Hur en novell påverkar en människa.

Wow. ALDRIG har jag läst en så bra novell Marielle (stavas de så?) firststeptwoforever.blogg.se . Alltså.. hittade den igår och var fast hela natten bokstavligt talat. Från 8-1 på natten, var så trött i skolan och sov till och med på rasten.. Jag tog varje tillfälle på lektion och överallt under hela dan att läsa läsa läsa, och när jag kom hem tills nu. Alltså sen halv 2, läst läst läst. Jag tycker ni alla borde besöka hennes blogg och läsa några delar innan ni dömer, hennes tredje novell ska precis snart komma ut. Jag har aldrig läst någon novell så noga, jag grät mitt på natten och allting, man känner verkligen känslorna från novellen!! Hennes gamla novell liknar faktiskt lite den som jag ska skriva, men ändå inte. Tack så mycket & hoppas du fortfarande läser min blogg så du kan läsa detta! Du har gett mig så mycket inspiration och motivation att jag ska börja skriva nu direkt!
Från och med nu kommer du se mig bland kommentarerna ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Du är inte ensam om att läsa den bloggen. Jag verkligen älskar den också :D.



Men du skriver också jäääättebra, älskar dina också :D

2011-11-08 @ 19:42:49

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0