Unbroken - episode 15

"Justin?" viskade jag.
Jag var i toaletten och gömde mig, jag hade till och med satt in Olivers tvätt så tvättmaskinen skulle låta, då kanske han inte skulle höra mig.
"Ja?" sa han ledset.
"Åh förlåt, min kusin han-"
"Det är lugnt, jag förstod det" skrattade han "fast, hoppas han inte dödar mig"
"Nej då, men undvik att skicka sms tills jag säger att jag är hemma"
"Ali, vad är det som låter?"
"Tvättmaskinen, jag gömmer mig på toaletten"
Han började skratta och slutade inte på ett tag "sluta, det är inte roligt"
"Jo det är det verkligen"
"Du ska se hur jag ser ut! Och när jag sa att jag var gravid, fick en box i hakan också" sa jag ledset.
Då lät han sur "vem är han? Ska jag komma?"
"Nej haha, men lova att du har kul" sa jag och suckade nöjt.
"Jadå, ha det bra sötnos"
"Hejdå"
Jag la på och raderade samtalet så han inte skulle se, sedan gick jag ut och Oliver kom emot mig och vi satte oss på soffan.
"Jag vill att vi ska gå på bio nästa helg igen" log han och pussade mig på kinden.
"Okej bästa kusin" log jag och kramade om honom.
Damn, han var så snygg, om han inte var min kusin skulle jag slängt mig över han.
Justin's perspektiv:
Jag la på skrattandes, nu skulle iallafall hennes kusin hålla koll på henne om inte annat.
"Är Justin här?" hörde jag Chaz's röst.
Jag suckade och gick ut till hallen där han pratade med min pappa.
"Vad gör du här?"
"Ville bara säga förlåt" mumlade han.
Jag slog till han vänskapligt på bröstet "det är lugnt"
-
Något som alltid piggade upp Chaz var pizza, han tryckte in halva i munnen och smaskade ljudligt.
"Madison är verkligen snäll, säker på att du inte känner henne? Hon sa-"
"Chaz" avbröt jag honom "jag vet vilka jag har haft sex med"
"Ja, men varför skulle hon ljuga?"
"Jag vet inte.. fråga henne"
Jag stoppade också in pizza i munnen.

"Justin?" viskade jag.
Jag var i toaletten och gömde mig, jag hade till och med satt in Olivers tvätt så tvättmaskinen skulle låta, då kanske han inte skulle höra mig.
"Ja?" sa han ledset.
"Åh förlåt, min kusin han-"
"Det är lugnt, jag förstod det" skrattade han "fast, hoppas han inte dödar mig"
"Nej då, men undvik att skicka sms tills jag säger att jag är hemma"
"Ali, vad är det som låter?"
"Tvättmaskinen, jag gömmer mig på toaletten"
Han började skratta och slutade inte på ett tag "sluta, det är inte roligt"
"Jo det är det verkligen"
"Du ska se hur jag ser ut! Och när jag sa att jag var gravid, fick en box i hakan också" sa jag ledset.

Då lät han sur "vem är han? Ska jag komma?"
"Nej haha, men lova att du har kul" sa jag och suckade nöjt.
"Jadå, ha det bra sötnos"
"Hejdå"
Jag la på och raderade samtalet så han inte skulle se, sedan gick jag ut och Oliver kom emot mig och vi satte oss på soffan.
"Jag vill att vi ska gå på bio nästa helg igen" log han och pussade mig på kinden.
"Okej bästa kusin" log jag och kramade om honom.
Damn, han var så snygg, om han inte var min kusin skulle jag slängt mig över han.

Justin's perspektiv:
Jag la på skrattandes, nu skulle iallafall hennes kusin hålla koll på henne om inte annat.
"Är Justin här?" hörde jag Chaz's röst.
Jag suckade och gick ut till hallen där han pratade med min pappa.
"Vad gör du här?"
"Ville bara säga förlåt" mumlade han.
Jag slog till han vänskapligt på bröstet "det är lugnt"

-

Något som alltid piggade upp Chaz var pizza, han tryckte in halva i munnen och smaskade ljudligt.
"Madison är verkligen snäll, säker på att du inte känner henne? Hon sa-"
"Chaz" avbröt jag honom "jag vet vilka jag har haft sex med"
"Ja, men varför skulle hon ljuga?"
"Jag vet inte.. fråga henne"
Jag stoppade också in pizza i munnen.


hittade ingen bild :/



Kommentarer
Postat av: Johanna

GRYMT

2011-11-23 @ 19:51:30
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mer ok ? Du uppdaterar ju skit dåligt

2011-11-23 @ 20:36:10
Postat av: bella

Super!!!

2011-11-24 @ 06:33:32

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0