Sålänge vi båda andas - chapter 77



Range rovern som stod där, jag tappade min haka bokstavligt och fick inte fram ett ord. Jag började helt oväntat skrika och sprang fram till bilen . Jag satte mig i den och tutade .Sedan ut igen och runt Justins hals , han skrattade i mitt öra.

" Tack världens bästa pojkvän och jag älskar dig mest av allt !" viskade jag i hans öra och vägrade släppa greppet om hans hals .

" Varsågod , men det finns mer . "

Jag vände mig då om och där stod någonting stort med ett stort skynke (stavning?) över sig. Bakom självaste range rovern. Jag gick dit med stora steg och drog bort det, där under stod en röd sportbil . Jag blev mållös och det var en rosett runt bilen också . För fem minuter sedan ägde jag inte en endaste bil, nu ägde jag två stycken. Jag som inte ens hade ett körkort.

" Omg .. " hörde jag dom bakom mig säga. Alla skrek och tog massor av bilder, medans jag stod där som ett fån och inte kunde säga någonting.

" Är dethär sant? " fick jag sedan ut ur mig och det var bara Selena som stod närmast mig som hörde.

" Ja Serena, jag ber alla gå in haha . " skrattade hon .

" Nu kan alla gå in till festen , snart kommer ännu en överraskning ! " Ropade hon och alla gick smått in förutom mina närmaste som Justin, han kramade mig bakifrån .

" Gillar du det ? " log han och kysste min hals.

" Snälla Justin, säg att du inte köpt två bilar till mig. "

" Det kan jag inte tyvärr. "

" Justin ! " stönade jag .

" Du har två överraskningar till, men domhär var dom största så oroa dig inte. "

" Du behöver inte ge mig massa saker Justin, jag har dig och det är allt jag behöver. "

" Jag älskar dig och du förtjänar domhär sakerna och ännu mera. Dethär är bara för att bevisa till dig hur mycket jag älskar dig, men dethär räcker inte ens. Jag gör dethär för att göra dig glad, för du gör mig så glad genom att bara andas. "

" Du kan visa din kärlek genom ett halsbans Justin , inte genom två bilar. Jag älskar dig ändå lika mycket. Nu kan inte jag ge dig någonting lika fint tillbaka. "

" Serena.. Du behöver aldrig ge mig någonting tillbaka. "

Jag vände mig om och la händerna om hans nacke, jag tryckte mig närmre honom och vi möttes i en lång kyss. Vi kysstes till vi hörde att någon harklade sig bakom oss och vi kollade bak, där stod ... CAITLIN ! Glädjen när jag sett Penelope var ingenting jämfört med denna och jag sprang allt jag kunde till henne och vi kramades medans vi halvskrek .

"Caitlin , var gör du här ? " skrek jag och släppte henne.

" Tror du att jag missar 2011's hetaste fest eller ? "

" Jag är så så så glad att du kom ! "

" Jag med ! Har du fått två bilar? "

" Ja . " Suckade jag och slängde en blick mot bilarna, som var ganska snygga.

" Haha typiskt Justin att köpa två . "

" Hallå jag är faktiskt här. " skrattade han och Caitlin och han kramades snabbt.

" Ska vi gå in ? " log jag och Caitlin nickade. Justin la armen om min midja och vi gick in. Men därinne möttes vi av att musiken var avstängd och tre polismän står där , jag ser även hur blåljus
en blinkar utanför .. vad fan hade hänt nudå ?



Kommentera nu och försök att glömma dom opassande bilderna höhö :D


Kommentarer
Postat av: Alva

Åååå va bra!!!<333 meeeer!!!! :DD

2011-03-29 @ 15:17:04
Postat av: Cissi

Så j**a bra !!!!!

2011-03-29 @ 15:54:01
URL: http://cissanzz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mer mer mer mer

2011-03-29 @ 18:11:41
Postat av: Rebecka

så jäkla bra ,, vill ha mer :DDD

2011-03-29 @ 19:58:27

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0