Ljudet av ditt hjärta - episode 13




Jag såg hur han blev röd i ansiktet och började knäcka sina fingrar. För inte han skulle skämmas ännu mer så vände jag fram huvudet, tio sekunder hade kanske passerat.

" Jo .. du vet. Du skrek så jag visste ju att det hänt något, men sen när jag ropade på dig så svarade du inte, du blev jag orolig och låste upp dörren men en kniv. Du hade svimmat så jag bar dig till sängen. " sa han generat .


Men då blev jag ganska generad, jag hade ju faktist svimmat i duschen och nu var det bekräftat att han faktist hade bärt mig.. naken till sängen.

" Pinsamt.. " sa jag lågt till mig själv och borrade in ansiktet i täcktet.

" Nej, men för din skull så tog jag..eh.. ett täckte runt dig så jag aldrig såg något .. om du förstår? "

Jag kände direkt hur lättad jag blev.


" Åh bra, tack Justin. " mumlade jag från täcket och han började skratta.

Jag tittade upp och kollade undrades på honom.

" Förlåt .. du var bara så rolig när du var orolig om jag sett dig. " skrattade han .

Jag rodnade och slog till honom på armen.

" Du sa till min mamma att jag svimmade i sängen så är det så konstigt? " muttrade jag .

" Nej, okej, jag skrattar inte då. Men du var bara så söt. "

" Okej, så vad förväntar du dig på konserten? " frågade han och jag log.

" Det ska vara den bästa showen du gjort, vi är ju trots allt dina bästa fans. " sa jag och noterade vi.

" Hm.. vi ? okej men då måste jag komma på någonting alldeles extra till er då . "

" Bra, när är konserten ens? "

" Inte imorgon men dan efter det, klockan halv sex tror jag det börjar. "


" Men du kommer inte vara där direkt ellerhur ? "

" Nej, det kommer vara några andra först men sen kommer jag. " flinade han och jag skrattade åt hans leende.

" Bradå, jag vet inte vad du vill göra men jag vill iallafall ringa hit lite pizza om det är okej. "

" Oh, varför inte McDonalds? " frågade han uppspelt och jag suckade.

" Dom har ingen hemkörning här i Sverige, ni kanske har det i USA men inte här. "

" Nej inte där heller, men jag betalar dom extra om dom gör det ."

" Eller så ber vi typ min mamma hämta. " föreslog jag.

" Men då kan lika väl Kenny göra det. "

" Bestäm dig bara. " suckade jag och började fundera över menyn, chicken nuggets med cola, nam, pommes frites kanske.

" Vi ber Kenny. "

Han tog upp sin mobil , slog något nummer och väntade på signalerna.


" Whats'up ? " sa han när han svarade och Kenny började berätta någonting för Justin började noggrannt .

Efter kanske två minuter hade han pekfingret och tummen över pannan och såg frustrerad ut, hans panna hade ett smalt vek eftersom han rynkade på ögonbrynen.


" Okej, jag får fixa det sen då. Men kan du först komma med mat? "

" Thanks man.. mcdonalds såklart .. bra .. ring när du är där så beställer vi . " sedan la han på och höll kvar sin position några sekunder och släppte sedan, han log ett stort leende mot mig och all tidigare frustration var som bortblåst.


" Vad sa han ? " frågade jag och han tvekade.

" Ingenting viktigt, men han kommer med maten iallafall. "

" Okej bra, men kom ihåg om det är något så kan du berätta det för mig. "

" Tack Caitlin. " sa han och gav mig en lätt kram med ena armen.

" Det var så lite. "

" Jag har faktist en annan vän som heter samma sak som du, Caitlin Beadles. "

" Verkligen ? Bor hon i Atlanta också ? "

" Ja, det gör hon. Men vi träffas inte så ofta.."

" Ledsen . " sa jag tröstande.


Efter en stund så ringde Kenny upp, vi beställde massor. Cheeseburgare, pommes frites, nuggets, vanliga hamburgare fast olika sorter som McChicken och BigMac. Till efterrätt tog vi också milkeshakes och jag undrade faktist hur vi skulle få plats med allt, inne i lägenheten .


