Sålänge vi båda andas - chapter 76



Han blandade lite olika låtar , one less lonely girl, favorite girl, baby, just the way you are, never say never, halo, common deminator. Oavsett vad han sjöng så lät det lika underbart, han underbara röst. Han kom fram till mig och torkade bort mina tårar, jag insåg först då att jag grät. Glädjetårar såklart, jag log lite och när han avslutade sin sista mening kysste han mig mjukt och alla skrek och applåderade. Lyset som sken på oss släcktes och dom såg inte oss någon mer, så vi avslutade våran kyss och han drog med mig i bakrummet.

" Justin .. du fattar inte hur lycklig du gör mig. " Började jag men han avslutade min med att kyssa mig och tryckte mig hårt mot väggen . Jag kysste honom ivrigt tillbaka och hoppade upp med bena runt hans midja. Hans kyssar blev allt ivrigare och jag släppte hans läppar för att kunna andas. Det stoppade inte honom, han började kyssa min hals istället och hade ett fast grepp om min midja. Jag rev lite lätt på hans nacke och bröstkorg genom hans vita t-shirt. Jag kände att det började resa sig därnere på honom och drog av hans t-shirt helt. Jag började smeka hans bröstkorg, hans mage och sedan började jag kyssa honom. Han bar mig till soffan som var där och låste dörren snabbt. Han la sig ovanpå mig och han pressade sina läppar hårt mot mina. Försiktigt drog han upp dragkedjan lite på min klänning och jag hjälpte honom att få upp den helt. Sedan drog han av den sakta och jag forsatte smeka hans mage och han mina bröst. Jag stönade till i hans öra och han började kyssa ovanför mina bröst , sedan min mage och när han var vid min mage så kom han tillbaka upp igen och kysste mig snabbt på munnen . Jag stönade och drog av hans jeans, han hjälpte mig och vi rullade runt så jag var överst. Han var verkligen upphetsad och det var jag med, jag satte mig på hans mage och började kyssa hans bröstkorg, hans mage och sedan var jag vid hans kalsonger. Jag stoppade ner min hand och började röra upp och ner. Han stönade högt och om det inte vore för den höga musiken så skulle nog alla ha hört .

" Serena .. " Stönade han och blundade hårt. Jag forsatte snabbare och snabbare.

Efter ett tag så snurrade vi runt igen och han drog av mina underkläder, jag hans. Han tog på sig en kondom och sedan var han inne i mig. Vi låg i lågor och det var alldeles perfekt. Först sakta, men sedan snabbare och snabbare. Jag kände hur mina muskler spändes och jag kom , jag stönade till högt och bara några sekunder senare så kom Justin också. Han stönade och la sig brevid mig. Han tog av sig kondomen och vi båda hämtade efter andan.

" Det var perfekt , jag älskar dig " sa han sedan och kysste mig .

Jag blundade hårt mot hans svettiga bröstkorg och kysste honom lite.

" Vi måste nog tillbaka . " skrattade han och jag skrattade också.

" Du har nog rätt . " log jag och vi satte på oss kläderna igen . Vi smög tillbaka till festen som ingenting hänt men såfort Selena hittade mig så började hon skratta.

" Ska jag eller du säga det ? " Skrattade hon och jag låtsades att jag inte förstod.

" Vad menar du ? "

" Jag gick för att kolla efter er efter framträdandet och hör " aah Justin , aah . " citerade hon mig och jag skämdes . Jag blev alldeles röd om kinderna och hon forsatte att skratta.

" Omg vad pinsamt ." sa jag generat .

" Aww, såja .. men kunde ni inte vänta iallafall till efter festen ?

" Kan vi snälla byta samtalsämne ? "

" Haha okej ! ´Gillar du festen ? "

" Jaa , tack . " log jag och kramade henne lite.

" Det var så lite , försök ha roligt nu , jag ska försöka leta efter Justin . "

" Okej . " mumlade jag och hon gick .

Festen var alldeles underbar och jag gick fram till bordet där all dricka stod . Jag började hälla upp i ett glas när Justin dök upp bakom mig och viskade i mitt öra " hey baby . "

Jag började fnittra och han kysste mig lätt på halsen.

" Selena letar efter dig . " log jag och han lutade sig mot bordet.

" Jag vet, pratade med henne nyss. "

" Berättade hon att hon hörde ? " rodnade jag och gömde mig bakom glaset medans jag drack lite.

" Ja, pinsamt . "

" Menar du ? " Fick jag fram .

" Fast i för sig så skäms jag inte över dig, mina snygga flickvän som jag bara har lust att kyssa sönder. "

" Gör det då . " sa jag utmanade och log mot han .

" Ikväll, eller när vi kommer hem menar jag . " flinade han och jag kysste honom snabbt.

" Ses då sexiga pojkvän . " viskade jag i hans öra och bet mig i läppen . Sedan gick jag därifrån och jag kände hur han kollade på mig lite.

Jag ställde mig vid Juliette, Sarah och då fick jag syn på Penelope ! Jag rusade fram till henne med klackarna och slängde mig runt hennes hals .

" Heeej Serena . " skrek hon och kramade tillbaka mig.

Vi var ju vänner i New York och hade inte träffats sen jag lämnade New York.

" Penelope ! " sa jag lyckligt och släppte henne.

" Jag fick en inbjudan och var bara tvungen att komma, cool fest . "

" Haha, tacka Justin för det var en överraskningsfest. "

" Så gulligt att ni fortfarande är tillsammans , kommer du ihåg balen liksom ? "

" Hur ska jag kunna glömma ? " log jag .

" Är inte Jenny här också ? "

" Jodå , hon är .. " sa jag och började kolla runt, jag hittade henne med blicken. " med Chuck. "

" Aha, får väl hälsa på henne sen. "

" Har ni träffats ofta? "

" Nej, kanske tio gånger sen du åkte . "

" Ojdå, vad har hänt sen jag åkte? "

" Jadu.. massor . Men vi har tid att ta igen det sen, nu får vi fira din födelsedag ! "

" Okej, kom så hämtar vi lite dricka till dig. " log jag och vi gick dit jag stått förut.

Efter vi tagit dricka så började vi dansa, och vi dansade säkert en timme innan Justin började prata i mikrofonen på scenen.

" Skulle du Serena vela komma ut så du kan få din present ? " log han och kollade på mig.

Han gick ner från scenen och fram till mig, alla människor började gå ut och Justin tog min hand.

" Vad har du gjort nu ? " suckade jag och gick motvilligt framåt.

" Ingenting. "

" Justin .. om du har köpt någonting onödigt till mig så kommer jag .. " sa jag men sedan fick jag syn på ...



FÖRLÅT ATT DENNA KOM IDAG FÖR MITT INTERNET SLUTADE FUNKA :( men nu kommer iallafall två som jag skrev igår .


Kommentarer
Postat av: Alva

Guud va bra!!!!<333 :DDD

2011-03-29 @ 15:17:48
Postat av: Cissi

jätte bra!!!

2011-03-29 @ 15:49:17
URL: http://cissanzz.blogg.se/
Postat av: Areamna

Much to think about excellent web-site!! On a purely personal level "what is Love" section gave much insight into this complex subject.

2011-11-14 @ 12:38:50
URL: http://areamna.blogger20.com

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0