Unbroken - episode 11

Make me your radio and turn me up when you feel low. This melody was meant for you so sing along to my stereo.
Jag visste inte om jag inbillade mig, men Justin hade börjat skicka gulliga sms på sistonde, även fast jag inte sett honom på en vecka kanske.
Saknar dig tönt.
Förlåt, har haft fullt upp. Ska försöka klämma in ett besök :)
Jag tyckte så synd om honom, han jobbade nästan ihjäl sig. Undra om jag hade Scooters nummer kvar sen jag bett honom hämta en utav Justin's viktiga mappar, med massa lappar blablabla.
Jag bläddrade ner till S och kunde mycket riktigt hitta hans nummer, jag tog modet och smsade honom, för Justins skull..
-
En veckas ledigt - äntligen.
Jag stack hem så fort jag kunde, la mig ner i soffan och började äta popcorn. Jag var så trött, då från ingenstans kände jag hur jag började må illa. Jag ställde mig försiktigt upp och rusade sedan till toaletten och böjde mig ner.
Blä.
När jag väl kommit tillbaka till soffan skippade jag popcornen och la mig under täcket igen, usch en utav nackdelarna att vara gravid.
Jag kände med handen på min mage, den hade faktiskt växt. Men var det så konstigt? Jag var redan i 5 månaden.
Ja, tiden hade gått snabbt.
(jag hoppar ju några veckor hela tiden om ni kanske märker det)
Såklart min mage hade växt, men ändå inte så stor. Brukade man inte vara stor? Men jag tror det berodde lite på vad man hade för kroppsform.
Jag hade alltid varit ganska liten, varit underviktig enda tills jag gick i sjuan.
Jag hade vart redan på massa undersökningar, men jag hade en till i övermorgon.
Jag undrade om Justin skulle hinna dit, jag ville att han skulle det men jag skulle inte stressa honom.
Jag var verkligen trött, försiktigt slöt jag ögonen, sedan somnade jag nästan direkt.
Justin's perspektiv:
Äntligen så började Mistletoe bli närmare klart, inte att jag inte gillade att jobba. Men min röst klarade snart inte av mer, efter duetten med Mariah undrade jag om jag någonsin skulle kunna sjunga ljust.
Jag hoppades verkligen mina beliebers förstår att min röst har ändras, och att dom gillar det för det var enligt mig mitt bästa album.
"Justin? Vad gör du här?" frågade Scooter häpet.
"Spelar in?" sa jag med trött röst.
"Skulle inte du vara med Alison på ultraljud?"
Det slog mig i huvudet, fan också! Jag kollade snabbt på klockan, tjugo minuter kvar.
"Shit, jag måste skynda mig"
Jag sprang ut från studion och in i bilen, inte ens Kenny var med, helvete.
Jag startade bilen och körde den snabbaste vägen dit.
"Ms Clearwater?"
Dom pekade in i ett rum och jag rusade dit, när jag öppnade dörren låg Alison chockad ut, dom skulle precis börja.
"Välkommen Justin" sa sjukskötersan och sedan hördes ett ljud.
Hjärtslagen, jag blev helt chockad och rörd. Försiktigt gick jag fram till Alison och tog hennes hand, jag kysste den försiktigt och såg hur en tår letade sig fram på hennes kind.
"Detta är eran dotter"
Make me your radio and turn me up when you feel low. This melody was meant for you so sing along to my stereo.

Jag visste inte om jag inbillade mig, men Justin hade börjat skicka gulliga sms på sistonde, även fast jag inte sett honom på en vecka kanske.

Saknar dig tönt.

Förlåt, har haft fullt upp. Ska försöka klämma in ett besök :)

Jag tyckte så synd om honom, han jobbade nästan ihjäl sig. Undra om jag hade Scooters nummer kvar sen jag bett honom hämta en utav Justin's viktiga mappar, med massa lappar blablabla.
Jag bläddrade ner till S och kunde mycket riktigt hitta hans nummer, jag tog modet och smsade honom, för Justins skull..

-



En veckas ledigt - äntligen.
Jag stack hem så fort jag kunde, la mig ner i soffan och började äta popcorn. Jag var så trött, då från ingenstans kände jag hur jag började må illa. Jag ställde mig försiktigt upp och rusade sedan till toaletten och böjde mig ner.
Blä.

När jag väl kommit tillbaka till soffan skippade jag popcornen och la mig under täcket igen, usch en utav nackdelarna att vara gravid.
Jag kände med handen på min mage, den hade faktiskt växt. Men var det så konstigt? Jag var redan i 5 månaden.
Ja, tiden hade gått snabbt.
(jag hoppar ju några veckor hela tiden om ni kanske märker det)
Såklart min mage hade växt, men ändå inte så stor. Brukade man inte vara stor? Men jag tror det berodde lite på vad man hade för kroppsform.

Jag hade alltid varit ganska liten, varit underviktig enda tills jag gick i sjuan.
Jag hade vart redan på massa undersökningar, men jag hade en till i övermorgon.
Jag undrade om Justin skulle hinna dit, jag ville att han skulle det men jag skulle inte stressa honom.
Jag var verkligen trött, försiktigt slöt jag ögonen, sedan somnade jag nästan direkt.

Justin's perspektiv:
Äntligen så började Mistletoe bli närmare klart, inte att jag inte gillade att jobba. Men min röst klarade snart inte av mer, efter duetten med Mariah undrade jag om jag någonsin skulle kunna sjunga ljust.
Jag hoppades verkligen mina beliebers förstår att min röst har ändras, och att dom gillar det för det var enligt mig mitt bästa album.

"Justin? Vad gör du här?" frågade Scooter häpet.
"Spelar in?" sa jag med trött röst.
"Skulle inte du vara med Alison på ultraljud?"
Det slog mig i huvudet, fan också! Jag kollade snabbt på klockan, tjugo minuter kvar.
"Shit, jag måste skynda mig"
Jag sprang ut från studion och in i bilen, inte ens Kenny var med, helvete.
Jag startade bilen och körde den snabbaste vägen dit.

"Ms Clearwater?"
Dom pekade in i ett rum och jag rusade dit, när jag öppnade dörren låg Alison chockad ut, dom skulle precis börja.

"Välkommen Justin" sa sjukskötersan och sedan hördes ett ljud.
Hjärtslagen, jag blev helt chockad och rörd. Försiktigt gick jag fram till Alison och tog hennes hand, jag kysste den försiktigt och såg hur en tår letade sig fram på hennes kind.
"Detta är eran dotter" 


1-3 delar till idag, är ganska trött. Breaking dawn är awesome, grät 3 gånger.. 



Kommentarer
Postat av: Anonym

grymt bra!

Håller med dig, jag såg BD i onsdags och den var helt awesome!♥



//Ebba :D

2011-11-20 @ 21:36:59
Postat av: Marielle

Har jag helt missat hur Pattie reagerade eller har du inte skrivit det? :P haha.. BD var sjukt bra! Skulle kunna se den minst 29372 gånger till. :P

2011-11-20 @ 21:46:09
URL: http://firststeptwoforever.blogg.se/
Postat av: Cherry

Så sjukt bra :)) ♥♥

Har också sett BD, och jag grät också :(( ♥

Jättebra film :DD

2011-11-20 @ 22:32:21
Postat av: Johanna

kanoners! jag såg BD idag!! var typ nära på att gråta flera ggr :P

2011-11-20 @ 23:17:02
URL: http://biebsloverss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0