Det dröjde en timme innan Kenny knackade på min dörr.

" Äntligen Kenny. " utbrast Justin. " Jag är hungrig, donken är snabbmat men du är verkligen allt annat än snabb. "

" Sorry men eran beställning till tjugo personer tog fyrtio minuter. " skrattade han och vi hjälpte han med dom bruna små papperspåsarna som var närmare tio stycken.

" Jag ska gå, men ha en bra måltid. " sa han och vi tackade honom .

Sedan öppnade vi påsarna och lastade av allting på vardagsrumsbordet, det som inte fick plats som glassarna la vi på golvet sålänge.


" Jag är så mätt. " sa jag med tårar i ögonen och doppade ännu en pommes i såsen.

" Jag med, fattar du att vi åt upp nästan hälften ? "

" Knappt, vi lägger allting som blir kvar i kylskåpet, okej ? "

" Okej , men kan jag ta med en glass till inatt ? "

" Om du vill. " skrattade jag men ångrade mig direkt eftersom jag kände mig illamående direkt.

Det knackade på dörren och jag var ju tvungen att öppna.


" Jag kommer strax. " sa jag till Justin och nickade och började slänga allt skräp i påsarna.

Jag gick till dörren och öppnade den, jag kände igen henne men kunde inte placera från vart.


" Hej, kan jag hjälpa dig med något? " frågade jag den mörkhåriga tjejen.

" Dethär kanske låter lite konstigt, men Scooter sa att Justin kunde befinna sig här. " förklarade hon .

Hon kanske var ett fans ?

Jag hann inte svara innan Justin dök upp brevid mig.


" Selena vad gör du här ? " frågade han och det blev genast klart vem hon var ..



hoppas ni gillade denna ! kommentera :) förresten läs på google vad sendrag är, för det är svårt att förklara :/ JUSTE BIEBERTRÄFFEN , VI SKA MÖTAS NÅGON ANNANSTANS , DET ÄR INTE BESTÄMT MEN MEDDELAR  NÄR JAG VET!


Kommentarer
Postat av: victoria

JÄTTEBRA OCH spännande!!! Skriv mer!! :) <3<3

Postat av: Alva

Jätte bra!!!<333

Mermermermermermer

2011-05-04 @ 20:22:30
URL: http://alvabolggisen.blogg.se/
Postat av: Cissi :) <3333

Suuuuper bra!!!! skriv mer!!!

2011-05-04 @ 21:46:46
URL: http://novellersomjagharskrivit.blogg.se/
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-05-05 @ 16:03:28
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

fan vad bra!!!!!!!!!!

2011-05-06 @ 02:14:03
Postat av: Cissi :) <3333

Snääälla skriv mer!!!!! det är såå bra!

2011-05-07 @ 18:18:19
URL: http://novellersomjagharskrivit.blogg.se/
Postat av: Madeleine

mEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERA!

2011-05-07 @ 19:22:11
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: victoria

Meeeeeeeeer! Du har ju inte skrivit på skitlängeee!

Postat av: Anonym

meer varför uppdatarer du inte :(!!<3

2011-05-08 @ 14:01:24
Postat av: Cissi :) <3333

snäääääälla skriv meeeeeeeeeer!!!!! <3<3<3

2011-05-09 @ 18:18:08
URL: http://cissanzz.blogg.se/
Postat av: Alva

Hejhej!! :)

Förlåt om jag tjatar men asså du lovade att du skulle skriva 2-3 kap varje dag när du blev frisk.. Jag vet ju inte omdu e sjuk fortfarande men annars hoppas jag att de kommer ett nytt kapitel snart..! :)

Jag bet att det är skoligt ute och så att man vill va ute och sola o så men bara så du vet så väntar jag jätte mkt efter nästa och de gör nog dom andra också!

Många kramar Alva

2011-05-10 @ 22:31:45
URL: http://alvabolggisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0