Sålänge vi båda andas - chapter 74

" Hon ska heta Laureen Serena Scott, om det är okej för dig Serena ? Det skulle också vara en ära om du skulle vela vara hennes gudmor? "

Jag blev alldeles tårögd och nickade medans jag bet mig i läppen för att hålla tillbaka tårarna .

" Såklart att jag vill ! " Log jag och kramade om henne.

" Såja , du bränner frukosten , "

Jag skrattade och gjorde klart våfflorna...

" Väck Justin, frukosten är alldeles strax klar. " log jag mot tjejerna.

" Ehm okej. " skrattade Jenny och dom gick till rummet.

Jag hörde hur dom började skratta och försökte bestämma vad dom skulle göra.

" Justin, vakna. " viskade nästan Alex och jag suckade.

" Högt ! " skrek jag och Jenny sa det lite högre men inte tillräckligt.

" Hur svårt kan det vara egentligen ? " Suckade jag och dit själv.

" JUSTIN DET ÄR FRUKOST! " skrek jag och satte med benen på varsin sida om honom.

Han log och tog tag i min midja, sedan snurrade han runt oss och började kyssa mina nyckelben. Jag började skratta och försökte förgäves få bort honom men han var ju såklart starkare.

" Hallå? Vi är fortfarande här. " sa Alex och Jenny nickade instämmande.

" Ojdå.. Tur att vi inte hann göra någonting mer då. " sa Justin oskyldigt och log sitt sexiga leende, jag skrattade och kysste honom. Alex harklade sig och vi släppte varann, Justin satte sedan endast på sig ett par mjukisbyor och gick utan tröja in i köket. Och jag skojar inte, både Alex och Jenny stirrade på honom medans han gick framför oss. Jag slog till dom på armen och kollade varnade på dom. Dom fnittrade lite och slutade stirra, vi åt upp alla våfflor och fixade iordning oss lite inför dagen. Justin skulle på en photoshoot så han skulle ändå inte sakna mig.

" Vi ska till stan och kolla på bebiskläder Justin. " Sa jag innan vi gick utanför dörren men då rusade han mot oss och jag stannade och kollade på honom. Dom gjorde samma sak, han såg orolig och chockad ut.

" Serena, är du gravid? " Frågade han och fick knappt ut orden ur munnen.

Jag började skratta och la armarna om honom.

" Nejdå . " skrattade jag och kysste honom snabbt.

" Men vem då ? "

" Jag ! " Log Alex och hon verkade riktigt lycklig över det, iallafall om man jämför med dagen innan.

" Aha okej .. "

" Kommer du inte ihåg igår kväll ? " frågade jag och undrade om det kanske vart en dröm att vi pratat om det.

" Nej? Eller jo kanske, jag vet inte. "

" Aja, vi går nu, puss . " Sa jag och han pussade mig.

Sedan gick vi till stan.


" Åh vad söta ! " sa jag och höll fram säkert fem olika plagg.

" Det är en tjej, så ni vet. "

" Aaah, jag längtar, kommer finnas här varje dag. "

" Det är typ efter Justins turne som det föds. "

" Ledsen att jag inte är här när du är gravid. " sa jag lite ledset och bestämde mig för att ta alla plagg jag hittat under dagen, vilket var ganska mycket.

" Det gör inget, jag och Jenny klarar oss ! " log Alex och la armen om Jenny som nickade glatt.

" Jenny bor i New York. "

" Faktist Serena är det någonting jag inte berättat för dig. "

Jag kollade undrade på henne.

" Vi ska flytta hit . "

Jag började skutta omkring glatt och kramade om henne. " Åh vad kul ! Nu kan jag ha exakt alla mina vänner runt mig. " nästan skrek jag.

" Trodde du skulle bli sur . " log hon.

" Nejdå . " sa jag samtidigt som jag fiskade efter mobilen i fickan eftersom den plingat till.

* Möt mig hos Ryan klockan sex, okej ? Puss * Från Serena.

* Okej, vad ska vi göra där? Puss * skrev jag tillbaka och skickade det.

* Berättar sen:)*

* Okej, ses sen då :D*

" Undra vad Serena har hittat på.. " sa jag fundersamt och la ner mobilen igen.

" Ehm .. ja .. " började Alex men tystnade sedan. " Kolla där ! " sa hon sedan som hon försökte byta samtalsämne, jag fattade ingenting men sa inget heller. Antar att det skulle visa sig sen..



Om ni kommenterar duktigt får ni två till idag :)


Kommentarer
Postat av: Rebecka

asbra ,, vill ha en til , men i slutet , ska det inte vara vad Selena har hittat på ? :O <3

2011-03-28 @ 20:45:46
Postat av: Alva

Ååå va bra!!!<333 kram

2011-03-28 @ 20:47:18
Postat av: Anonym

Och snälla skriv två till idag!!!<333

2011-03-28 @ 20:48:30
Postat av: Cissi

Super bra skriv tvÅ till idag snälla!!!!!

Kram !

2011-03-28 @ 20:54:56
URL: http://cissanzz.blogg.se/
Postat av: Malin

Snälla gör två till idag! Du är bäst! :) <3

2011-03-28 @ 20:56:06
Postat av: Cissi

Kommentera nu alla!!!!

2011-03-28 @ 20:56:18
URL: http://cissanzz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud va bra!!!! :DDD SKRIV MEEER!!!!! haha

2011-03-28 @ 20:56:24
Postat av: Cissi

Snälla kan du inte skriv mer fort nu!? Mamma håller på art tvätta rent ett sår som jag har på foten och de svider som in i helvete!!!!

Kan du inte skriva ett till så jag får nått annat att tänka på!???

Kram!

2011-03-28 @ 21:01:59
URL: http://cissanzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Lämna gärna en kommentar:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0