Sålänge vi båda andas - chapter 79



" Kära dagbok.

Det var alldeles för länge sen som jag faktiskt skrev härinne, nu när jag kollar efter så var det ett och ett halv år sen. Men vad säger man, man växer aldrig ifrån sin dagbok. Okej, jag är inte helt säker på att man faktiskt säger så men iallafall. Det senaste året har förändrat mitt liv. Det började med att jag fick vara med i Justins musikvideo, fast det var ett år och sju månader sen.. Men ja Justin Bieber, ni hörde rätt! Efter det höll vi kontakten och började träffas allt mer efter hans turne. Sedan blev vi bara ett par & jag har haft sjukt underbara stunder med honom. Han är verkligen mitt allt och jag älskar honom mer än vad någon kan förstå. Nu är jag även en skådespelare kan man säga, jag har nyligen gjort en film och snart ska jag sjunga med Justin på hans turne som snart äger rum, snarare att vi åker imorgon. Men jag är lite rädd att förlora Justin för att en tjej vid namn Jasmine kommer följa med på turnen, fick reda på det igår. Jasmine har tidigare orsakat problem för oss två och jag kan inte tänka mig att leva utan Justin så jag hoppas verkligen att det funkar. Varför hon ska följa med har jag ingen aning om, jag vill bara att hon ska stanna hemma. Låter jag negativ? Njae, jag har haft värre stunder. Jag försöker vara lycklig men jag kan inte sluta tänka på allting annat ibland, som min famlij, har dom det bra? Mina föräldrar bryr sig knappt om mig och jag blir lika tom varje gång jag tänker på det. Jag har inte berättat det för någon, håller det mest för mig själv. Ibland vaknar jag på natten av att jag gråter, jag väcker aldrig Justin utan somnar om istället. Vi har vart en vecka nu i Kanada och det var verkligen underbart. Justin älskar verkligen sin familj, hans lillasyster är verkligen söt ! Oj, nu vaknar Justin, lovar att skriva snart igen.

// Serena "

Snabbt la jag undan boken och la in den under madrassen, Justin öppnade ögonen och log emot mig. Idag var den sista dagen här hemma, jag hade redan tagit farväl av alla vänner för att jag skulle kunna bara vara med Justin som vanligt en dag till.

" Godmorgon sunshine. " log han och kysste mig.

Sedan bärde han ner mig och hamnade över mig. Jag började fnittra och han började kyssa min hals.

" Mhm .. " stönade han och jag skrattade ännu mer innan jag tog tag i hans ansikte och kysste, han besvarade den ivrigt och jag smekte hans magrutor.

Han drog av min tröja och jag låg där nu i bara trosor, han smekte även min kropp och vi forsatte..

Jag satt på duschen och klev in, Justin efter mig och sedan kramade han om mig länge. Sålänge att jag faktist glömde att vi duschade och när jag kom på det tvättade jag mig snabbt och sedan la vi oss i sängen igen .

" Kan inte du snääälla beställa mat till oss ? " bad Justin och kollade vädjande på mig.

" Visst älskling, be right back! " log jag och hoppade fort ut ur sängen, jag skyndade mig till telefonen och började beställa massor av mat eftersom jag var så hungrig efter allt ..

Sedan skuttade jag lyckligt in i sovrummet och jag såg hur Justin fort slängde sig på sängen som han inte rört på sig.

" Vad gjorde du ? " frågade jag misstänktsamt samtidigt som jag satte mig vid hans fötter.

" Ingenting.. du vet att jag älskar dig mest och att jag aldrig aldrig kommer lämna dig ? "

" Jadå, varför undrar du? " log jag och kollade fortfarande misstänksamt på honom.

" Ville bara försäkra mig. " sa han och smög fram till mig, han kysste mig och sedan bestämde vi oss för att spela lite.

" Den , den eller den ? " sa Justin och höll fram tre spel.

Jag la huvudet på sne och suckade.

" Ta bara någon . "

" Okej .. då blir det denna. " sa han och la in ett utav spelen i playstationet.

" Coolt . "

Då plingade dörrklockan till och Justin började springa mot dörren.

" Jag tar det . "

I samma sekund som han lämnat rummet kände jag med handen under madrassen, japp jag hade rätt. Han hade läst dagboken, fan ..



fel på blogg.se , men om någonting verkar skumt så kolla gärna in där så kanske det står att något är fel. Vid detta fall någonting med publiceringen, aja jag har iallafall bloggat 4 gånger idag så hoppas ni ser alla inläggen :) kommentera .


Kommentarer
Postat av: Alva

Jätte braaaa!!! Meer!<33

2011-03-30 @ 07:05:25

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0