farfar, Chaz och Ryan som skulle närvara vid middagen. Annars så hade även Nolan och Mitch kommit.
Även närvarande vid middagen var min mormor, mamma och pappa. Mina bröder, och min moster. Aria kom också till middagen, Scooter, Justins manager och hans flickvän Carin.
Alla fick inte riktigt plats, men det löste sig.
Jag, mormor, mamma och Pattie hade lagat maten för det mesta. Men Justin's mormor Diane hade te.x tagit med sig någon maträtt från Kanada. Det var fullt med mat, jag skämtar inte, men nästan hela köket.
Men jag klagade inte, inte Chaz och min bror Max heller. Vi var nog dom största matfreaken här, haha.

När vi väl plockat på maten och satt oss vid borden så kollade Justin stort på min tallrik, jo nog hade jag nog mer mat än han.
"Jag äter för två" påminde jag han och kysste jag hans kind för jag visste att det gjorde han glad..

-

"Brunch imorgon?" frågade Pattie Justins mamma och kysste min kind.
"Absolut, först ska jag bara göra frukost till grabbarna sen kommer jag" log jag.
"Låt dom klara sig själva" flinade hon.
Vi sa adjö till alla och åkte till Justins lägenhet, där Mitch och Nolan redan väntade.
Jag ringde även dit Emily och Lexie, under ett samtal hade jag berättat allt till dom. Jag orkade inte med längre att bara ha Aria där, jag behövde mina andra vänner också.

"Så vad ska vi hitta på?" log Ryan "badhus, paintball, bio?"
"Paintball och gravid går ju bra ihop" flinade jag och Justin höll om mig hårdare.
"Ingen paintball" sa han hårt.
Jag skrattade och la armen runt hans nacke så jag kunde viska honom i örat "va inte så stel, jag klarar mig" sedan pussade jag honom på kinden och tittade på Ryan igen.
"Ja juste, glömde bort dig"

-

En timme senare bestämde vi oss för badhus, och vi hyrde hela stället. Men vi tog ett lite mindre badhus, men ändå med mycket aktiviter, dessutom var det thanksgiving så det kostade inte speciellt mycket. Vi delade alla på kostnaden.

"Wow, du är så smal Lexie" sa Emily och kollade häpet på hennes smala ben.
Alla hade redan hunnit klä på sig baddräkterna medans jag hade svårt att lirka av mig tröjan.
Jag ville inte visa alla hur stor jag var, dom andra kunde inte sluta prata om hur många kilon dom gått ner. Dessutom verkade Aria så glad över att kunna prata om sånt igen, med tanke på att jag bara pratat bebisar alldeles för länge nu.
"Kommer du Ali?" frågade Emily och fnittrade.
"En minut, ni kan duscha och gå dit sålänge, jag kommer efter" log jag och dom nickade.

Dom försvann in i duschen och jag ställde mig framför spegeln och började borsta igenom mitt hår.
Tillslut satte jag upp det i en bulle på huvudet och tvättade av allt smink, då överraskades jag av två armar bakom mig.
Jag hoppade till och såg Justin bakom mig. Jag vände mig om och la armarna om honom samtidigt som våra läppar möttes.

"Varför är du inte ombytt?" frågade han ledset.
Jag kollade ner på magen som syntes redan tydligt under tröjan.
"Jag kände inte för att tävla med dom andra tjejerna om vem som var smalast" sa jag tyst.
Han la handen under min haka för att jag skulle se honom i ögonen.
Men innan han hann säga något pratade jag igen
"Justin, det är okej. Du behöver inte vara med mig för Jazmyn's skull. Hon kommer ändå älska dig, vi kan fortfarande träffas. Du kan ta någon annan tjej, någon som är mycket finare än mig, okej?"
Han skakade på huvudet och tystade mig genom att pressa sina läppar hårt emot mina "varför gör du såhär? Förstår du inte hur vacker du är?"
"Jag är allt annat än vacker" mumlade jag.
"Älskling, börja inte ens. Jag kan stå här hela natten om det behövs för att få dig att inse att du är vacker" Jag skrattade åt han och kysste honom för tredje gången, vid dethär laget hade han hunnit bära mig upp på handfatet, så jag hade hunnit linda mina ben runt hans midja och nu nådde till mina läppar perfekt utan att jag behövde stå på tå eller han luta sig ner.
"Dessutom är du sjukt sexig" flinade han.
Han knäppte upp min tröja så den fall ner på golvet.

"Kan du hjälpa mig att byta om?" frågade jag och hoppade ner.
Han nickade och jag kollade ner på hans mage, och bet mig i läppen.
"Knäpp upp min bh" sa jag och drog allt hår till ena sidan, medans jag tog min överdel.
Han kom bakom mig och knäppte upp min bh, sedan kysste han mina skulderblad och enda fram till min hals.
Jag drog på mig överdelen och vände mig om "kan du vända dig om några sekunder?" log jag och syftade på underdelen.
Han nickade och hade det största flinet på läpparna "jag väntar i duschen"

När jag kom in i duschen stod Justin där under vattnet och såg sjukt sexig ut, han visste hur mycket han retade mig. Jag gick fram till honom och la igen armarna om honom och lät vattnet falla ner på mig också.
Han tryckte mig mot väggen, men min mage hindrade honom från att stå exakt framför mig, så han fick nöja sig med ett kort kyss innan vi båda började asgarva.
"Kom så går vi ut" log jag och tog hans hand.



mer? ett tips.. KOMMENTERA

Kommentarer
Postat av: Linnea

MERA! :D

2011-11-28 @ 00:39:39
Postat av: Emma

Superbra :D

2011-11-28 @ 06:45:26
URL: http://justindblovestories.blogg.se/
Postat av: Marielle

Vad söta dem är.. :)

2011-11-28 @ 07:21:47
URL: http://firststeptwoforever.blogg.se/
Postat av: Anonym

GRYMT BRA

2011-11-28 @ 16:27:35
Postat av: Matilda

Bra

2011-11-28 @ 17:02:09
Postat av: bella

Superbra! Och dom är så söta mot varandra!!!!

2011-11-28 @ 18:04:30
Postat av: Cherry

Sjukt bra :D ♥♥

2011-11-28 @ 22:21:14
Postat av: emma

När kommer nästa egentligen?

2011-12-02 @ 23:40:53
Postat av: Bieber Nerder :)

Du uppdaterar rent ut sagt KAST FÖR I HELVETE !!

2011-12-03 @ 23:01:35
Postat av: Jasmine

Jag förstår att din uppdatering är lite dålig iland. Men jag klagar inte. Det är jätte jobbigt att gå i skolan, göra läxior och leva livet ( xD ) och samtidigt uppd. ela tiden. jag sj. brukar glöma att uppd. på en v men det känns som om jag uppd dagen innan :s keep it up, din novell är en av mina bästa! :D

2011-12-05 @ 13:33:05
URL: http://justindblove.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Grymt bra!!!❤



//Ebba :D

2011-12-05 @ 20:26:13

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0