Ljudet av ditt hjärta - episode 12

Först vill jag bara säga förlåt igen för hur jag uppdaterar men som sagt är sjuk, väldigt sjuk och denna delen kommer inte vara bra bara så att ni vet! Jag hade ingen fantasi och den är verkligen sämst och kort ! Orkar inte heller idag hitta bilder ..



" Öh .. hur mycket berättade Justin ? " sa jag och fick kämpa att överhuvudtaget få ut något ljud överhuvudtaget.

" Att du svimmade, här på sängen. "

" Just ja , men jag kan inte prata just nu, jag vill vila. " sa jag och hostade säkert fem gånger.

" Okej, säg till om du behöver något. Vill du ha alvedon eller något ? "

" Nej tack, hejdå . " mumlade jag och slöt ögonen.


* Mår du bra än ? :/ puss Ella och Emily. *

* Inte bra alls, ska försöka vila för konserten är bara tre dagar bort .. *

* Gör så, du vet vart du når oss .. *

* Tack :) *


Jag la mobilen på bordet brevid mig, blundade så sov jag igen .


Jag hade sovit bort en hel dag nu, jag kände mig lite bättre men fortfarande inte. Min feber försvann iallafall , men det andra bestod. Min hals sved och utan något att dricka blev ljuden ljusa toner som bröts av då och då.


Nästa dag kunde jag stå upp, min hals var bättre och jag skulle kunna gå på konserten iallafall. Det knackade på dörren, jag visste redan vem som stod där och tanken på honom fick min mage gå i hundra varv.


" Hej Justin. " hälsade jag precis när jag slog upp dörren och han skrattade.

" Hejsan, du ser ut att må bättre. "

" Det gör jag. " log jag .

" Bra. "

Jag släppte in honom.

" Vad vill du göra idag då ? " frågade han och jag ryckte på axlarna.

" Jag vet inte, vad vill du göra själv ? "

" Kolla på film bara, är det okej? "

" Absolut, välj en film där " sa jag och pekade mot en hylla " så hämtar jag popcorn och dricka."

" Okej, är vilken som helst bra? "

" Ja, tror jag redan sett alla men aja. "

" Haha okej. "


Jag försvann in ut ur rummet och ner i resturangen därnere, jag gjorde popcorn och tog två glas med läsk, sedan skyndade jag mig upp igen och Justin höll upp en film.

Jag nickade och satte mig på sängen.


När filmen var slut så gäspade vi båda två och sträckte på oss. Från ingenstans började jag skratta.

" Justin, kan jag fråga dig en sak ? "

" Självklart. "

" Du berättade aldrig vad som hände när jag svimmade i badkaret, jag menar .. vem som bar mig till sängen. "



Kommer troligtvist inte uppdatera mer idag eller imorgon så att ni vet, men kolla in bloggen på onsdag så ska jag skriva en lång episode till er :) tack för alla söta kommentarer förresten !


Kommentarer
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-05-02 @ 13:51:58
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Alva

Jätte braa!!<3

Mer

2011-05-02 @ 15:12:47
URL: http://alvabolggisen.blogg.se/
Postat av: Cissi :) <3333

Bra så in i helvete!!! älskar dina noveller!!

krya på dig!! <3

2011-05-02 @ 16:40:46
URL: http://cissanzz.blogg.se/
Postat av: Alva

Hej hej!! :)

Jag och min kompis har en Justin Bieber novell-blogg, kolla gärna in den!! :)

Kram Alva & Victoria!!<3

Postat av: victoria

Goodgood!!! :) längtar tills onsdag!

Krya på dig!!!!!!! <3

Postat av: victoria

ALVAOCHVICTORIALOVEJUSTINDREWBIEBER.BLOGG.SE



läs gärna min o Alvas blogg! Har just börjat på en ny novell! :D <33333

Postat av: Michael Jackson // Fansite

Jätte bra skrivet! :)

2011-06-03 @ 23:25:01
URL: http://www.mjsweden.tk

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0